- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
lexmaul a scris:radu_print -pompa de benzina cred ca e in stare perfecta de functionare deoarece pe direct lucreaza
Pompa de benzinã se verificã în douã feluri: cu un manometru (dacã ține presiunea în rampã la diferite turații ale motorului) și cu o sticlã (dacã are suficient debit - trebuie verificat dacã scoate un litru de benzinã în nuștiucât timp). Te uiți în Autodata sau mai cauți pe aici pe forum cã sigur s-a discutat cum se fac verificãrile astea.
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
e simplu : afecțiunea motorului s-a produs în exploatare......cine sã fi "legat aiurea vreun fir" din mers ? dacã s-a umblat la instalația electricã și nu ar mai fi funcționat proprietarul ar fi menționat acest lucru.
pot spune cã conduc un c20ne și cunosc cât de cât agregatul ce deservește acest motor
pot spune cã conduc un c20ne și cunosc cât de cât agregatul ce deservește acest motor
lexmaul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
incep sa cred ca e din alimentare pentru ca a inceput sa tremure foarte tare la pornire si isi revine cam dupa cateva secunde bune(20), iar cand dau sa o accelerez se opreste brusc si daca sunt undeva in rampa nu prea pot sa plec de pe loc ,ca doar necesita putina acceleratie. dar ramane faza cu turometrul ca o i-a ca nebunul acum urca pana la 7000rpm la pornirea masinii dupa care isi revine.
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu de la atâta stat pe direct ci : a obosit și gata , ea oricum funcționeazã continuu cât motorul merge...s-a uzat .
m-am gândit la turometrul tãu :
1 . ar putea fi contact imperfect la bobina de inducție
2 . vreo masã sau un contact imperfect la ceasul propriuzis (adicã în bord)
3 . nu sunt sigur
dacã-ți cer sã faci proba cu alt turometru legat pe direct te descurci ?
un + de la baterie
un - de la baterie
al 3-lea fir de la bobinã( dar nu "+" - ul)
m-am gândit la turometrul tãu :
1 . ar putea fi contact imperfect la bobina de inducție
2 . vreo masã sau un contact imperfect la ceasul propriuzis (adicã în bord)
3 . nu sunt sigur
dacã-ți cer sã faci proba cu alt turometru legat pe direct te descurci ?
un + de la baterie
un - de la baterie
al 3-lea fir de la bobinã( dar nu "+" - ul)
- bobby_gsi2
- **
- 105 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
am gasit sa cumpar o pompa de vectra 1,8 ,si vreau sa o montez in locul la asta pe care o am. ... o sa fie vreo diferenta? stie careva? ma gandesc ca daca cilindreea masinii e mai mica sa nu aibe un debit mai mic fata de cat trebuie.
si inca ceva, am doua tipuri de injectoare care au codurile:
-0 280 150 747
-0 280 150 745
stie cineva de pe ce motorizari provin. de opel sunt sigur.
si inca ceva, am doua tipuri de injectoare care au codurile:
-0 280 150 747
-0 280 150 745
stie cineva de pe ce motorizari provin. de opel sunt sigur.
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
problema rezolvata
-schimbat bobina inductie
-fise
-curatat toate furtunele de la admisie
-tur retur -benzina
problema a fost din pompa de benzina ...mufa care intra in pompa cea care are cele doua fire era rupta pe interior si la zdruncin nu mai facea contact. am schimbat mufa si merge excelent.
cred ca o sa urmeze in scurt timp mai am de achizitionat intercolerul si radiatorul de ulei .
Nu vreau intrebari gen:-crezi ca se renteaza?
-de ce nu cumperi un motor mai puternic?
- de ce? de ce? de ce?
multumesc tuturor care au postat.
-schimbat bobina inductie
-fise
-curatat toate furtunele de la admisie
-tur retur -benzina
problema a fost din pompa de benzina ...mufa care intra in pompa cea care are cele doua fire era rupta pe interior si la zdruncin nu mai facea contact. am schimbat mufa si merge excelent.
cred ca o sa urmeze in scurt timp mai am de achizitionat intercolerul si radiatorul de ulei .
Nu vreau intrebari gen:-crezi ca se renteaza?
-de ce nu cumperi un motor mai puternic?
- de ce? de ce? de ce?
multumesc tuturor care au postat.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Turbosuccesuri
http://www.youtube.com/watch?v=7ImcAbt9JBs sper cu urmatoarele modificari sa scot 6,3 -6,5 la 100km/h
Ultima modificare facuta de lexmaul la Sam 10 Jul, 2010 12:24 am