pascaru_val a scris:Mai detaliati ca sunt f multi interesati! diferetne si preturi! Stiu ca exista si capac volan pt astra g ce nu are airbag volan!
mai detaliat nu stiu ce sa zic, ca nu am voie cu linkuri
Eu am l-am luat la pretul de 108 lei (doar capac de airbag) 100 lei capacul si 8 lei transportul cu posta romana, de la cineva din targoviste, de pe ocazii.r0
nici eu nu stiam ca sunt doo modele de capace dar m-a intrebat gagica la tel din ce an e masina si mi-a trimis ce trebuie, ambele modele sunt la acelasi pret.
Daca vrei sa fii sigur iei un torx de 30 sau 25 (nu am retinut exact) si desfaci airbagul care e prins cu doua suruburi in spatele volanului (in dreptul butoanelor de claxon un pic mai spre centru), si vezi daca are doua nituri sau nu, airbagul are un fir de 10 cm deci poti sa il scoti linistit ca nu patesti nimic, preferabil sa scoti borna de la baterie inainte.
De scos airbagul din capac e foarte usor, capacul are picioruse de plastic care blocheaza clemele de tabla, cu o surubelnita cracanezi plasticul ala si apesi spre interior, dupa ce s-au declipsat toate (vreo 15) cu o surubelnita impingi carcasa de fier a airbag-ului si l-ai scos, de bagat e chiar mai simplu, doar il pozitionezi pe gaura triungiulara si apesi pe el.
Capacul e facut sub licenta, nu e cel original, deci or sa fie ceva diferente.
Eu am observat:
-Butoanele de la claxon sunt ceva mai tari la apasare (capacul original e facut dintr-un plastic moale, o combinatie intre plastic si cauciuc, iar in dreptul butoanelor are numai cauciuc, cel aftermarket are plastic moale in dreptul butoanelor)
-Cel cumparat nu luceste chiar ca originalul (eu am avut noroc, la mine nu e mare diferenta fata de original, am mai vazut unul la un prieten si era cam sters la culoare) cu ceva silicon de calitate se rezolva
-S-ar putea sa nu se aseze chiar perfect pe volan, de exemplu la mine mi-a ramas o diferenta mai mica de 1mm intre marginea capacului si volan (in dreptul butoanelor de claxon), asta se rezolva dupa ce imbrac volanul in piele, orcum am vazut la multe masini din club ca exista distanta asta chiar si cu originalul.
Ca si aspect pot sa zic ca merita toti cei 108 lei, mai ales ca nu mai am butonul ala crapat
, pana acum la dezmembrari, am vazut doar un airbag pe care l-as fi pus la mine pe masina, si credeti-ma ca am tot vazut cateva zeci de masini la dezmembrat, dar pretul era de 350 lei.
Marea majoritate chiar daca nu sunt rupte sunt ori bombate spre exterior ori bagate inauntru, ori au denivelari pe botoane