- flaviubenta
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Zafira 2001
- Cluj
flaviubenta
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
hfauto
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- trami
- **
- 135 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut, scuze de intarziere, este vorba de axul de la levier (din partea inferioara a casetei).
Am desfiletat piulita la ax si apoi am incercat prin toate mijloacele cunoscute si necunoscute sa scot levierul de pe ax (am vazut ca e pe caneluri) dar acesta a refuzat sa iasa.
De ce zici ca e imposibil de schimbat doar acel semering? Eu cred ca daca reusesc sa dau jos levierul scot siguranta la semering si schimb semeringul (sau bat unul nou peste cel vechi) - parerea mea, te rog sa ma contrazici daca gresesc.
Am desfiletat piulita la ax si apoi am incercat prin toate mijloacele cunoscute si necunoscute sa scot levierul de pe ax (am vazut ca e pe caneluri) dar acesta a refuzat sa iasa.
De ce zici ca e imposibil de schimbat doar acel semering? Eu cred ca daca reusesc sa dau jos levierul scot siguranta la semering si schimb semeringul (sau bat unul nou peste cel vechi) - parerea mea, te rog sa ma contrazici daca gresesc.
- trami
- **
- 135 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
blanarugh a scris:De ce zici ca e imposibil de schimbat doar acel semering? Eu cred ca daca reusesc sa dau jos levierul scot siguranta la semering si schimb semeringul (sau bat unul nou peste cel vechi) - parerea mea, te rog sa ma contrazici daca gresesc.
Simeringul adevarat este mult mai sus si n-ai acces la el decat daca scoti axul din caseta. Asta inseamna s-o dai jos de pe masina si s-o faci bucati.
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
boggg
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
fratilor nu stiu mise aude un sunet cudat pana ajunge masina sa se incalzeasca ca pana la 80 de grade dupa aia nu mai face e un zgomot ca un rulment asu o tablita desprinsa. distributia e schimbata facea si inaite so schimb si dupa aia face si ma gandeam ca poate de la caseta pentru ca pierd ulei pe la ia e posibil am 14000 mii de km cu ia are si in pis de joc la volan astra g in 3 usi a si sa stiti ca cand iau stanga sau dreapta nu face nici un zgomot .fratilo va rog frumos
- mihairadugabriel
- *
- 11 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Vectra 2004 y22dtr
- Vrancea
mihairadugabriel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cip opelomega
- **
- 81 mesaje
- din 04 Jan 2010
- Omega 1998 X25TD
- Alta tara
cip opelomega
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2010
- Mesaj Privat
am si eu o mica problema cu directia.cind pornesc prima data masina si motorul e rece parca as vira fara servo,de parca sar bloca.cu motorul oprit am joc de cam 2 cm,cu el pornit foarte putin dar este.jocul ca jocul dar de ce parca mi se blocheaza volanul?daca am acest mic joc trec i.t.p.omega 2500x25dt
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
am si eu probleme cu caseta(cred): am un pic de joc in .. am reglat din surubul de reglaj dar tot a mai ramas. pe centru volanul are cam 1cm joc stanga dreapta, dar necesita foarte foarte putina forta sa fie miscat si multi mi-au zis ca e din axul volanului care are joc... si ar mai fi faptul ca atunci cand virez maxim stanga sau dreapta se aude un "rontzait" dar care se atenueaza cand apas acceleratia. merita sa inlocuiesc caseta sau sa schimb ajul? cu zgomotul ce este?
- georgiann89
- *
- 9 mesaje
- din 07 Jul 2010
- Bucuresti
georgiann89
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
salut
in legatura cu mesajul postat de membrul boditza deranjez si eu.
din experienta mea minima presupun ca este o problema la caseta de directie iar sfatul meu ar fi sa o reconditionezi pentru ca una noua are un pret de uiti alfabetul iar in cazul uneia SH nu ii cunosti gradul de uzura si poate sa te tina fara problema 100.000de km dar foarte bine se poate defecta si dupa primii 1000km.
avantajul unei reconditionari este ca daca optezi pentru cumpararea unui kit de reparatie de origine ai practic o caseta noua, pentru ca si cele noi oferite de diferite magazine sunt reconditionate, de aceea in momentul achizitionarii unei casete "noi" se cere si caseta veche si defecta la schimb.
daca doresti informatii despre achizitionarea unui kit de reparatie complet (toate piesele care se afla in interiorul casetei mai putin axul cremalier), iti stau la dispozitie...daca nu ai unde sa montezi kit-ul iti pot recomanda un service profesional la costurii medi care ofera si garantie 6luni pe manopera(caseta de directie in acest caz).daca doresti detalii nu ezita sa imi dai PM.
sper ca nu am gresit postand acest reply.
Cu respect George Barbu
in legatura cu mesajul postat de membrul boditza deranjez si eu.
din experienta mea minima presupun ca este o problema la caseta de directie iar sfatul meu ar fi sa o reconditionezi pentru ca una noua are un pret de uiti alfabetul iar in cazul uneia SH nu ii cunosti gradul de uzura si poate sa te tina fara problema 100.000de km dar foarte bine se poate defecta si dupa primii 1000km.
avantajul unei reconditionari este ca daca optezi pentru cumpararea unui kit de reparatie de origine ai practic o caseta noua, pentru ca si cele noi oferite de diferite magazine sunt reconditionate, de aceea in momentul achizitionarii unei casete "noi" se cere si caseta veche si defecta la schimb.
daca doresti informatii despre achizitionarea unui kit de reparatie complet (toate piesele care se afla in interiorul casetei mai putin axul cremalier), iti stau la dispozitie...daca nu ai unde sa montezi kit-ul iti pot recomanda un service profesional la costurii medi care ofera si garantie 6luni pe manopera(caseta de directie in acest caz).daca doresti detalii nu ezita sa imi dai PM.
sper ca nu am gresit postand acest reply.
Cu respect George Barbu
- bogdanmihai76
- *
- 2 mesaje
- din 13 Aug 2010
- Astra 1999 X14XE
- Bucuresti
bogdanmihai76
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2010
- Mesaj Privat
- george_amandina
- *
- 12 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Vectra 2003 z16xe
- Bucuresti
george_amandina
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
Ionut00
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu un astra G 2002 1.7 dti proaspat achizitionat. Cand am luat-o am urcat-o pe tester si mi-a spus ca se pierde ulei la caseta de directie (putin dar e bine de stiut). Fostul proprietar a spus ca el completa cam 200-300 g la 1/2 an. Ma puteti ajuta cu un sfat? UNDE SA VERIFIC ULEIUL ALA SI DE UNDE IMI DAU SEAMA DACA E IN LIMITA NORMALA SAU NU? De fapt prima intrebare ar fi: trebuie sa ajung la service ca sa faca asta un mecanic sau se aseamana cu lichidul de frana si antigelul care se poate completa de catre oricine ?
Multumesc anticipat,
Ionut
Am si eu un astra G 2002 1.7 dti proaspat achizitionat. Cand am luat-o am urcat-o pe tester si mi-a spus ca se pierde ulei la caseta de directie (putin dar e bine de stiut). Fostul proprietar a spus ca el completa cam 200-300 g la 1/2 an. Ma puteti ajuta cu un sfat? UNDE SA VERIFIC ULEIUL ALA SI DE UNDE IMI DAU SEAMA DACA E IN LIMITA NORMALA SAU NU? De fapt prima intrebare ar fi: trebuie sa ajung la service ca sa faca asta un mecanic sau se aseamana cu lichidul de frana si antigelul care se poate completa de catre oricine ?
Multumesc anticipat,
Ionut
- danezuarad
- *
- 4 mesaje
- din 28 Jun 2009
- Omega 1994
- Arad
danezuarad
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat