lexmaul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
- bobby_gsi2
- **
- 104 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
-schimbat bobina inductie
-fise
-curatat toate furtunele de la admisie
-tur retur -benzina
problema a fost din pompa de benzina ...mufa care intra in pompa cea care are cele doua fire era rupta pe interior si la zdruncin nu mai facea contact. am schimbat mufa si merge excelent.
cred ca o sa urmeze in scurt timp

Nu vreau intrebari gen:-crezi ca se renteaza?
-de ce nu cumperi un motor mai puternic?
- de ce? de ce? de ce?
multumesc tuturor care au postat.
Bine ca ai rezolvat-o....iar pt turbo....succesuri multe, o sa ai de furca cu ambreajul.....in rest toate bune . Cam asa ceva ma bate si pe mine gandul....insa eu am doar intercooler-ul..... luuung si ingust...asa imi place...aaa si radiatorul de ulei......dar la mine a fost pus din fabrica. Galeria aia merge la fix sau asa ai luat-o?
lexmaul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
galerie, turbina , intercooler (care e spart si indoit) plus toate furtunele care sunt cam putrede la ora actuala provin de pe un opel calibra c20ne care a fost turbo,inainte de a scoate masina la vanzare am dat jos tot kit-ul turbo. masina s-a vandut aici pe forum in urma cu un an.
lexmaul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
acum am nevoie de o saptamana de concediu ca sa ma pot apuca de treaba.
- radu_print
- **
- 147 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bobby_gsi2
- **
- 104 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
acum am nevoie de o saptamana de concediu ca sa ma pot apuca de treaba.
Intrebarea e poti sa rezisti sa mergi ordonat? 😊 E misto daca spui ca ai mai avut un asemenea motor turbat...stii ce si cum. Eu momentan am bagat bani in ne-ul meu.....si desi e mai mult decat satisfacator am mers cu un let si mi-a ramas gandul la turbo. Poze cu intercooler-ul nu am....cred ca e de pe vreo autoutilitara renault 😊. Ce galerie ai pt conversie si ce turbina? Sau ai cumparat tot kittu de undeva? Cu electronica ce ii facusei? Mergea ecu stock sau era umblat in el? Da-mi add sa mai stam de vorba bobby_gti_vr6 e id-ul
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
acum am nevoie de o saptamana de concediu ca sa ma pot apuca de treaba.
Intrebarea e poti sa rezisti sa mergi ordonat? 😊 E misto daca spui ca ai mai avut un asemenea motor turbat...stii ce si cum. Eu momentan am bagat bani in ne-ul meu.....si desi e mai mult decat satisfacator am mers cu un let si mi-a ramas gandul la turbo. Poze cu intercooler-ul nu am....cred ca e de pe vreo autoutilitara renault 😊. Ce galerie ai pt conversie si ce turbina? Sau ai cumparat tot kittu de undeva? Cu electronica ce ii facusei? Mergea ecu stock sau era umblat in el? Da-mi add sa mai stam de vorba bobby_gti_vr6 e id-ul
lexmaul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
Suprafata inferioara "calca" pe blocul motor, in cea superioara se insurubeaza filtrul de ulei, cele doua orificiii filetate laterale sunt intrarea si iesirea la radiatorul de ulei. Din foto. lipsesc elementele de etansare...
