Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mihai_vlad

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare ! Azi am luat masina din service si am dus-o la garaj pana ma gandesc ce sa mai fac ca ma trezeam ca-mi luau aia tarif de parcare.

@[editat] : am vorbit cu tipul de la opel care s-a ocupat de masina si a incercat si testat si tot ce ai zis tu,tot se invarte si au incercat si cu spray de pornire. Deci pana la urma tot pompa cred ca e.

Acum as mai avea o intrebare....daca pompa a fost data jos de pe masina donatoare, dar nu a fost resetata.....o pot reseta ulterior pe tester daca am carpass-ul masinii donatoare ?
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da,se poate.
  • mihai_vlad

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns...cei de la opel spuneau ca NU SE POATE reseta decat daca e montata pe masina veche pentru ca pompa trebuie sa comunice cu ECU pe care a fost instalata.
  • mihai_vlad

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
toate bune si frumoase...am reparat pompa am pus-o pe masina si pornea dar nu statea pornita mai mult de 20 sec. dupa ce am trecut pe la 2 service-uri ca ma tot bateau la cap ca tot de la pompa e si ca nu stiu ce sa-i faca am ajuns la cineva si pana la urma a desfacut-o si am vazut ca problema era de la o supapa din chiuloasa care pocnise care mi-a stricat 2 pistoane si chiuloasa. acu problema e sa vad daca reusesc sa gasesc ce-mi trebuie poate o pun pe roti.
Skip ads

  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand salut tuturor.
Am o vectra 2.0dti din 2001 cod y20dth si de vreo 3 saptamani mi.a mancat zilele porneste foarte greu daca o las mai mult timp. Am schimbat furtunasele de retur am pus supapa unisens intre filtu si pompa dar tot degeaba...si parca are o bataie undeva la pompa de injectie.... In seara asta am ieist cu masina putin pana sa incalzit motorul ma cam rugam de ea sa mearga apoi si.a revenit, apoi stateam la semafor si cand sa plec nu se mia tura dadea sa se opreasca motorul, trebuia sa apas pedala de acceleratie aproape la podea sa se tureze... am parcat masina in fata blocului si cand apasam putin acceleratia scadea relantiul la 500 600 de r/min ttrebuia sa apas pana la podea sa se tureze. E clar ca nu mai este de mers cu ea asa! ce ar putea fi? pompa , calculatorul...? MULTUMESC ANTICIPAT!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
danutzz --verifica intai masina pe un tester si apoi te gandesti daca este pompa sau altceva--mai verifica si senzorul de turatie , .Dupa simptome tind sa cred ca este vb de pompa de injectie (partea electronica a pompei ) dar pina nu verifici ,nu ai de unde sa iti dai seama.
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:danutzz --verifica intai masina pe un tester si apoi te gandesti daca este pompa sau altceva--mai verifica si senzorul de turatie , .Dupa simptome tind sa cred ca este vb de pompa de injectie (partea electronica a pompei ) dar pina nu verifici ,nu ai de unde sa iti dai seama.


Da am sa merg sa o verific in maxim 2 ore dar nu stiu ce sa zic nici un martor aprins nimic .... revin sa va spun verdictul.
Si senzorul de turatie daca mai tin minte bine vara trecuta am avut belele cu el si l.am schimbat dar erau alte simptome (se tura singura pna la 1500r/min revenea la relanti si tot asa , nu mai avea vlaga deloc...)
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
danutzz0689 a scris:
gabiopel a scris:danutzz --verifica intai masina pe un tester si apoi te gandesti daca este pompa sau altceva--mai verifica si senzorul de turatie , .Dupa simptome tind sa cred ca este vb de pompa de injectie (partea electronica a pompei ) dar pina nu verifici ,nu ai de unde sa iti dai seama.


Da am sa merg sa o verific in maxim 2 ore dar nu stiu ce sa zic nici un martor aprins nimic .... revin sa va spun verdictul.
Si senzorul de turatie daca mai tin minte bine vara trecuta am avut belele cu el si l.am schimbat dar erau alte simptome (se tura singura pna la 1500r/min revenea la relanti si tot asa , nu mai avea vlaga deloc...)


Da si am venit si cu verdictul unul foartetrist Neutral..... Eroare senzor pompa injectie, eroare senzor vibrochen, eroare senzor cheie..... in final pompa:| Si mai am inca o intrebare ce cod are pompa mea de injectie Vectra b 2001 y20dth ?
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in momentul in care senzorul de turatie este stricat , la tester iti arata eroare si la pompa de injectie.Asa ca incearca sa pui alt senzor de turatie , dar ORIGINAL BOSCH si nu altceva .Eu totusi tind sa cred ca nu este pompa de vina , .Incearca sa iei un senzor de la cineva ,poate gasesti si apoi sa o pui din nou pe tester
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:in momentul in care senzorul de turatie este stricat , la tester iti arata eroare si la pompa de injectie.Asa ca incearca sa pui alt senzor de turatie , dar ORIGINAL BOSCH si nu altceva .Eu totusi tind sa cred ca nu este pompa de vina , .Incearca sa iei un senzor de la cineva ,poate gasesti si apoi sa o pui din nou pe tester


O sa incerc si asta zilele astea si am sa vin din nou cu detalii dar spunea clar la testar ca pompa nu mai face suficienta presiune sau ceva de genul... Unde se afla mia exact senzorul de turatie ? pe volanta dar unde mai exact...? ms
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mai jos de filtrul de ulei ,chiar sub filtru .Mare grija ca sunt de 2 tipuri -pentru motoarele de 2000cm fabricate pina in 2003 un tip si pt cele de dupa 2003 alt tip.Incearca daca poti imprumuta unul de la cineva pt cateva teste si daca defectul este de acolo atunci cumperi unul.
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:mai jos de filtrul de ulei ,chiar sub filtru .Mare grija ca sunt de 2 tipuri -pentru motoarele de 2000cm fabricate pina in 2003 un tip si pt cele de dupa 2003 alt tip.Incearca daca poti imprumuta unul de la cineva pt cateva teste si daca defectul este de acolo atunci cumperi unul.


Ok ms am sa iau de la un prieten si revin cu detalii. Tin sa mentionez ca astazi am facut aproape 100de km cu maisina si a mers ...numai ca nu trage cum tragea dar merge ...
Skip ads

  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
danutzz0689 a scris:
gabiopel a scris:mai jos de filtrul de ulei ,chiar sub filtru .Mare grija ca sunt de 2 tipuri -pentru motoarele de 2000cm fabricate pina in 2003 un tip si pt cele de dupa 2003 alt tip.Incearca daca poti imprumuta unul de la cineva pt cateva teste si daca defectul este de acolo atunci cumperi unul.


Ok ms am sa iau de la un prieten si revin cu detalii. Tin sa mentionez ca astazi am facut aproape 100de km cu maisina si a mers ...numai ca nu trage cum tragea dar merge ...


Salutare. Nu am apucat sa iau senzorul de turatie deoarece asta seara nu a mai pornit si cand am ridicat capota miros de motorina... curge motorina pe la pompa (mai exact unde intra turul in pompa si returul de la injectoare) maine sa desfac sa vad despre ce este vorba si apoi sa vad daca mai face asa.
Inca o intrebare se poate sa imi fi dar erorile mentionate mai sus din cauza ca imi tragea aer fals pe la pompa ? Multumesc!
  • mihai_vlad

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu finalul povestii la Vectra mea. Toate service-urile ma bateau la cap ca e pompa dusa. Am dat o gramada de bani s-o dea jos s-o verifice si tot nu vroia sa porneasca. Pana la urma am dus-o la un tip care se pricepea si a zis ca sigur e din chiuloasa si cand a dat-o jos chiar asa a fost. O supapa a pocnit si mi-a distrus 2 pistoane. Am schimbat chiuloasa si cele doua pistoane busite iar acum masina pare sa mearga ok : porneste la sfert, trage bine, deci deocamdata is multumit, dar ma doare inima cand stiu cati bani m-a ajuns toata afacerea.
  • mihai 21

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut.am un opel zafira si as vrea sa stiu daca as putea schimba senzoru de la pompa de injectie fara sa o dau jos,sau daca va trebui sa o dau jos imi poate explica cineva cum se da jos pompa.multumesc
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mihai 21 a scris:salut.am un opel zafira si as vrea sa stiu daca as putea schimba senzoru de la pompa de injectie fara sa o dau jos,sau daca va trebui sa o dau jos imi poate explica cineva cum se da jos pompa.multumesc


eu zic la service. Mie un service mai prost (erau prosti gramada, dar vreau sa cred ca mai facusera asta macar odata) au stat o zi sa o dea jos. Insa am gasit mecanic care mi-a dat-o jos intr-o ora.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o nelamurire, de curand am avut o problema cu pompa de injectie (problema electrica) care s-a rezolvat prin inlocuirea senzorului de turatie din pompa.
Problema e ca dupa ce s-a montat totul, motorul nu mai are vlaga de dinainte, si se simte in toata plaja de turatie, dar mai ales pana intra turbina adica pana in 2000 rot/min.
E posibil sa fi aut de suferit partea mecanica, in conditiile in care calculatorul pomei a fost monata si demontat de mai multe ori (cam 4 ori) implicit amorsat si dezamorsat tot de atatea ori intr-o singura zi ?
Ideea e ca dupa ultimul montaj, mecanicul a observat ca pistonasul de avans ramanea blocat.
Sfatul primit a fost sa ii fac un tratament pentru injectoare.
masina merge bine fara erori in bord dar parca nu mai trae cum tragea.
Pareri, sfaturi, recomandari tratament injectoare, toate sunt bine venite.
Multuemsc
  • mihai 21

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut.eu iti recomand un aditiv pentru pompa de injectie,i zice STP nu stiu sigur daca se gaseste in romania eu am cumparat din italia.eu am un opel zafira si am avut probleme cu pompa de injectie imi scotea un fum de nu mai vedeai nimik in spate , nu tragea motoru nu se tura etc.acel aditiv ia dat de cap i fff bun il recomand pt cei care au probleme cu pompa de injectie.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu nu recomand. nu inteleg treaba cu aditivii. in cartea masinii chiar zice sa nu se foloseasca aditivi.
aditivii de ulei sunt o mare prostie, foarte mare, caci aia se pun in general la masinile care trebuiesc segmentate caci au joc mare pistoanele, asa aditivul formeaza un film acolo mai gros si mai dens, facand doar o etanseitate mai mare, insa la motoarele bune, face numai stricaciuni, micsorand viata motorului (explicatie data de un inginer doctor in lubrifierea organelor de masini).
cei de diesel sunt niste detergenti, care s-ar putea sa-ti faca mai mult rau decat bine, caci risti sa-ti spele foarte bine rezervorul si sa-ti duca toata mizeria in injectoare.

@emil, eu recomand sa incerci sa mergi mai sportiv, mersul batranesc omoara dieselurile, de asemenea s-ar putea ca pompa de injectie sa fie pe duca (partea mecanica) caci sunt niste piese in ea care se tocesc in timp si se duc. Eu zic sa te duci la un mecanic sa-ti faca o testare cum trebuie si sa vezi ce si cum, incearca sa dai de maiandrei pe forum si sa se uite la masina, e un "guru" al opelurilor pe aici pe forum. Smile
s-ar putea sa fie multe, s-ar putea sa fie vre-un furtunas rupt si sa pierzi presiune pe undeva etc. Cel mai bine vorbeste cu maiandrei, si intreaba-l si pe el de aditivi, si ce zice el asta fa, caci e mult mai specializat decat mne sau mihai.
Eu unu nu as folosi aditivi.
  • raszwvy2005

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2010

  • Mesaj Privat
IERI ...Cenzurat. Aici nu ai voie cu anunturi. Multumesc pentru intelegere. ( Edwin )
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR