Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Dan, ai dreptate. Am citit undeva pe forum, unde ai scris, cred, acelasi pret. Din pacate timpul, nu imi permite sa caut.De acasa la munca, si invers fac zilnic 3 ore+9 ore la munca......sunt musafir acasa.

Referitor la pret, te rog, nu mai pune si tu sare pe rana. Very Happy Very Happy Very Happy
Numai bine
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
bine ca ai rezolvat , acuma ramane de vazut in timp cum se comporta.

cat despre injectoare , e normal sa tacane(sunetul de inchis deschis al lor) toate , eu zic sa mergi la un service sa faci o curatare a lor cu ele date jos de pe masina.
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mctoto... multumesc de sfat. Ai cunostinta de un Service care face asa ceva in Bucuresti? Ca pret, la cat se poate ridica?
Cum ar fi mai bine, cu solutie sau ultrasunete(parca asa se numeste).

Injectoarele le-am curatat acum 14.000 km, dar pe masina.Atuci nu mi s-a parut nici o diferenta in functionarea masinii.Ma asteptam la mai mult.

Revenind la tacanit, aseara cand am pornit-o, am ascultat mai atent. Ultimul din dreapta, privind din fata motorul, bate mai tare si mai apasat decat celelate trei. Asta ma ingrijoreaza.Sper sa mai tina si sa nu-mi faca vreo bucurie!!!

DA. Si eu sunt curios sa vedem in timp daca va avea efect. Debitmetrul mi-am propus sa-l desfac bucati si sa-l curat intr-un weekend.Am sa incerc sa fac si ceva poze(mai clare, sper).



Multumesc.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
curatarea asta pe masina nu prea e cine stie ce.

eu le-am curatat la dan-don e un service in tei .

e altfel cratare pe banc , le face curatare pana la echivalentul a 9000 de rpm si sunt vro 2 -3 cicluri de curatare. l amine s-a vazut si simtit diferenta : adica pe banc inainte de curatare in 30 de secunde scuipau 1:60 ml 2:72ml 3:75ml 4:70ml sau cam asa ceva , dupa au ajuns toate la 80 de ml

parca a fost 100 ron

dar daca le cureti schimba si filtrul de benzina ca e pacat de ele( eu il schimb la 2 schimburi de ulei )
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chimic, cu solutie.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
chimic , chimic , da date jos sai fie asta ziceam eu , ca si pe banc tot chimic este
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am sunat la service. Fac curatare cu ultrasunete.Dureaza cam doua ore si costa 200 lei.
Pana la urma cum este mai eficient, cu ultrasunete sau chimic?
Eu stiam ca ultrasunetele curata mai bine. Poate gresesc!?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La ultrasunete exista sansa sa le cureti de tot Sad . Da o cautare ca s-a mao discutat.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cum a zis si Dan , daca au ceva probleme interne injectoarele , e o sansa sa le cureti de tot.

Eu zic ca decizia apartine fiecaruia. mai bine faci 2 curatari chimice ca sa nu stai cu frica
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am sa urmez sfatul vostru care mi se pare ok. Nu stiu de cate ori a fost curatat cu ultrasunete inainte de a fi la mine masina.Deja daca este a treia oara.... am pus-o de alte injectoare.
Am dat o cautare asa cum mi-a spus Dan, si cu toate ca parerile sunt impartite 50%-50% chimic/ultrasunete, cedez la varianta pe care ati spus-o voi.

Multumesc mult pentru sfaturi.

Iata ce spune doru_a
Acum la modul serios am aflat ca operatia de curatare cu ultrasunete e eficienta insa nu se recomanda prea des deoarece odata cu indepartarea acelui strat de calamina se indeparteaza ceva si din stratul injectorului (la nivel de microni) insa cu repetarea de mai multe ori a operatie poate rezulta decalibrarea injectoarelor.


Numai bine
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci am mai spus:
Bobina injectorului este sirma Cu cu email, ultrasunetele pot desprinde izolatia.
Contactul sirma bobinaj-contacte mufa vor fi si ele atacate.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hopa si eu:)
ca vorbiti de curatatul injectoarelor: din ce am vazut eu pe piata exista curatat de injectoare (chimic sau cu ultrasunete) cu demontat injectoarele, etc, si curatat de rampa de injectie (care cica ar curata si alte circuite adiacente, ceva masinarie cu solutie, se leaga la masina, si rasneste cam 1-1.5 ore)
Acuma intreb si eu: care varianta ar fi mai ok? pe de o parte as inclina catre prima (esti acolo, vezi cu scuipa injectoarele, etc) dar a doua cica mai curata si alte chestiuni (da' nu ma intrebati care alte... ca habar nu am)
Skip ads

  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ar fi super o detaliere a curatatului in ambele variante.
am dat o cautare, dar nu am gasit , sau nu stiu sa gasesc. Oricum parerile privind metoda cea mai buna sunt impartite.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Dan a scris la adresa de mai sus:

Atentie mare!!!!

Nu se curata cu ultrasunete, alta prostie. Ultrasunetele reusesc sa exfolieze stratul de email de pe sirma bobinei si apoi intra in scurtcircuit.

Injectoare se demonteaza de pe masina si se spala pe stand cu solutie de curatat carburatoare Policolor recomand. Puteti sa va improvizati un stand folosind o baterie, pompa benzina, citeva fire si furtunase. Comenzile pe injectoare sa fie scurte, numai tacaneala! Astfel vedeti si jetul si veti sti daca operatinea a reusit sau nu.
In curind am sa postez la sectiunea Agila cum se face inclusiv poze ca sa intelegeti mai bine.
Treaba proasta este ca unii mecanici vor invata si nu vreau sa-i fac destepti.....


Cand ne vom bucura si noi de cum se face treaba? Stiu ca esti f f solicitat insa nu vreau sa stric ceva pe acolo. Improvizarea unui stand este o idee super si as vrea s-o fac, insa asteptam sa ne luminezi ca intotdeauna. Sincer imi este frica sa ma apuc de injectie. Interesant este, cum se fac comenzile pe injectoare, si mai ales pentru a vedea jetul.
Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am sa desenez schema si o sa fac o poza. Timpul de deschidere a injectorului este foarte important sa fie mic, presiunea data de pompa sa fie identica cu cea a masinii si neaparat o rezistenta serie pe fiecare injector plus una de la baterie catre tranzistor, pe C-E dioda neaparat. Forma de unda in baza tranzistor (darlington) sa fie cam asa :

______|-|____________|-|____________|-|___________

Timp deschidere parca 60mS. Sub fiecare injector cite o mensura gradata ca la sfirsit sa vezi cit a lucrat fiecare.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
la c20ne:

motronic M1.5
cutie manuala - relanti 720-880 rpm
durata deschidere:2.0-2.8 ms

motronic ML 4.1
cutie manuala - relanti 720-880 rpm
durata deschidere:2.2-3.2 ms
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pls, imi puteti spune unde se afla senzorul de temperatura? masina e cea din semnatura
as dori si eu sa il schimb. imi porneste foarte greu la rece...dupa 4-5 secunde de dat la cheie. am inteles ca din cauza lui este asa.
multumesc, sry ca m-am bagat Rolling Eyes
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
in partea opusa termostatului , parca asa e si la xe
  • Ollteanu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
porneste f bine merge la relanti normal dar cand accelereaz se duce pana la 1500 rot/min si scade brusc la 400,500rot/minchiar daca eu mai incerc sa acelerez acolo ramane motorul merge in rateuri. Sunt nevoit sa opresc motorul astfel cred ca r crepa?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR