RONY RO a scris:De acord dar Agila nu face fata la asa ceva
Face fata cu succes drumurilor chiar foarte accidentate (in sensul ca poate) insa cu
un pret destul de mare: uzura accelerata la trenurile de rulare, suspensii si directie.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Mersul pe munte cu viteza I si II e "frectie" fata de mersul pe unele drumuri judetene (zona Calan) unde dai cu masina in gropi de nici pe drumuri forestiere nu am intalnit. Consider ca si directia si suspensia e cu mult mai solicitata decat pe drumuri de munte. Banuiesc ca nu discutam despre cei care incearca sa forteze limitele masinii in zone de offroad.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Eu am ocolit Ceahlaul cu a mea fara nici o problema. Am plecat din Durau pana la Izvorul Muntelui prin padure. Nu am avut nici un motiv sa ma plang. Merge destul de bine, dar depinde ce vrei de la ea. Santuri de un metru adancime nu trece cu siguranta. Oricum, simplul mers prin tara cu masina e o aventura de drum forestier. Daca veniti in Iasi acum, dupa ninsori si dezgheturi, va cruciti. Lasati masina si-o luati la pas.
@RONY RO
Are garda destul de inalta - suzuki facea chiar modele de 4x4 - dar cu siguranta nu este o masina de teren.
Plus ca nu are nici macar scut montat din fabrica.
Unii se plang de articulatii, mi nu m-i se par slabute, dar in fine, asta depinde in mare masura de cum si la ce isi foloseste omul masina.
Agila e proiectata pentru oras insa in vara am cam ocolit tara si in special la munte. Am fost la Stana de Vale in apropiere de Baile Felix, iar din Craiova unde locuiesc eu sunt ceva Km, si destul de multi prin munti. A urmat un traseu de IAD pana la pestera Ghetarul Scarisoara si cine a fost acolo stie de ce spun IAD mai ales daca urci cu masina (eu am gresit drumul si la dus am ocolit o gramada pe drum mai mult decat forestier). Dupa toata patania cu Scarisoara, de unde sincer nu credeam ca mai ies cu masina intreaga, a trebuit sa ajung la BRAN si de acolo spre C. Arges via Rucar, urcat apoi la Vidraru si la final Craiova.
Ei bine dupa ce am facut capra neagra din biata AGILA si am catarat-o pe drumuri crunte, am zis sa merg sa vad ce am distrus la ea.
Am fost la service cu toate nebuniile de elevatoare si mare surpriza am avut sa aflu ca am o mica problema cu un telescop pe fata dreapta (care era defect inca inainte de a pleca in vacanta), in rest absolut NIMIC.
Din vara trecut am o incredere nebuna in masinuta asta. Trebuie sa remarc asa cum facea colegul din postul anterior ca lipsa scutului e un inconvenient real pe drumuri accidentate.
apropos de scut, am pe cineva in iasi care monteaza scuturi custom made in ungaria, la 460 de lei montaj inclus.
revin in 5 minute cu poza, am undeva pe mail.
in legatura cu drumurile accidentate, am facut si eu drumul acela din Ceahlau, o data si iarna, fara probleme majore. A urcat saraca si prin paduire, prin zapada de jumatate de metru, si prin drumurile nenorocite din zona lepsa-soveja, am mers cu ea inclusiv prin albia unui rau.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.