- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Piesele sunt ambalate in pungi cu eticheta GM si pe unele chiar e stantat GM. Piesele ajung cam 800lei dar toate (fara pinioane), ca unii nu schimba suruburi, piulite, ceva garnituri e alta treaba.
Garnitura capac culbutori e din cauciuc dar in timp se rascoace, asta e scumpa deci o cumperi pe producator de ex. Victor Reinz.
Garnitura capac culbutori e din cauciuc dar in timp se rascoace, asta e scumpa deci o cumperi pe producator de ex. Victor Reinz.
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Numai daca este cazul, in mod 'normal' nu
90531112 6 14 483 ROATA DE LANT, ARBORE COTIT
daca ai 2 sau 3 in fata e nr de buc
1b 56 36 360 CHAIN, TIMING
1b 56 36 965 RAIL, SLIDE, TIMING CHAIN
1b 56 36 966 RAIL, GUIDE, TIMING CHAIN
1b 56 36 248 RAIL, TENSION, TIMING CHAIN
1b 20 62 506 BOLT, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER BLOCK
1b 56 36 457 TENSIONER, TIMING CHAIN
2b 20 05 626 SCREW, TORX, M6 X 30, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER HEAD
2b 20 05 638 SCREW, TORX, M10 X 55, TIMING SPROCKET TO CAMSHAFT
1b 6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY
1b 6 38 287 GASKET, OIL PUMP TO CYLINDER BLOCK
1b 6 38 199 SEAL, RING, OIL PUMP
3b 8 54 900 NUT, HEX., M8, FRONT EXHAUST PIPE TO CATALYST
1b 58 54 988 GARNITURA, CONDUCTA DE EVACUARE CATALIZATOR
1b 13 38 860 ETANSARE, CAPAC TERMOSTAT LA CARCASA POMPEI DE APA
1b 13 34 633 GARNITURA, POMPA DE APA LA CARCASA DE DISTRIBUTIE
1b 56 07 467 GARNITURA, CAPAC LA CHIULASA
1b 6 52 616 GARNITURA, BAIE DE ULEI
Garnitura culbutori (capac la chiulasa) e foarte scumpa pe original mai scump un rahatel de cauciuc decat cea de capac distributie sau baie, comanda pe producator.
Lista e mai veche dar la tastare cod apare cel nou
Ca pret cu TVA 19% ultima oara a fost la Z12XE 820-840lei, depinde de unde cumperi
90531112 6 14 483 ROATA DE LANT, ARBORE COTIT
daca ai 2 sau 3 in fata e nr de buc
1b 56 36 360 CHAIN, TIMING
1b 56 36 965 RAIL, SLIDE, TIMING CHAIN
1b 56 36 966 RAIL, GUIDE, TIMING CHAIN
1b 56 36 248 RAIL, TENSION, TIMING CHAIN
1b 20 62 506 BOLT, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER BLOCK
1b 56 36 457 TENSIONER, TIMING CHAIN
2b 20 05 626 SCREW, TORX, M6 X 30, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER HEAD
2b 20 05 638 SCREW, TORX, M10 X 55, TIMING SPROCKET TO CAMSHAFT
1b 6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY
1b 6 38 287 GASKET, OIL PUMP TO CYLINDER BLOCK
1b 6 38 199 SEAL, RING, OIL PUMP
3b 8 54 900 NUT, HEX., M8, FRONT EXHAUST PIPE TO CATALYST
1b 58 54 988 GARNITURA, CONDUCTA DE EVACUARE CATALIZATOR
1b 13 38 860 ETANSARE, CAPAC TERMOSTAT LA CARCASA POMPEI DE APA
1b 13 34 633 GARNITURA, POMPA DE APA LA CARCASA DE DISTRIBUTIE
1b 56 07 467 GARNITURA, CAPAC LA CHIULASA
1b 6 52 616 GARNITURA, BAIE DE ULEI
Garnitura culbutori (capac la chiulasa) e foarte scumpa pe original mai scump un rahatel de cauciuc decat cea de capac distributie sau baie, comanda pe producator.
Lista e mai veche dar la tastare cod apare cel nou
Ca pret cu TVA 19% ultima oara a fost la Z12XE 820-840lei, depinde de unde cumperi
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- narcis1974
- *
- 1 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 2004 z18xe
- Alba
narcis1974
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2004 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
salutare tuturor.
am si eu un opel astra h (z14xep) ,benzina ,2004.cand l-am cumparat din germania in 2007 si avea 34.000 km in cartea masinii scria ca trebuie facuta urmatoarea revizie la 60.000 km.
in jurul a 60.000 km au inceput bataile la distributie.am mers intr-un service unde mi-a fost schimbata distributia (pinioane,intinzator,patine,lant toate pe cod original) plus ulei si filtru.
Timp de 2 luni adica vreo 2000 -2500 km totul a mers perfect apoi incepand din ce in ce mai tare sa apara bataile sesizate inainte.am mai schimbat inca o data intinzatorul dar zgomotul este acelasi.
acum mi-au schimbat si capacul de la distributie + pompa ulei + supapele.
Dar...........nu s-a schimbat nimic,zgomotul este acelasi(tacanit).
Azi i-au masurat presiunea de ulei dupa o ora de circulat cu masina si pe manometru arata 1,1 Bar iar pe astra unui prieten aceeasi configuratie ca si a mea arata 3,7 Bar.
Cei din service cred ca bataia distributie si faptul ca lantul mi-a ros in capacul vechi de distributie se datoreaza presiunii de ulei foarte mica.
Va rog foarte mult pe cei care cunosc solutia sau au intalnit simptome in genul celor descrise de mine mai sus ,sa ma ajute.
mentionez ca stau intr-o zona din jud.Alba in care cea mai apropiata reprezentanta Opel e la 200 km.
Si la cati bani am "stricat"pana acum fara sa rezolv cauza,o vizita la o reprezentanta la care din spusele unora de aici de pe forum nu iti fac (in unele cazuri)mare lucru accept orice sfat si opinie din partea forumist-ilor.
Multumesc.
am si eu un opel astra h (z14xep) ,benzina ,2004.cand l-am cumparat din germania in 2007 si avea 34.000 km in cartea masinii scria ca trebuie facuta urmatoarea revizie la 60.000 km.
in jurul a 60.000 km au inceput bataile la distributie.am mers intr-un service unde mi-a fost schimbata distributia (pinioane,intinzator,patine,lant toate pe cod original) plus ulei si filtru.
Timp de 2 luni adica vreo 2000 -2500 km totul a mers perfect apoi incepand din ce in ce mai tare sa apara bataile sesizate inainte.am mai schimbat inca o data intinzatorul dar zgomotul este acelasi.
acum mi-au schimbat si capacul de la distributie + pompa ulei + supapele.
Dar...........nu s-a schimbat nimic,zgomotul este acelasi(tacanit).
Azi i-au masurat presiunea de ulei dupa o ora de circulat cu masina si pe manometru arata 1,1 Bar iar pe astra unui prieten aceeasi configuratie ca si a mea arata 3,7 Bar.
Cei din service cred ca bataia distributie si faptul ca lantul mi-a ros in capacul vechi de distributie se datoreaza presiunii de ulei foarte mica.
Va rog foarte mult pe cei care cunosc solutia sau au intalnit simptome in genul celor descrise de mine mai sus ,sa ma ajute.
mentionez ca stau intr-o zona din jud.Alba in care cea mai apropiata reprezentanta Opel e la 200 km.
Si la cati bani am "stricat"pana acum fara sa rezolv cauza,o vizita la o reprezentanta la care din spusele unora de aici de pe forum nu iti fac (in unele cazuri)mare lucru accept orice sfat si opinie din partea forumist-ilor.
Multumesc.
- nechifor_nicolae@yahoo.co
- *
- 3 mesaje
- din 04 Mar 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Bacau
nechifor_nicolae@yahoo.co
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua domnule Dan, urmaresc de ceva vreme postarile Dvs. si mi-au fost intotdeauna de ajutor. De curand am curatat throttle body si valva EGR - aveam pornire greoaie la rece, la prima cheie - acum este ok. Mentionez ca masina este o Corsa Z12XE, 2001 cu 164.000 km (VIN W0L0XCF0814142334).
De ceva vreme am inceput sa aud zgomotul distribuitei mai pronuntat, nu cum se aud cele din filmuletele din postarile anterioare insa e mai zgomotoasa decat acum 3-4000 km (o luna/doua). Nu am coduri stocate, masina se comporta OK (chiar mai bine dupa curatarea de EGR si throttle) insa ma gandesc ca in curand va fi cazul sa inlocuisc distribuita. Ultimul service facut pe carte este in Germania la 90.000 km dupa care a fost adusa in tara si presupun ca este distributia originala. Consumul de ulei este de 500 ml la 6-7000km. Mentionez ca am inlocuit in iarna pompa de apa (GK) si cureaua pentru agregate (Gates) iar ulei am folosit doar Castrol 5W40. (schimbat la 10k km sau 7-8 luni)
As avea rugamintea la Dvs. de a-mi recomanda o lista de repere de inlocuit avand in vedere situatia descrisa si eventual daca as putea face reparatia in Iasi la un mecanic care mi-l recomandati.
PS Am gasit un kit pe e-bay, probabil insuficient ca repere necesare, ce parere aveti?
http://cgi.ebay.co.uk/New-V...f29#ht_2179wt_911
De ceva vreme am inceput sa aud zgomotul distribuitei mai pronuntat, nu cum se aud cele din filmuletele din postarile anterioare insa e mai zgomotoasa decat acum 3-4000 km (o luna/doua). Nu am coduri stocate, masina se comporta OK (chiar mai bine dupa curatarea de EGR si throttle) insa ma gandesc ca in curand va fi cazul sa inlocuisc distribuita. Ultimul service facut pe carte este in Germania la 90.000 km dupa care a fost adusa in tara si presupun ca este distributia originala. Consumul de ulei este de 500 ml la 6-7000km. Mentionez ca am inlocuit in iarna pompa de apa (GK) si cureaua pentru agregate (Gates) iar ulei am folosit doar Castrol 5W40. (schimbat la 10k km sau 7-8 luni)
As avea rugamintea la Dvs. de a-mi recomanda o lista de repere de inlocuit avand in vedere situatia descrisa si eventual daca as putea face reparatia in Iasi la un mecanic care mi-l recomandati.
PS Am gasit un kit pe e-bay, probabil insuficient ca repere necesare, ce parere aveti?
http://cgi.ebay.co.uk/New-V...f29#ht_2179wt_911
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dandrake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dandrake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
pun si eu un video . rog pe domnul dancuciureanu sa mi confirme sau nu daca este terminata distributia. 127 000 km are motorul z12xe
http://www.youtube.com/watch?v=y7P7VrF2vfs
http://www.youtube.com/watch?v=y7P7VrF2vfs
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Motor curat MARE LUCRU ! Mai tine dupa noroc si exploatare. Piesele sunt cam 840-880lei toate si pe original, ca mai trebuie ulei+filtru+antigel asta este...consumabile, scump dar nu ai ce sa se rupa ca la curea si prin tacaneala iti spune singura ca vrea schimbata. Oricum ar fi daca pui originale si codurile noi distributia te tine peste 150,000km, stiu una care are deja km astia facuti si nu bate nimic. Modelele pana in 2003 au fost echipate cu alt intinzator si alte patine de asta nu tineau 120,000km fapt recunoscut si de Opel dar corectat. Chiar si asa multe merg cu tacaneala (km reali pe dracu') si ... unii mai insistenti merg asa pana sare.
Deci 1500lei pentru 200,00km, faci 20,000km pe an ai 150lei/an Altii dau mai mult pe spalat masina ... dar asta este...rahatul daca nu luceste si miroase frumos...
Apropo de costuri stiam pe cineva care avea o Corsa C cu distributia de schimbat, pai costa...las' ca o vand...cumpara tot un C dar Z13DT, cuplu, consum mai bun...pica regulator pompa, pica injector, mai pica unul...acum o vinde ca un singur injector costa cat toata distributia+manopera la benzinara...stii ce o sa cumpere ? ... un Z12XE ca e mai sigur...ah uitam...are si EGR varza, sa vezi acolo munca de curatat, desfaci juma' de motor...
Deci 1500lei pentru 200,00km, faci 20,000km pe an ai 150lei/an Altii dau mai mult pe spalat masina ... dar asta este...rahatul daca nu luceste si miroase frumos...
Apropo de costuri stiam pe cineva care avea o Corsa C cu distributia de schimbat, pai costa...las' ca o vand...cumpara tot un C dar Z13DT, cuplu, consum mai bun...pica regulator pompa, pica injector, mai pica unul...acum o vinde ca un singur injector costa cat toata distributia+manopera la benzinara...stii ce o sa cumpere ? ... un Z12XE ca e mai sigur...ah uitam...are si EGR varza, sa vezi acolo munca de curatat, desfaci juma' de motor...
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat