gini79
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 360 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
axu90
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Am trecut si eu printr-o problema asemanatoare. E vorba de un Z17DTH de pe un astra h 2004. Turbina reconditionata la ROBNEC. Dupa reconditionare, in prima zi masina a tras greu, dupa care a inceput sa-si revina si acum pare ca trage ca inainte. Insa, mi-a ramas un zgomot la deccelerare, zgomot care s-a auzit din prima zi de dupa reconditionare. Zgomotul e sub forma unui fluierat care pare a se auzi din toba finala. Mie asa mi se pare, altii zic ca e tot din turbina. Problema turbinei a fost legata de palele de la evacuare, erau roase.
Va rog sa-mi dati un sfat. As vrea sa ma duc inapoi cu ea. La montare s-a curatat galeria de evacuare, egr/admisie, schimbat filtre, ulei, curatat baie de ulei.. O suma mare de bani si tot am ramas cu fluieratul asta in evacuare.
Pentru colegul care si-a recuperat banii de la ROBNEC. Cum ai procedat? Au fost ostili? Ti-au oferit vreo solutie alternativa?
Am trecut si eu printr-o problema asemanatoare. E vorba de un Z17DTH de pe un astra h 2004. Turbina reconditionata la ROBNEC. Dupa reconditionare, in prima zi masina a tras greu, dupa care a inceput sa-si revina si acum pare ca trage ca inainte. Insa, mi-a ramas un zgomot la deccelerare, zgomot care s-a auzit din prima zi de dupa reconditionare. Zgomotul e sub forma unui fluierat care pare a se auzi din toba finala. Mie asa mi se pare, altii zic ca e tot din turbina. Problema turbinei a fost legata de palele de la evacuare, erau roase.
Va rog sa-mi dati un sfat. As vrea sa ma duc inapoi cu ea. La montare s-a curatat galeria de evacuare, egr/admisie, schimbat filtre, ulei, curatat baie de ulei.. O suma mare de bani si tot am ramas cu fluieratul asta in evacuare.
Pentru colegul care si-a recuperat banii de la ROBNEC. Cum ai procedat? Au fost ostili? Ti-au oferit vreo solutie alternativa?