Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • rCiprian
  • **
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am tot urmarit ultimile 10 pagini din acest topic si am si cautat prin forum dar nimic concret nu am gasit referitor la functia Phone de pe volan.
A postat cineva un set de 3 intrebari si una din ele la functia asta dar nu s-a primit raspuns...

M-am uitat prin manual si in cel Infotaiment dar tot nu am reusit.

As dori sa stiu si eu cum se activeaza, concret cum se foloseste functia Phone de pe volan, chiar pas cu pas...

Merci anticipat !

Masina : Opel Astra J-1.3 CDTI(95HP)-EcoFLEX - Enjoy
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@rCiprian
din cate stiu eu acel sistem era functional doar daca optai ca masina sa fie dotata cu sistemul bluetoth sau sistemul integrat cu suport pentru telefonul mobil
neavand nici unul din cele doua ai cateva butoane in plus pe volan care nu sunt functionale
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@rCiprian cred ca functia phone iti pune pe mute sistemul audio, cand apesi butonul, cand il apesi din nou iti da drumu la muzica, asta e din cate am vazut eu in reprezentanta. nu sunt sigur, mai asteapta pareri
  • rCiprian
  • **
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Merci de raspunsuri.

Se pare ca ai dreptate lucio85, nu am discutat nimic de vreun sistem bluetooth cand am facut contractul si lista de optiuni. Asta e.

Da cosjudah butonul de jos din cele care au desenate pe ele cate un Phone e pt. Mute la Sistemul audio. Asa il folosesc Smile e bun si asa decat deloc. Mute la Muzica si raspund la tel Smile
Skip ads

  • wormy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
volanul este standard cu butoanele respective, dar nu sunt functionale decat daca ai optat pt acea dotare
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@rCiprian cum se descurca j-ul tau cu motor de 1.3 95 cp? oras si exterior
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@cosjudah
uite si-a prezentat-o aici si a trecut si ceva consumuri

https://www.clubopel.com/vie...p?p=880230#880230
  • ecstrim

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
optzeci a scris:Stie cineva care este sistemul de prindere al placutei negre(la versiunea Sport e neagra, la Enjoy e argintie, la Cosmo nu mai stiu) care acopera manerul de care tragi sa inchizi usile fata? Am pus si o poza cu o sageata rosie catre placuta ca sa intelegeti la ce ma refer.


http://www.megaupload.com/?d=V1QW0E25

Descarca tutorialul asta si ai sa iti faci o idee. Este in limba italiana, dar are poze. Have fun.

[edit]
Uite si o traducere facuta in graba:
Se incepe de sus cu o surubelnita subtire; bagati surubelnita in punctul indicat si cu multa grija si foarte delicat se desprinde. Continuati sa desprindeti agatorile una cate una. Nu incepeti de jos pentru ca are o agatzatoare mare si o s-o rupeti.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ecstrim
fff bun materialul destul de explicit
acel plastic exact cum ma asteptam e prins
asa ca o sa ii fie de ajutor cand merge in service sa le arate alora ca mai mult ca sigur habar nu au cum se desface
  • optzeci

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ecstrim

Multumesc mult!
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pe cine deranjeaza/incurca la vedere stalpul din fata la astra j? eu am facut un drive test si mi s-a parut cam incomod si deranjant, inca nu mi-a venit masina sa zic mai multe. altii zic ca o sa ma obisnuiesc cu el
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@cosjudah
pot sa zic ca a fost deranjant la inceput pana m-am obisnuit cu el era sa calc vre-o 2 pe trecerea de pietoni ca iti ia mult din vizibilitate noroc cu geamul ala mic
in rest totul tine de acomodare cei care au mers si cu corsa D pot confirma cele zise
Skip ads

  • rCiprian
  • **
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
@cosjudah - sper ca ai reusit sa afli cate ceva despre masina mea... ti-a dat lucio link...

Confirm si eu... stalpul din fata e enervant si imi ia din vizibilitate.
Cel mai des ma enerveaza la curbele stranse, bine ca imi tin partea altfel ar fi si mai periculos. Sper sa nu am probleme cu vreo unu care nu-si tine partea si nu-l vad...
-Sunt atent dar niciodata nu se stie... Sper sa n-am surprize neplacute...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@rCiprian
uite nu esti singurul cu 1,3 ecoflex

https://www.clubopel.com/vie...63&highlight=
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
rCiprian a scris:@cosjudah - sper ca ai reusit sa afli cate ceva despre masina mea... ti-a dat lucio link...

Confirm si eu... stalpul din fata e enervant si imi ia din vizibilitate.
Cel mai des ma enerveaza la curbele stranse, bine ca imi tin partea altfel ar fi si mai periculos. Sper sa nu am probleme cu vreo unu care nu-si tine partea si nu-l vad...
-Sunt atent dar niciodata nu se stie... Sper sa n-am surprize neplacute...

@rCiprian merge mai bine ca 1.4 100 cai?Very Happy vad ca are cuplu mult mai mare :-<
si cu stalpul ala e cam nasol... dar sper sa ma obisnuiesc
  • rCiprian
  • **
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
@cosdudah - Nu imi permit sa te mint sa zic, ca merge mai bine ca 1.4, nu am condus.
@lucio85 - merci de link-ul acela.
Eu zic asa : 1.3 - 95 hp cuplu mai mare - tu zici 1.4 - 100 hp cuplu mai mic evident - Probabil se misca mai bine. Nu vad sa conteze atat de mult 5 cai. Din punctu meu de vedere cam fortat 95 sau 100 e tot aia. Daca erau 110-115 intradevar era o chestie sa se simta totusi in mod evident.
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
rCiprian a scris:@cosdudah - Nu imi permit sa te mint sa zic, ca merge mai bine ca 1.4, nu am condus.
@lucio85 - merci de link-ul acela.
Eu zic asa : 1.3 - 95 hp cuplu mai mare - tu zici 1.4 - 100 hp cuplu mai mic evident - Probabil se misca mai bine. Nu vad sa conteze atat de mult 5 cai. Din punctu meu de vedere cam fortat 95 sau 100 e tot aia. Daca erau 110-115 intradevar era o chestie sa se simta totusi in mod evident.

la demaraj ma gandesc ca merge mai bn. dar in niciun caz nu merge 1.4 mai bine ca 1.3, zic si eu,cer pareri. am o problema ca mi-am luat 1.4 100 cai, e psihica:))
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@cosdudah poti merge mai turat (am auzit ca ar papa putina benzina 1.4 normal).
La 1.4T am tendinta sa merg mai relaxat, altfel daca te scapi la acceleratie consuma exagerat.

De exemplu (pt fiecare test, am resetat consumul):
- aseara am reusit la 8:30PM un drum de 20 km in bucuresti cu 8.8% (cu AC, trafic ok), mers anticipat. Nu cred ca pot merge asa si nici nu imi place.
- azi de dimineata la 8PM, grabit (dar nu peste 3500-4000) inca 20 km consum de 14%
- intors relaxat (2200-2500) pe acelasi traseu (deci tot 20km) 9.5%

PS: motorul asta cum de pleaca decent de pe loc pana la 1800RPM? Tubina aia mica, merge tot timpul? Poti merge cam cu orice turatie cu ea? Din ce am vb cu niste prieteni de la service, undeva pe la 2500-2700 motorul merge in parametrii optimi (ajutat de turbinitza) si nu e fortat. Asta inseamna ca sub 2200 motorul nu beneficiaza de turbina si e fortat in vreun fel?
Just asking, sunt curios ce am si injinereste ce se intampla in functie de stilul de mers.
  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@_mihai_ nu ma pricep la turbo si nici la ingineria motoarelor:D in carte scrie ca turbina intra de la 1850 rpm. dar pana atunci cred ca se comporta ca si 1.4 aspirat.repet,presupun, nu vreau sa fac afiramtii false. ziceam de 1.4 aspirat, nu-s convins ce treaba face ca n-au avut la reprezentanta doar 1.6 115cp. cineva zicea ca foarte mare diferetnta intre ele nu este, dar se simte. Confused
  • rCiprian
  • **
  • 225 mesaje
  • din 16 Mai 2010
  • Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Bucuresti
  • rCiprian

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.3 CDTI MT5 Versiunea Enjoy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Baieti referitor la turbina m-am ducumentat putin in urma unui search si iata ce zice cineva si nu numai el si inclin sa cred ca e foarte logic ce zice.

"turbina se invarte tot timpul fiind pusa in miscare de gazele de vacuare , doar ca la turatii mari -creste si turatia axului turbinii si presiunea aerului introdus in cilindrii"

"La orice masina turbosuflanta merge incontinuu, doar cand ea devine eficienta se simte concret pe la 2200. "

Din punctul meu de vedere motorul pare fortat (se descurca motorul, nu trebuie sa ne facem griji) fix de chestia cu presiunea aerului introdus in cilindri si restu aspectelor din primul rand scris in mesajul asta. Logic...

In concluzie motorul beneficiaza mereu de turbina dar se simte diferit in functie de turatie...

Alte aspecte :
- Nu poti merge cu orice turatie cu ea. De regula din ce am citit pe forum trebuie mers pe la 2000-2200 si schimbat pe la 3 mii motivele sunt mai sus. Nu trebuie calcata pedala la fund cand esti de exemplu intr-a 4-a cu 50 km/h.

P.S. : Sper sa nu fi gresit ceva pe aici (stau de vorba cu prietena in acelasi timp)
Poate n-am pus intr-o ordine chiar buna randurile scrise... cititi tot cu atentie si corectati mesajul daca e cazul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR