Pai tocmai, ma
cam deranjeaza...
Fara bascalie, in mod normal o masina merge cel putin 60% in oras si/sau inghesuiala
*, deci un motor (relativ) mai mic e un avantaj (fara a cadea in "extrema" 1.3, in opinia mea prea mic in "afara").
* -->(Ma refer la o masina "de orasean" nu de un ARO de brigadier silvic)
In general, cel mai echilibrat motor de pe o masina oarecare (nu neaparat Opel) este cel din "gama din mijloc", si tot in general este cel care are cel mai bun raport consum/prestatii.
De altfel, am mers
destul de mult cu un Breack 1.7 D si mi-a placut, e o masina sprintena, fara sa fie desigur o "bomba rutiera".
Personal asi avea si alta alternativa, o amintesc aici pentru ca nu prea e evocata de nimeni: DOUA masini, adica sa mentin ideea "masina puternica pentru drum si antichitate Diesel in oras"
Sunt idei personale, adaptate situatiei mele, nu neaparat optime oricui