exact aceeasi problema, vectra c 2004 z19dt ,am inlocuit -tampon spate motor -bieletele directie[aveau joc]-,bucsi oscilante spate.nu mai am nici un joc si tot face ,a schimbat cineva tamponu la cutie? socuti la accelerare decelerare in toate treptele,dar numai in viteza a treia se misca maneta
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
Roly a scris:La mine simt socuti in maneta schimbatorului de viteze DOAR in treapta a 3-a cand accelerez brusc sau cand face frama de motor de la aproximativ 3000+ rpm. Ce poate fi?
exact aceeasi problema, vectra c 2004 z19dt ,am inlocuit -tampon spate motor -bieletele directie[aveau joc]-,bucsi oscilante spate.nu mai am nici un joc si tot face ,a schimbat cineva tamponu la cutie? socuti la accelerare decelerare in toate treptele,dar numai in viteza a treia se misca maneta
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
stress a scris:salutare
Aceleasi simtome la accelerate\decelerare. Am schimbat volanta+disc ambreaj si placa de presiune, tampoane motor si nici o modificare, am fost cu ea la 3 reprezentante si nu exagerez vreo 10 mecanici, am primit mai multe raspunsuri, ca sunt suportii motor, ca e volanta, ca ar trebui sa verific planetare, iar unul mi-a spus ca e posibil sa fie din cutie. A mai ramas tampon cutie cel din partea stanga(sub baterie) e bun dar tot o sa-l schimb poate o fi prea moale. Daca nu e de acolo, e sigur din cutie.
Aceleasi simtome la accelerate\decelerare. Am schimbat volanta+disc ambreaj si placa de presiune, tampoane motor si nici o modificare, am fost cu ea la 3 reprezentante si nu exagerez vreo 10 mecanici, am primit mai multe raspunsuri, ca sunt suportii motor, ca e volanta, ca ar trebui sa verific planetare, iar unul mi-a spus ca e posibil sa fie din cutie. A mai ramas tampon cutie cel din partea stanga(sub baterie) e bun dar tot o sa-l schimb poate o fi prea moale. Daca nu e de acolo, e sigur din cutie.
le-a schimbat ''stress'' si tot asa face
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu sa stiti ca am mai fost si cu alte masini in ultima perioada (tinand cont ca mai aman sa schimb volanta cat pot si eu :p) , si sincer sa fiu cam toate au un mic joc daca e sa fim atenti , ca este mai pronuntat poate la a mea....dar deja sa nu fie vreun efect placebo la mijloc Ideea este ca trebuie tinut putin si pe pedala de ambreiaj imediat dupa ce s-a schimbat treapta, nu lasata ca olteanu, cum probabil m-am obisnuit si eu ... dar nu stiu ce sa zic mai mult, sunt si foarte multe supozitii/teorii , ceva ceva tot o fi !
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
eu cred ca am gasit de unde este,joc la planetare sus langa cutia de viteze.Eu am masina de servici o skoda octavia si nu am acest soc la accelerare decelerare, am facut o verificare a planetarelor la ambele masini , cu capota ridicata si pur si simplu am pus mana pe ele si le-am facut jocu ,surpriza ....vectra joc cam 4-5 mm,iar octavia nimic
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
posibilitatea este sa fie suportii de vine fiindca nu au fost ganditi pentru cuplul motorului, iar daca planetarele nu sunt uzate de vine e volanta. arcurile din volanta nu mai absorb socurile, iar in momentul in care accelerezi in timpul condusului la o viteza constanta arcurile se comprima pentru a amortiza impulsul de putere si al trimite la cutia de viteze sub o forma mai lina
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
eu am descoperit ce are, joc in cutia de viteze f40.. am fost la service ,uracata pe elevator si sucit de roti [in fata si in spate ] in viteza ,acelasi zgomot care se aude si in mers la accelerare decelerare.[am facut proba si cu motoru pornit si bagata in viteza]concluzia mecanicilor ,ca se stransese toti pe langa masina, joc prea mare in cutia de viteze[probabil sateliti,rulmenti]. acum incercati sa veniti si voi cu solutii[reparam cutiile, le inlocuim , merge inlocuita cu una M32?]
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mda, asta cu zgomotele la caldura le pot confirma si eu, face(a) ca dracu volanta in august, acum la 20 de grade temperatura optima e mai mult decat ok
Anyway, si eu sunt curios de diferentele de cutie dintre F40 si M32, din cate am observat pt kitul de ambreiaj la F40 sunt mai scumpe decat pt M32 ... de aceea ma gandesc ca se urmareste trendul descendent al masinilor pline de probleme din ultimii ani (cu piese cat mai ieftine!) ... ca sa nu mai vorbesc (deci nu stiu statistici doar ca idee) ca majoritatea celor cu Vectre de prin 2006-2007 au schimbat volanta pe la maxim 100 000km, uneori si mai devreme, in timp ce ceilalti cu F40 (printre care ma numar) pe la 175 k km in sus...nu stiu statistici, din ce am observat pe aici pe forum si pe la altii cu Vectra C 1.9 ...
Anyway, si eu sunt curios de diferentele de cutie dintre F40 si M32, din cate am observat pt kitul de ambreiaj la F40 sunt mai scumpe decat pt M32 ... de aceea ma gandesc ca se urmareste trendul descendent al masinilor pline de probleme din ultimii ani (cu piese cat mai ieftine!) ... ca sa nu mai vorbesc (deci nu stiu statistici doar ca idee) ca majoritatea celor cu Vectre de prin 2006-2007 au schimbat volanta pe la maxim 100 000km, uneori si mai devreme, in timp ce ceilalti cu F40 (printre care ma numar) pe la 175 k km in sus...nu stiu statistici, din ce am observat pe aici pe forum si pe la altii cu Vectra C 1.9 ...
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat