
Am rezolvat cu stransul surubului nr. 6 din poza care nu este cu cap imbus ci cu cap torx de 40. Am apasat f tare cu degetul in capul surubului si am luat mulajul interior pe deget si am potrivit cheia torx dupa mulaj. A iesit f greu dar am reusit in cele din urma si sa nu va chinuiti sa strageti acel surub cu spume ca nu rezolvati nimica. Surubul se infileteaza in guler. Cand strageti surubul, acel guler rosu va "trece" de buza suportului si va limita strangerea ansablului pt. ca surubul a ajuns in capat de cursa (limitat de guler). Cand timoneria este noua si nu prezinta uzura, acel guler intra discret in acea buza dar nu trece de limita si la stragerea surubului, gulerul ajunge aproape de limita buzei si ansamblul este strans si nu are joc. In timp se uzeaza si prinde joc asa cum se intampla la toti. Se cauta o saiba cu diametrul interior mai mare decat diametrul exterior al gulerului si se pune suplimentar sub saiba surubului nr. 6. La stragerea surubului se are invedere centrarea saibei suplimentare ca acel guler sa intre in acea saiba.
Mai am un joc mic in alt punct dar cand voi face rost de ce-mi trebuie o voi strange si voi posta.