paulica92
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Ascona 1977 1,9 Sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
biciu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 19S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2010
- Mesaj Privat
Motor de opel rekord E sau manta/ascona B de 2.0 (ca sa nu platesti mai mult decat e nevoie). Codul motorului e 20E din cate stiu (s-ul vine de la carburatie). Pentru motorul mentionat anterior nu trebuie sa faci nicio modificare (inafara de a monta pompa de benzina electrica in rezervor)
Motorul tau in ce stare e?
Motorul tau in ce stare e?
paulica92
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Ascona 1977 1,9 Sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Ok o sa incep sa caut. Motorul asta nu e intr-o stare rea tinand cont ca nici nu este foarte forjat. In ultimii 18 ani de cand sunt posesor Mai mult de 4000km pe an nu face. As vrea un sfat daca merita sau nu sa il schimb. Eu as fi tentat sa il schimb ca sa ii scad consumul. Asta mananca 9.5-10 in exterior(90-120km/h) si 11.5-12 in oras(la un mers cat de cat omogen).
biciu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 19S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2010
- Mesaj Privat
paulica92
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Ascona 1977 1,9 Sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
biciu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 19S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ai grija, cand cumperi motorul, sa il cumperi cu tot cu anexe. Unele injectii de pe rekord au senzor hall in delco, daca ti se iveste ocazia sa cumperi un motor cu sistemul de injectie aproape complet, incearca sa pierzi ocazia, vei umbla foarte mult dupa piesele necesare ulterior. Pe cat posibil, cumpara si pompa de benzina+conductele de pe masina donatoare.
paulica92
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Ascona 1977 1,9 Sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- adrian_ascona
- *
- 40 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Ascona 1978 20seh+turbo
- Prahova
adrian_ascona
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
biciu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 19S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2010
- Mesaj Privat
paulica92
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Ascona 1977 1,9 Sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- adrian_ascona
- *
- 40 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Ascona 1978 20seh+turbo
- Prahova
adrian_ascona
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
paulica92 a scris:adrian tu ce zici a meritat? ce cilindree are ?
bineinteles!motorul pe care l-am pus eu a fost un 20seh de 130 cp.cutie de omega cu cardan si tunel modoficat.
mie mi-a venit usot pt ca am atelier auto si cu asa ceva ma ocup...
intre timp motorul a ajuns turbo cu o gramada de modificari pe langa...alerg cu ea la diferite curse....si sunt relativ multumit de performante.
trecerea de la CIH la OHC a fost benefica si la consum si la restul performantelor.in primul rand am obtinut un mers mult mai placut al motorului fata de cih...
deci e alegerea ta ce faci.bineinteles ca nu l-am omologat.
- adrian_ascona
- *
- 40 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Ascona 1978 20seh+turbo
- Prahova
adrian_ascona
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
biciu a scris:Doar ca acele motoare nu le poate omologa "ieftin", neechipand ascona B din fabrica.
nu inteleg ce atata agitatie cu omologatul asta....nu puteti dormi dc nu aveti motoare omologate pe masina?
te descurci cu o spaga odata la 2 ani si gata la itp-uri.
si dc te opreste militia nu are treaba cu seria de motor sau model....in loc sa va imbunatatiti masinile va cramponati pe idei fixe ca cele cu motor original....cu omologari...etc!
- valy cu manta
- **
- 223 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Braila
valy cu manta
- Mesaje scrise: 223
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
- adrian_ascona
- *
- 40 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Ascona 1978 20seh+turbo
- Prahova
adrian_ascona
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
valy cu manta a scris:ia-ti o manta si ii pui motorul de pe manta pe ascona ta..consumul la a mea este de 8-9 afara si 9-10 in oras...Acuma depinde ce bani ai..Si parca la rar nu trebuie sa faci alea cu serile de la motor si costa si alea ceva banuti.
ce te face sa crezi ca motorul de manta e diferit de cel de ascona?in afara de cel de manta gte cea fabricata pana in '88..
- b_robert87
- *
- 6 mesaje
- din 02 Dec 2007
- Manta 1979 c20ne
- Bucuresti
b_robert87
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1979 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
dar de ce nu iti cumperi si o manta si mergi cu ea,cum sa cumperi o manta doar sa iei motorul de pe ea,scoti din circulatie o manta care este mai frumoasa decat ascona?
dai pe o manta din 88 o gramada de bani,cauta pe siturile de vanzare din germania sa vezi preturi,daca tot dai bani pe asa ceva pastreazo asa cum e si folosesteo cu placere
dai pe o manta din 88 o gramada de bani,cauta pe siturile de vanzare din germania sa vezi preturi,daca tot dai bani pe asa ceva pastreazo asa cum e si folosesteo cu placere
- adrian_ascona
- *
- 40 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Ascona 1978 20seh+turbo
- Prahova
adrian_ascona
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
paulica92
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Ascona 1977 1,9 Sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
dupa multe cautari si lungi discutii am ajuns la concluzia ca cea mai buna solutie ar fi un 2.0E, ultimul motor si cel mai nou montat pe o ascona...are injectie si se potriveste si cutia si motorul fara nici o alta modificare...acum ramane sa gasesc unul in stare buna...pana acum nam dat decat de unele obosite tare de tot...daca are cineva vreun pont nu ezitati...mersi tuturor inca o data!
- adrian_ascona
- *
- 40 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Ascona 1978 20seh+turbo
- Prahova
adrian_ascona
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat