Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Problema a fost cred eu, antigelul prea concentrat care pur si simplu a mancat chiuloasa si blocul motor in dreptul cilindrului 1. Cea mai buna si corecta solutie ar fi schimbarea motorului. Am luat deja legatura cu cineva din zona care dezmembreaza masini si are doua motoare 2.0 16v de Opel. Unul dat jos de pe o Astra G (din 99) si celalalt care inca e pe o Omega B2. Pe cel din urma l-am si pornit, merge, doar ca in zona capacului de la bujii se aud niste pocnituri usoare ca si cum ar fura curent la o fisa. Nu l-am desfacut atunci pentru ca era tarziu.
Va rog sa ma lamuriti cu cateva lucruri:
1. Ca si mod de functionare, pot sa folosesc unul din cele doua modele? Mai trebuie sa umblu la caculatorul masinii?
2. La Omega motorul e asezat longitudinal si prinderile sunt altfel pe partea cu distributia. Ma impiedica lucrul acesta? Proprietarul motoarelor spune ca nu e nicio problema, folosesc bratul de sustinere de la vectra si gaurile exista.
3. Cele doua motoare au functionat pe masini cu cutii manuale, a mea fiind automata. Complica asta lucrurile?
4. Dupa toata operatiunea masina trebuie sa treaca pe la RAR (precizare).

Pe primul cere 250 euro, al doilea 300. Ce ma sfatuiti?
Multumesc mult.

*pese: am scris si la "Probleme tehnice si topicul a disparut subit. Nu am postat unde trebuie sau am incalcat vreo regula..? Sper ca acum e bine
Vectra B2, X20XEV, '99, Cutie automata
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu antigelul prea concentrat a provocat corodarea, ci aciditatea lui!
el initial este bazic iar in timp devine acid.
de aceea el se inlocuieste cam la 3 ani!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. nu are treaba calculatorul
2. merge care vrei tu
3. nu are treaba cutia
4. trebuie mers la RAR cu acte de provenienta/montare sau 'a mai ruginit si seria...'

Apa in motor si ea corodeaza in timp aluminiul...si fierul...
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
O sa optez cel mai probabil pentru cel de OMEGA pe care pot sa il si testez. Trebuie sa vad si ce e si cu acele sunete din zona capacului de la fise. O sa incerc sa fiu atent la el dar cred ca o sa am nevoie si de noroc in toata operatiunea acesta. Cam cat ar costa la un service rocada?
Multumesc mult!
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
rocada o poti face tu si cu un amic. conditia e sa te pricepi. la service iti ia si peste 700 ron.
motorul s-a mancat de la prea multa apa.

mai cere un pret si la naniacostin ca parca avea vreo 2-3 motoare
preturile la motoare sunt cu tot cu senzori si anexe? daca da par bunicele.ar trebui si un test de compresie la ele.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ma pricep cat de cat numai ca timpul ma tine in loc, as putea totusi sa inceprc sa imi iau saptmana viitoare concediu.
Si m-am gandit sa il schimb in "regim propriu" dar am nevoie obligatoriu de un cric de ridicat/suspendat motorul plus alte scule de care nu dispun, plus ca imi trebuie o autorizate de la un service autorizat cum ca mi l-au schimbat. Esti dispus sa ma ajuti? Embarassed

N-am intrebat de anexe (cred ca te referi la c.v., alternator.. nu? si senzori dar nu cred ca sunt incluse.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ti-ar trebui un canal si o macara de ridicat motorul. timp...nici eu nu prea am.
daca vrei intreb la un coleg de forum , poate face o reducere la service-ul unde lucreaza.
ai pm
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Astept. Mersi!
Skip ads

  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
darius 15 a scris:Nu cred ca e mult 300 E.Din ce an e si citi km are facuti motorul respectiv?
Eu am dat 400 de euro pe un z16xe din 2003 euro 4 cu 90000 de km.si ma mai costat 50 drumul pina la un coleg de aici de pe forum acasa si 650 roni montajul .


Omega e cred B2 din 99, modelul cu lupa in far. Masina are numere rosii, adusa din Italia cu 134 000km.
Il vinde cu 300 euro fara senzori si accesorii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Treaba e simpla, te uiti sa nu aiba toba afumata si fire rascoapte (senzor came) Wink , sa nu bata si cam atat. Pretul de 300euro este ok dar ramane de vazut starea lui.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sau cauta-l si pe naniacostin si vezi ce motoare mai are.stiu ca avea xev cateva.acu nu stiu pret si el e din ploiesti.
zici ca nu mai poti negocia nimic cu dracii? ai vb cu grasul ala care cica e patronul?ala mai solid si mai poarta ochelari de soare.mai e unu cam de aceiasi talie care cred ca e asociat.
eu am scos preturi bune , dar la piese mici si care nu prea stiau ce e cu ele.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Astazi merg sa iau motorul. Am optat pentru cel de Astra G - 250 euro (poate imi mai da o si oglinda bonus pentru astra fratelui meu Rolling Eyes ). Cel de Omega m-a speriat cu un fum gros-negru scos la pornirea masinii, proprietarul a dat vina pe benzina. Intr-un final chiar el mi-a sugerat sa il iau pe celalalt cu promisiunea ca merge foarte bine. Am gasit si unde sa-l montez (multumesc oricum Marian, tinem legatura). Maine am programat montarea. O sa va spun cum s-a derulat operatiunea, poate fac si cateva poze. Doamne ajuta!
Skip ads

  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sambata situatia s-a complicat destul de tare. Nu am putut sa scoatem motorul fara sa miscam si cutia de viteze. Apoi din cutie a trebuie sa scoatem si planetarele si, pana la urma am scos si cutia cu totul (am vazut cu ocazia asta ca e "Made in Japan");a curs si uleiul din ea asa ca trebuie sa caut si ulei potrivit. Sugestii?

Astazi demaram operatiunea in ordine inversa.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
OPEL - 19 40 767
Asta e codul uleiului recomandat de producator pentru cutia de viteze, nerecomandat DEXRON II, III.
Il gasesc in magazine? La o cautare pe google n-am primit nici un raspuns in limba romana, filtrul de ulei se schimba? Daca da, unde e?
Multumesc!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
filtru e in cutie din ce stiu eu.vezi vreun manual de reparatie.
uleiul il gasesti la opel sau incearca la carpati la magazin dar nu te lasa imbarligat sa iti vanda altceva.
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu care cumva sa desfaci cutia. Uleiul pe care trebuie sa-l pui este DEXRON 2 (SI DOAR ASTA). VEzi ca scrie si pe joja. Il cumperi NUMAI de la repzentanta.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In manualul de reparatie nu se dau detalii legate de structura cutiei, nici nu mai vorbesc de reparare, doar cum se ia nivelul si eventual completarea. Din ce am mai citit filtrul se schimba daca se desface cutia, lucru care nu mi-e deloc la indemana acum.

cristiandvd a scris:Nu care cumva sa desfaci cutia. Uleiul pe care trebuie sa-l pui este DEXRON 2 (SI DOAR ASTA). VEzi ca scrie si pe joja. Il cumperi NUMAI de la repzentanta.


Citez din manualul de reparatii Vectra B: " Atentie: se va completa doar cu ulei special pentru cutii de viteze OPEL - 19 40 767. Nu este permisa utilizarea uleiului pentru cutii de viteze automate Dexron II sau III. Nu se vor utiliza aditivi de ungere"

Acum citesc topicul despre cutiile automate la Vectra C si am vazut ca ai avut probleme cu cutia de la masina ta si ai rezolvat si ai adunat ceva experienta. De ce spui ca ar trebui sa pun DEXRON?
Mersi.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cristiandvd te rog argumenteaza, ca nu vreau sa fac vreo prostie. Sa nu crezi ca sunt capos.
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
spune-mi te rog codul cutiei
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cutia e AF20. Codul ti-l spun diseara cand merg la garaj.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR