Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • biggie1976

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Problema mea este urmatoarea: la masina din semnatura, Corsa c 2002 1.2 z12xe, de ceva vreme senzorul crankshaft isi face de cap, adica uneori porneste greu cu eroare in bord, alteori se opreste in mers, insa doar la ralanti.
L-am dat jos, l-am masurat si este ok.
Ar ramane faptul ca este plin de ulei.
De pe forum am tras concluzia ca trebuie schimbat un semering, cel de la arborele cotit sau cel de palier.
Intrebarea mea este daca ar mai fi si o alta cauza a uleiului prezent pe senzor si ce alte probleme ar putea sa apara in scurt timp (unde se duce uleiul scurs).
Urmeaza sa ma duc la un service si vreau sa am cat de cat o idee ca sa nu ma abureasca cei de acolo (stiu ca trebuie sa dea cutia si ambreiajul jos, deci manopera=bani cat cuprinde).
Pentru cine s-a mai lovit de aceasta problema (schimbat semering), poate imi recomandati un service competent si ieftin.
Va multumesc anticipat, Razvan
Skip ads

  • hent

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Smile e normal sa fie plin de ulei iar uleiul se scurge in baia de ulei, are o roata dintata pe vibrochen care ii transmite semnale, nu te chinui cu masuratori, cumpara unul de opel si gata, pt ca am fost incapatanat si am vrut sa rezolv "dupa ureche" pe mine m-a costat de 3x mai mult, nu sfatui pe nimeni, desi ii urasc pe cei de la opel, senzorii din pacate e musai sa iau de la ei.

ps. daca un parasolar pasager costa 7,5mil .. senzorul care e cam 3-5mil deja pare de vis
  • vitezustul

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Intru totul adevarat, atat treaba cu uleiul (este normal sa fie murdar de ulei), cat si recomandarea de a cumpara un senzor original, cele de producator au o durata de viata medie de 1000 km (foloseste cautare dupa "crankshaft" si te convingi).
Bafta.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
eu am schimbat senzorul rpm cu un altul italian noname
pe cel dat jos l-am pus pe dacia de serviciu
toate functioneaza f. bine, ptr ca functioneaza pe acelasi principiu
am vazut eu cum sta treaba cu 'originalele' astea, in fond toate fac aceleasi sarcini
spre exemplu am un debitmetru chinezesc de 50 euro luat din germania si merge f.f. bine, un bosch era 900-1400 ron si daca ati desfacut vreodata unul o sa radeti cu lacrimi, ceasurile alea cu muzicuta posibil sa aiba ceva mai multa tehnologie
sonda lambda la fel, e aceasi dracie, toate dau aceiasi parametrii, parametrii nu sunt cunosc pe bosch sau pe siemens sau pe chinezoiul din vapor......
ref. la pozitia senzorului rpm la masina asta nici nu stiu unde este dar sigur nu are nimic...
pune-o pe tester si iti va zice sigur ce o doare fara sa te arunci in discutii, fara sa stii ce zici ptr. ca o sa te manace o baracuda cu salopeta cu factura pe piept pusa
Skip ads

  • hent

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
imi pare rau dar nu sunt de acord cu tine din mai multe motive, unul e ca io am cumparat un senzor "no-name" si nu a mers, am avut chiar 2, unul de "rezerva" si cand am pus original de opel o pornit la sfert, ai vre-o explicatie ?

poate ca la suprafata par lucruri simple cand le desfaci, si un uscator de par de 20 de lei facut pe "vapor" m-a tinut fix 2 minute, daca il desfaci o sa razi ce simplu e inauntru.... cred ca de aia se strica masinile, pt ca punem piese aiurea ca "oricum tot aia e"

sunt de acord cu tine doar ca preturile la oamenii in salopete sunt exagerate, in special la piesele originale in service autorizat sunt strigator la cer de scumpe, interesant e ca in minunata noastra tara (de kkt) sunt de 10x mai scumpe decat in germania de ex, or UK, o simpla cautare pe ebay si gasesti piese noi originale de 10 ori mai ieftine..

multa bafta si fara evenimente neplacute Wink
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
depinde ce senzor ai incercat sa schimbi, dai vina pe o piesa pe care cineva ti-a vandut-o ca fiind buna....nu ai de unde sa stii ca nu te-a tepuit
se vede ca nu ai avut probleme cu masinile
ai pus tu un senzor rpm noname si nu a pornit asa?
sau doar ai facut sa te uiti la altii?
poate ca tb sa stii ca ecu se reseteaza dupa ce faci interventii de genul asta, apoi el isi cauta valorile singur pac-pac
  • hent

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
"Boaska" nu vreau sa ma cert cu tine drept urmare iti dau dreptate!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@boaska nu ai drepate. ai sa vezi in timp "fiabilitatea" senzorilor no-name.
au mai patit-o si altii.sonde lambda facet care mor in 3 luni, debitmetre calibrate pe genunchi,etc.
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Subscriu si eu la cele spuse mai sus. Nu cumparati senzori no name.
Am un coleg care a cumparat un asemenea senzor, si nu l-a tinut mai mult de doua sapatamani. A reaparut eroarea in bord.
Rezolvarea a fost cumpararea unui senzor second hand originala, de la mama lui, de pe o masina facuta salalata de la dezmembrari.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ok
cum doriti asa sa procedati, pentru ca sunt banii vostrii
o sa ma conving in timp daca chiar asa se va intampla
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu comparati senzorii crankshaft de la motoare diferite ca nu merge figura asta.
La Y17DT nu merg decit originali ca aia italieni tin citeva zile.
La Z12XE cel original tine cam 100,000km si aia italieni macar 30,000km. biggie1976 pe senzor nu trebuie sa fie ulei ca in timp ajunge la ambreiaj si va patina, nu ai ce face decit sa dai jos cutia si de preferat sa schimbi amindoua simeringurile motor si cutie. Cea mai urita treaba ar fi sa constati ca rulmentul e bolnav ca tare e scump.
  • biggie1976

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2007

  • Mesaj Privat
In virtutea celor discutate pe diverse forumuri ("dar si a sfaturilor unor mecanici"), am dat cutia de viteze jos si surpriza: simering palier ca nou, ambreiaj curat ca scos din cutie (masina are 130.000 km), nicio picatura de ulei.
Se pare ca la z12xe senzorul citeste de pe arborele cotit, deci este in baia de ulei (de aici am si pornit pe o pista gresita, pe forum intalnind afirmatia ca nu e normal sa aiba ulei pe el, fiind necesara schimbarea unui semering).
Cu toate ca masuratorile imi indicau faptul ca senzorul nu este bolnav, situatia de fapt era alta.
Testul in apa fiarta nu este relevant, temperatura in motor fiind mult mai mare.
Am luat un Facet de la Karma cu 135 RON, care sper sa ma tina cei aprox. 30.000 km cat apreciaza dancuciureanu ca este viata unui senzor.
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca nu ti-as fi zis .....
asta e acum, sa resetezi ecu cand il montezi pe ala nou
  • adrian.rus

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La z10xe ii normal ca senzorul sa fie cu ulei?
  • deleted-13957

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut si mie la un y17dt mi-a aparut eroarea p0335 (senzor arbore) masina merge normal doar ca la pornire invartea foarte mult ,si am schimbat cu unu FACET si nici o diferenta doar ca dupa ce am lasat masina in parcare cam 5 zile nu mai vrea deloc. Oare sa fie din cauza senzorului ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adrian.rus da, e normal sa fie ulei pe el, daca ai P0335 schimbi senzor https://www.clubopel.com/vie...hlight=crankshaft

turi de ce nu folosesti functia CAUTARE ? https://www.clubopel.com/vie...asc&start=120 Facet este teapa
  • Leonardbraila

  • Mesaje scrise: 612
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am o mare problema.
1.Sper sa nu se supere nimeni pe mine caci imi expun problema aici fiind vorba de acelas senzor Crankshaft.
2.E posibil sa mai fie pe undeva raspuns la problema mea dar nu am gasit,daca stie careva va rog sa-mi spuneti.
3.Aici este problema:am vrut ieri sa schimb senzorul Crankshaft,am desfacut surubul,l-am miscat putin stanga dreapta si am tras de el sa iasa afara.Din pacate pentru mine a iesit numai jumatate afara,fortand un pic mai tare am ramas cu jumatate in mana(adica sa rupt in doua bucati) si restul a ramas in motor(in gaura lui,unde ii este locul).Problema este cum scot eu restul de senzor afara?Am inteles ca trebuie data jos baia de ulei si impins din interior spre exterior prin bloc motor?Este adevarat?

Masina este o Corsa z12xe,benzina, an 2001,123.000 km

Am sa pun si niste poze sper sa intelegeti ceva din ele,mai bune n-am reusit sa fac,imi pare rau.

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Apreciem oricum si multumim.

Dati o gaura in bucata ramasa in motor nu adanca, atat cat sa intre un surub M4 dupa care o sa-l infiletati usor si apoi trageti de el ,este bine sa dati si cu WD40 pentru a inlesni tragerea.


Ultima modificare facuta de StefanTolos la Dum 15 Aug, 2010 8:40 pm
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca partea ramasa este destul de fixa sa o prelucreze in acest mod.Incercati o lipitura cu un adeziv gen picatura si trageti prin rotire stanga -dreapta;sa nu ajunga adezivul sa lipeasca ce deja este blocat.
  • Leonardbraila

  • Mesaje scrise: 612
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi.V-am raspuns asa tarziu dar am asteptat sa rezolv problema pentru a putea spune si cum am facut.
Am dat baia de ulei jos si l-am impins din interior spre exterior si a iesit foarte simplu.

Multumesc inca odata pt sfaturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR