- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 436 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 360 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- d1nutzuu
- ***
- 608 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Calarasi
d1nutzuu
- Mesaje scrise: 608
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- townboy
- ***
- 608 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Astra 2000 X16XEL
- Buzau
townboy
- Mesaje scrise: 608
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
flores_astra a scris: voi reveni cu poze cu noua consola argintiu
Asta imi place si mie..
Andrei_11_dny a scris:Eu sincer nu as avea curajul sa desfac tot bordul.
In general,cine nu risca nu castiga.
Si personal,vis-a-vis de aceasta operatiune,mi se pare ca e ceva ca si cum in loc sa te scarpini in ureche cu degetul mic sau cu cheia masinii iti faci o casca de motociclist modificata special in acest scop,si o pui de cate ori ai nevoie...
Pe de alta parte,satisfactia de a-ti face SINGUR un lucru la care chiar si un service de categorie medie s-ar gandi sa-l evite,invocand diverse motive,nu se compara cu nimic altceva..
Da,sa stii ca-i facut de tine si merge,te face sa te simti mai bine decat l-ai lua gata instalat din fabrica! @flores &CO merita toata stima si consideratia pt aceasta lucrare
- GL99VRC!
- ***
- 616 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Desigur,in astfel de cazuri (modificari,adaptari,inbunatatiri...etc)ai satisfactia muncii tale in ceeace ai realizat singur.Eu am o virsta mai inaintata si am facut unele imbunatatiri (modificat bloc lumini pt.proiectoare,instalatie si pilot automat ,montat senzori parcare-singur,montat yacc-cu ajutor din partea unor colegi de pe forum binevoitori a ajuta carora le multumesc .Ma bucur pt. ce ai realizat si cred ca toata masina este OK.
- jojo
- ***
- 950 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor, in numele meu si al colecului meu de echipa Florin, pentru vorbele frumoase !
A fost intradevar o munca titanica tinand cont de faptul ca dimineata am plecat pe la 7, ne-am intors pe la ora 15, am inceput lucrarea pe la 15:30 si am incheiat-o pe la 3-4 a doua zi dimineata, ramanand ca a doua zii sa incarcam sistemul cu freon pentru a fii total functionae, deci pe la ora 9 cam asta faceam iar la 10:30 ne plimbam prin Bucuresti si ne bucuram ca doi copii de reusita, cam asta a fost ceeace am reusit, desigur in cateva cuvinte.
Ulterior s-a modificat consola si s-a montat si 2DIN-ul care a fost initial pe masina !
A fost intradevar o munca titanica tinand cont de faptul ca dimineata am plecat pe la 7, ne-am intors pe la ora 15, am inceput lucrarea pe la 15:30 si am incheiat-o pe la 3-4 a doua zi dimineata, ramanand ca a doua zii sa incarcam sistemul cu freon pentru a fii total functionae, deci pe la ora 9 cam asta faceam iar la 10:30 ne plimbam prin Bucuresti si ne bucuram ca doi copii de reusita, cam asta a fost ceeace am reusit, desigur in cateva cuvinte.
Ulterior s-a modificat consola si s-a montat si 2DIN-ul care a fost initial pe masina !
- mihalceanu_marian
- **
- 334 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vrancea
mihalceanu_marian
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- flores_astra
- OP
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
multumesc pt felicitari tuturor
vad ca din ce in ce mai multi ar fi interesati cum s-a montat volan astrah sau vectra c pe astra g in consecinta voi face un tutorial dar cu prima ocazie cand il voi da jos pt ca urmeaza schimbarea pielei dupa el
in mare
am cumparat un volan vectra c in 4 spite de la un baiat din craiova cu tot cu airberg + comenzi pe care am dat 150 RON ulterior l-am schimbat pe unu in 3 spite +comenzi si airberg la care am mai dat o diferenta de 100 ron
am demontat volanul astra l-am montat pe cel de vectra apoi am modificat mufa comenzilor de volan care e putin diferita dar are aceleasi culori la fire
mare atentie la cumpararea airbergului acesta trebuie sa fie neaparat sage 1
cum se recunoaste foarte simplu pe spate are o singura mufa de conectare galbena iar cele cu stage 2 au 2 una galbena una mov
se potriveste la ax perfect fara nici o modificare suplimentara
vad ca din ce in ce mai multi ar fi interesati cum s-a montat volan astrah sau vectra c pe astra g in consecinta voi face un tutorial dar cu prima ocazie cand il voi da jos pt ca urmeaza schimbarea pielei dupa el
in mare
am cumparat un volan vectra c in 4 spite de la un baiat din craiova cu tot cu airberg + comenzi pe care am dat 150 RON ulterior l-am schimbat pe unu in 3 spite +comenzi si airberg la care am mai dat o diferenta de 100 ron
am demontat volanul astra l-am montat pe cel de vectra apoi am modificat mufa comenzilor de volan care e putin diferita dar are aceleasi culori la fire
mare atentie la cumpararea airbergului acesta trebuie sa fie neaparat sage 1
cum se recunoaste foarte simplu pe spate are o singura mufa de conectare galbena iar cele cu stage 2 au 2 una galbena una mov
se potriveste la ax perfect fara nici o modificare suplimentara
- jojo
- ***
- 950 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
Iata ca s-a reusit si cea de a doua modificare din AC in CLIMATRONIC. Este vorba de masina mea. Totul a inceput atunci cand am vazut ca se poate face acest lucru participand la prima modificare la masina lui Flores.
Si sa incep, desigur operatiunea, sculele si ptocedeelae sunt la fel ca si la masina lui Flores :
Piesele necesare sunt:
- Modul climatronic
- distribuitor aer cu motorase si instalatie electrica de pe el
- calorifer apa si freon
- aeroterma cu regulator turatie
- consola centrala pt climatronic
- senzor sun intentity cu grila de langa parbriz
- mufa 32 pini pt modul climatronic
- mufa 4 pini regulator turatie aeroterma
Scule necesare:
- Surubelbite torx T10-30, cea mai folosita T20
- Chei fixe combinat cu inelare si tubulare de la 8 la 16
- Surubelnite diferite marimi drepte sau cruce
- Sfic, Cutter
- Letcon, fludor
- banda izolatoare normala sau panzata
- soricei plastic diferite marimi
Dci,totul incepe cumasina inainte de modificare :
Incepe demontarea
Incepe demontarea bordului
De maontarea barei si a instalatiei electrice
[
Asa arata fara aeroterma de AC si in pregatire pentru cea de CLIMATRONIC
Is acum incepe montarea , se monteaza aeroterma dupa care bara de rezistenta si asa mai departe
Incepe refacerea instalaeiei electrice cu modificare pentru cea de climatronic pentru cea apoi sa se faca primele teste de functionare
Se incepe montarea bordului se mai fac ultimele verificari de functionalitate a intregului sistem sise termina montajul.
Si sa incep, desigur operatiunea, sculele si ptocedeelae sunt la fel ca si la masina lui Flores :
Piesele necesare sunt:
- Modul climatronic
- distribuitor aer cu motorase si instalatie electrica de pe el
- calorifer apa si freon
- aeroterma cu regulator turatie
- consola centrala pt climatronic
- senzor sun intentity cu grila de langa parbriz
- mufa 32 pini pt modul climatronic
- mufa 4 pini regulator turatie aeroterma
Scule necesare:
- Surubelbite torx T10-30, cea mai folosita T20
- Chei fixe combinat cu inelare si tubulare de la 8 la 16
- Surubelnite diferite marimi drepte sau cruce
- Sfic, Cutter
- Letcon, fludor
- banda izolatoare normala sau panzata
- soricei plastic diferite marimi
Dci,totul incepe cumasina inainte de modificare :
Incepe demontarea
Incepe demontarea bordului
De maontarea barei si a instalatiei electrice
[
Asa arata fara aeroterma de AC si in pregatire pentru cea de CLIMATRONIC
Is acum incepe montarea , se monteaza aeroterma dupa care bara de rezistenta si asa mai departe
Incepe refacerea instalaeiei electrice cu modificare pentru cea de climatronic pentru cea apoi sa se faca primele teste de functionare
Se incepe montarea bordului se mai fac ultimele verificari de functionalitate a intregului sistem sise termina montajul.
Larry
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Vai, vai......a fost de munca, nu gluma. Oricum, felicitari pentru realizare. Am si o intrebare. Cam atatea trebuiesc demontate si pentru cineva care nu are aer conditionat deloc, si vrea sa isi monteze ? Am vazut ca tot se intreaba de costuri. Dar de lucru tot atat este, inclusiv demontatul plansei de bord? Sau nu este nevoie?
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- jojo
- ***
- 950 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
Tot eu voi raspunde, da, tot atat este de demontat in interior dar mai este inca pe atat de munca in exterior in caxul tau mai alex ca nu ai deloc.
Gndeste-te ca trebuie inceput cu cablarea totala a maisii pentru AC sau Climatronic in cazul in care nu are nimic.
Ca costuri, treaba e cam asa, pretul pe piese cam dublu deoarece trebuie cumparat radiator, conducte, calculator de AC, compresor AC, etc, iar ca manopera pretul este in functie de complexitate, nu vreau sa dau preturi pentru a nu fi interpretat ca publocitate !
Gndeste-te ca trebuie inceput cu cablarea totala a maisii pentru AC sau Climatronic in cazul in care nu are nimic.
Ca costuri, treaba e cam asa, pretul pe piese cam dublu deoarece trebuie cumparat radiator, conducte, calculator de AC, compresor AC, etc, iar ca manopera pretul este in functie de complexitate, nu vreau sa dau preturi pentru a nu fi interpretat ca publocitate !
Larry
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- kratt
- **
- 149 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
kratt
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
jojo,te contrazic si eu putin,cablarea pentru un ac se face foarte usor,in principiu este cablarea interioara la comenzi si cea din compartimentul motor de la calculatorul de ac la ventilator,compresor si senzor presiune.calculatorul de ac(este sub aripa stanga) mai mult ca sigur il ai,iar pentru cablare,atat interioara cat si la motor iei de pe masina donor portiunile acelea,nu trebui facuta nici o adaptare,se potrivesc pe conectorii de pe masina.inca ceva,nu lua separat vaporizatorul din habitaclu,n-o sa poti sa-l adaptezi pe aeroterma ta,ia-l cu totu'!
- mariuscerneagalati
- *
- 46 mesaje
- din 26 Nov 2008
- Astra 2004 Y20DTH
- Galati
mariuscerneagalati
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2008
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 578 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 578
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- jojo
- ***
- 950 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
@kratt : nu ma contrazici cu nimic, ai dreptate in mare parte dar gandestete cat e de desfacut si pus la loc, fara sa mai spun ca exista posibilitatea ca niste mufe sa lipseasca dat fiind ca masina nu a avut AC din fabrica ceea ce inseamna ca trebuie facut cablare unde lipseste
PS :
Vreau sa specific ca masina lui Flores a fost prima careia i s-a montat Clmatronic iar cea de a doua este a mea.
La amandoua am lucrat impreuna deoarece suntem culegi lucrand impreula la toate lucrarile de electrica la Opel. In acest sens i-mi vine mie randul sa-i multumesc lui Flores si binenteles si lui IonutVD care au participat la cea de a doua montare de Climatronic !
PS :
Vreau sa specific ca masina lui Flores a fost prima careia i s-a montat Clmatronic iar cea de a doua este a mea.
La amandoua am lucrat impreuna deoarece suntem culegi lucrand impreula la toate lucrarile de electrica la Opel. In acest sens i-mi vine mie randul sa-i multumesc lui Flores si binenteles si lui IonutVD care au participat la cea de a doua montare de Climatronic !
- kratt
- **
- 149 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
kratt
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
@jojo,eu nu am montat climatronic,din fericire a mea a fost echipata din fabrica,am montat ac pe a unui prieten,de fapt pentru doi...si la ambele n-am intalnit probleme de cablare...e mult ce-i drept de munca,una am avut ghinionul sa luam vaporizatorul separat si sa avem surpriza sa nu-l putem baga in aeroterma,nu avea spatiu decat de filtru de polen acolo si atat...am montat la loc totul...si am reluat operatiunea cand am facut rost de aeroterma!
stii bine ca la un ac este foarte putina electrica,pun si o poza (pentru Larry sa stie ce sa-si ia)cu cablajul interior!
am si eu totusi o intrebare la tine jojo(indraznesc cu toate ca-s putin off)la climatronicul meu nu-mi pornesc ventilatoarele si automat imi decupleaza compresorul...cu ce sa incep verificarile...,imi poti da un sfat?
stii bine ca la un ac este foarte putina electrica,pun si o poza (pentru Larry sa stie ce sa-si ia)cu cablajul interior!
am si eu totusi o intrebare la tine jojo(indraznesc cu toate ca-s putin off)la climatronicul meu nu-mi pornesc ventilatoarele si automat imi decupleaza compresorul...cu ce sa incep verificarile...,imi poti da un sfat?