Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Motorul 1.7 DTI 75CP/55kW 165Nm, cod motor Y17DT
similar, fara intercooler: Y17DTL

Cod Motor: Y17DT
Tip: Diesel
Cilindri: R4
Axa: DOHC
Valve: 16
Alezaj (mm): 79
Cursa (mm): 86
Volum (cmc): 1686
Putere (kW): 55 / 4400
Cuplu (Nm): 165 / 1800 - 3000
Compresie: 18,4
Management motor: Denso ECD-V5
Tip Combustibil: Diesel
Distributie: Curea
Sistem Evacuare: EGR, Catalizator
Particularitati: Injectie directa, drive-by-wire (acceleratie electronica), Turbocompresor Garrett GT1544
Modele si cutii de viteze: Astra G (F17[+]WR, F17[+]WR.V1), Combo C (F17[+]WR), Corsa C (F17[+]WR), Meriva (F17+WR)

Probleme cunoscute:
- ulei in vasul de expansiune: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=198
- calculatorul de injectie: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8916
- alternator: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
- motorina in mufa ECU: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7305
- si tot asa, cu link-uri catre cele mai relevante discutii. Celelalte care trateaza aceeasi problema se inchid sau se unesc.

Membrii cu experienta pot initia discutii similare pentru celelalte motoare. Am luat detaliile despre motor de pe www.opel-infos.de
Ma astept ca in aceste topice sa se discute despre motor in general si despre probleme in special, iar cand se dovedeste ca una e deja "boala lor", sa o trecem la probleme cunoscute.
Stiu ca e foarte dificil pentru ca informatia e deja prea multa si prea disipata, dar poate reusim sa ne organizam de-acum incolo.
Skip ads

  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
presuri ude sofer-pasager:oringuri calorifer:www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5131&postdays
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Multam pentru link, dar asta nu este o problema specifica motorului Y17DT.
Probabil vom face topice similare cu probleme legate de caroserie, de instalatia de A/C, de ABS, etc.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
era un link foarte detaliat cu demontarea alternatorului,insotit de poze si explicatii mura in gura pus de cineva(nu mai stiu nick-ul,stiu ca avea la avatar un astra g bleumarin berlina).am folosit search dar nu il mai gasesc,ma poate ajuta cineva?multumesc anticipat
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Turbocompresorul la Y17DT este de la Mitsubushi nu de la Garett .
  • Liliana BV

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara ! Nu stiu daca am intrat bine la sectiunea probleme Opel Astra G ,dar am o problema cu masina si sper ca cineva sa mi poata da un sfat ! Am si eu un Opel Astra G 1.7 Diesel si cand o turez sa schimb viteza ,da in nas!Face asta doar cand se incalzeste masina !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR