Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ti-am tr de 2 sau 3 ori link-ul acela pe privat nu il pun aici ca sa nu se interpreteze
si in astia 18 mil ce platesti? ca presupun ca schimba tot kitul de ambreaj
?


Ultima modificare facuta de lucio85 la Joi 11 Nov, 2010 8:04 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu am primit niciun pm:| pune-l aici si dupaia modifici repede postu` , da nu cred ca se interpreteaza nimic. acum incarc pozele.
in 18 milioane intra placa de presiune si discul.




Ultima modificare facuta de mariusy la Joi 11 Nov, 2010 8:07 pm
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ mariusy imi pare foarte rau pentru tine ! te-am anuntat de atunci ca masina ta are probleme la ambreiaj si nu este normal ambreiaju tau ! ti s-a intamplat chestia asta datorita faptului ca nu a fost reglat cum trebuie ambreiau tau si ti s-a dus rulmentu de presiune ! daca ti s-a dus rulmentu de presiune si normal ca apasai greu pe pedala de ambreiaj si automat nu mai debraia cum trebuie si ti-a facut discu si placa de presiune praf ! placa de presiune daca nu ma insel se poate rectifica dar vezi ca mi se pare ca intra in garantie in nu stiu cati km ! si daca ai fost tot la radacini timisoara atunci nu ma mira ca te scoate vinovat ! trebuia sa ma chemi pe mine sa ma vada sefu de la garantii sa vedem ce mai zicea !
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Spire a scris:@ mariusy imi pare foarte rau pentru tine ! te-am anuntat de atunci ca masina ta are probleme la ambreiaj si nu este normal ambreiaju tau ! ti s-a intamplat chestia asta datorita faptului ca nu a fost reglat cum trebuie ambreiau tau si ti s-a dus rulmentu de presiune ! daca ti s-a dus rulmentu de presiune si normal ca apasai greu pe pedala de ambreiaj si automat nu mai debraia cum trebuie si ti-a facut discu si placa de presiune praf ! placa de presiune daca nu ma insel se poate rectifica dar vezi ca mi se pare ca intra in garantie in nu stiu cati km ! si daca ai fost tot la radacini timisoara atunci nu ma mira ca te scoate vinovat ! trebuia sa ma chemi pe mine sa ma vada sefu de la garantii sa vedem ce mai zicea !


pai de rulment astia n-au zis nimic. au zis ca e ok. Neutral daca ai timp putem merge maine. ca oricum vreau sa iau de la ei un proces verbal cum ca ei nu vor sa mi-o faca pe garantie ca sa il am la mana.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@mariusy
volanta cum arata?/
tot asa cum e discul de presiune?

Probleme ale ambreiajului

- Problema tipica a ambreiajului este cand acesta incepe sa patineze. Aceasta se datoreaza in special uzurii stratului de frictiune. La un moment dat discul de ambreiaj va incepe sa se roteasca independent de ansamblul volanta - placa de presiune si va transmite doar partial sau deloc miscarea de rotatie catre roti. In practica veti constata o crestere brusca a turatiei motorului neinsotita de o accelerare evidenta a autovehiculului. Cauzele pot fi: un stil de conducere sportiv, tinutul frecvent al piciorului stang pe pedala, sau daca aceasta se intampla dupa o vizita la service, o reglare necorespunzatoare a pedalei, "prea strans".
- O alta problema a ansamblului numit ambreiaj este rulmentul de presiune. Acesta incepe sa "emita" un harait ori de cate ori este actionata pedala de ambreiaj.
- Uneori cuplarea este greoaie, insotita de un sunet metalic si de socuri. Conform celor scrise mai sus, daca cele doua parti ale ambreiajului nu se separa total, cuplarea si decuplarea este greoaie datorita imposibilitatii cutiei de a inlatura diferentele de tensiune dintre pinioanele in miscare. Problema apare atunci cand ambreiajul este reglat "prea jos", adica atunci cand alaturarea elementelor are loc la sfarsitul cursei pedalei.
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@lucio: volanta era si ea albastrita un pic , sau nu stiu exact daca albastrita , ca n-au mai dat-o jos , dar se vedea ceva pe ea , cam la fel ca pe placa de presiune.

faza ciudata e ca au zis ca schimbam acum discul si placa si daca e sa pice si volanta mai tarziu sau rulmentu le schimba pe garantie. ceea ce mi se pare ciudat.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
stii pe care parte a fost discul cu bucata de ferodo rupta?
eu un inteleg alt lucru cand ai fost prima data la ei cu masina si ti-au garantat ca nu are nimic, cum sa te puna acum sa platesti ceva atata timp cat masina e in garantie si cine stabileste ca esti tu devina?
trebuie facuta o expertiza ca sa poti da vina pe utilizare
si din cate stiu eu in service nu se da garantie daca nu se schimba tot kit-ul de ambreaj
asta inseamna volanta disc de ambreaj placa de presiune si rulment presiune
asa ca sa nu faci cumva gresala sa accepti sa iti inlocuiasca decat alea doua si sa le mai si platestii
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:stii pe care parte a fost discul cu bucata de ferodo rupta?
eu un inteleg alt lucru cand ai fost prima data la ei cu masina si ti-au garantat ca nu are nimic, cum sa te puna acum sa platesti ceva atata timp cat masina e in garantie si cine stabileste ca esti tu devina?
trebuie facuta o expertiza ca sa poti da vina pe utilizare
si din cate stiu eu in service nu se da garantie daca nu se schimba tot kit-ul de ambreaj
asta inseamna volanta disc de ambreaj placa de presiune si rulment presiune
asa ca sa nu faci cumva gresala sa accepti sa iti inlocuiasca decat alea doua si sa le mai si platestii


cred ca pe partea cu placa de presiune , nu stiu exact.
cum adica nu se da garantie daca nu se schimba tot kitul? sa-mi dea garantie la ce?
pai si atunci ce sa fac ? ca ei vor sa schimbe doar disc + placa , pe banii mei.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@mariusy
eu am avut probleme cu volanta la o corsa dar toata lumea zicea ca e rulmentul de presiune am fost la reprezentanta si ei la inceput tot asa au zis rulmentul
dupa ce au desfacut au constatat ca defapt e volanta si ca trebuie schimbat tot kitul adica alea enumerate mai sus pentru am da garantie la lucrare si la piese masina avea 90k si discul ,placa de presiune si rulmentul erau impecabile in schimb volanta avea joc fff mare si incepuse sa atinga placa de presiune si sa frece din ea

zi tu ce se intampla daca se strica iar dupa 2000km din cauza volantei sau rulmentului de presiune?/
cine plateste?
apropo suna la un service oarecare si intreaba de garantia pentru abreaj sa vezi ce zic aia ce trebuie inlocuit daca nu ma crezi
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cum ne dam seama daca ambreajul e prea strans?

cred ca au subdimensionat ansamblul de ambreaj pt cat cuplu scot motoarele astea, ceva de genu era si pe prima octavia aia cu 1,8 turbo , din cate am auzit au picat destule ambreaje si la alea intr-o perioda
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@lucio: habar n-am. de asta ma tem si eu. platesc acum si peste 2 luni ce fac? pica iar discul si placa si iar platesc? dau 20 de milioane la 2 luni ?

dar cum sa motivez eu ca s-a stricat discul si placa ? ca ei au zis ca rulmentul n-are nimic si nici volanta nu prea , dar nici macar n-au dat-o jos. au lasat-o acolo , au scos doar discul si placa de presiune.


Ultima modificare facuta de mariusy la Joi 11 Nov, 2010 9:40 pm
  • piolet

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut,
dupa cum vad eu din poze, cred ca nu au fost bine aliniate inca de la inceput placa cu discul, adica discul s-a "tocit" mai mult pe o jumatate decat pe cealalta (poate ma inseala poza).
deci, ar trebui sa se faca o expertiza pt a se determina exact cauzele.
eu unul, refuz sa cred ca ar fi numai de la suprasolicitare. nu as vrea sa fiu inteles gresit, dar este inadmisibil sa dai si o roaba de bani si sa trebuiasca sa mergi cu ea ca si cu o domnisoara.
in locul tau as merge la cea mai mare instanta opel din Romania.
cu cat te duci mai sus, cu atat se rezolva (sau ar trebui sa se rezolve) problemele mai bine si mai repede.
bafta si sa ne tii la curent.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
poi ei cum iti motiveaza tie ca e din vina ta?/
cine a facut expertiza alora sa dea vina pe tine? din cate imi aduc aminte masina e in garantie si ai mers cu ea cand iesea fum din ea daca titi schimbau atunci decat discul acum nu aveai probleme si cu placa de presiune
plus ca volanta nu zici nu prea este sau nu si cum iti dau ei garantie ? apoi zic ca e tot din vina ta
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@piolet: cea mai mare instanta opel din Romania? Care ar fi aia? Sau te referi la faptul sa-i dau in judecata?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
mariusy a scris:@piolet: cea mai mare instanta opel din Romania? Care ar fi aia? Sau te referi la faptul sa-i dau in judecata?

sa faci o sesizare la opel romania
daca nu esti luat in calcul atunci da mergi si ii dai in judecata
ca sa dea un verdict ca e din vina ta ar trebui facuta expertiza neutra asa orice tine de garantie da vina pe utilizator si nu se schimba nimic daca constatarea o fac ei,
prima motivare pe care trebuie sa o ai e faptul ca ai mers cu masina la ei si au zis ca nu are nimic
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
o-r sa zica ca e la fel ca la mine Smile) ca e caz unic si ca lor nu li se pare o problema majora ! ca daca ar fi fost din vina lor ar fi aparut la mai multe masini aceasta problema dar cum sa apara la mai multe masini din moment de masina este iesita de foarte putin timp pe piata ! in orice caz este o masina foarte proasta ! raport pret-calitate este foarte proasta ! asamblarea masinii este sub orice critica , s-au stricat la multe aspecte care ar fi putut imbunatatii asamblarea masinii , a plasticelor din interior ! ar trebui dati in judecata si sa dea faliment ca sa nu mai isi bata joc de oameni ! in romania chiar nu este cineva care are autoritatea sa raspunda de opel ?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
http://www.0-100.ro/2010/02...ea-anului-viitor/
aici un interviu cu dl. Florin Ciobanu
si adresa unde poti sa lasi mesaj
https://www.opel.ro/tools/opel-contact-us.html
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:http://www.0-100.ro/2010/02/25/interviu-directorul-de-marketing-al-opel-romania-spune-ca-noul-astra-gtc-va-fi-lansat-la-jumatatea-anului-viitor/
aici un interviu cu dl. Florin Ciobanu
si adresa unde poti sa lasi mesaj
https://www.opel.ro/tools/opel-contact-us.html

aaa lasa-ma cu mailu lor ca deja pe mine ma stiu si de fiecare data ma iau cu aceasi vrajeala ca sunt caz unic ca se lucreaza la cazul meu si tot asa ! dar pauza ca nu se vede nici un efect din partea lor !
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@ lucio: le-am dat si eu mail la cac@gm.com + la siteul acela zis de tine. mersi
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Spire
astia 2 cai sunt pe site prima data ajunge mesajul la dl. Florin Ciobanu, care il tr mai departe in Ungaria
eu iti inteleg nemultumirea si mai ai putin de asteptat daca nu se rezolva nici asa iti vor da alta masina, nu asta a fost intelegerea?
,mai exista o solutie pe care eu unu o aplicam a 2 zi cand te-au trimis la celalalt service nu ii lasam da faca experimente, ma urcam in masina si plecam in ustria sau Germania direct la reprezentanta si se spuneam nu merge masina fii sigur ca nu plecai de acolo cu ea fara sa iti fi rezolvat problema
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR