Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Acum gandesc ca e posibil ca nivelul vacuumului sa se situeze la limita minima care am inteles din cele citite ca este de 0,7,din aceasta cauza se aprinde in mod aleator. Urmeaza sa masor si voi trage o concluzie.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sa nu uiti sa ne spui si noua ce ai facut
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
schimba pompa si scapi de problema.Bafta
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu amanunte (abia acum am rezolvat-o dupa ce am inlocuit de proba si pompa de vacuum), problema era cauzata de valva EGR, valva care in continuare este buna avand membrana ok (in concluzie, o membrana buna nu inseamna ca EGR-ul este bun), anomalia fiind cauzata de uzura axului valvei EGR, uzura care permitea presiunii din galeria de admisie sa patrunda pe partea din spatele membranei valvei, astfel compensand vacuum-ul care nemaiexistand era sesizat de electrovalva aparandu-mi astfel eroarea. Eu a trebuit sa cumpar valva EGR, concluzia fiind trasa dupa multe zile de teste, zile in care mai credeam ca am aruncat banii, neavand de unde sa imprumut o valva. Succes celor care au aceiasi problema!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR