- sandumbogdan
- OP
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Dimineata, cand pornesc motorul la rece, lumina fluctueaza putin si cea din bord si la faruri, in sensul ca palpaie, cand mai tare cand mai slabut, cu o frecventa de aproximativ 1 data pe secunda.
Dupa ce se mai incalzeste motorul (2-3 minute) fluctuatia este aproape insesizabila, dar totusi daca sunt f. atent, se simte.
Am observat ca atunci cand accelerez fluctuatia este mai rapida, insa nu cu mult, si nu dispare definitiv aproape niciodata.
Nici chiar dimineata la faruri nu este deranjant, nu fluctueaza puternic, dar cel mai bine se vede la MID care este iluminat puternic.
Are cineva vre-o idee despre ce este vorba? Nu ma deranjeaza f. tare, dar totusi e ciudat.
PS: Masina din semnatura.
Dupa ce se mai incalzeste motorul (2-3 minute) fluctuatia este aproape insesizabila, dar totusi daca sunt f. atent, se simte.
Am observat ca atunci cand accelerez fluctuatia este mai rapida, insa nu cu mult, si nu dispare definitiv aproape niciodata.
Nici chiar dimineata la faruri nu este deranjant, nu fluctueaza puternic, dar cel mai bine se vede la MID care este iluminat puternic.
Are cineva vre-o idee despre ce este vorba? Nu ma deranjeaza f. tare, dar totusi e ciudat.
PS: Masina din semnatura.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- OP
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 271 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
La mine problema e putin mai grava, cand pornesc dezabureirea sau misc de volan, se pierde asa mult curent, incat turatia ajunge pana la 500 ture, revine si se stabilizeaza dupa cateva secunde. Sa fie de la alternator? Ce e mai importanta, tensiunea sau intensitatea? Alternatorul meu trebuie sa scoata 100 A.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
cind s-a intimplat asta la mine (pilpiirea) a trebuit sa schimb releul de la alternator. baga pina la 17 volti!!!
dezaburirea maninca si la mine f mult curent. se aprinde usor becul de la baterie. interesant e ca la bornele alternatorului tensiunea e intre limitele normale, dar la bornele bateriei scade rau.
edit: mi se pare normal ca mi se opreste radioul pentru o fractiune de secunda la pornirea motorului starterul halestge ceva curent.
dezaburirea maninca si la mine f mult curent. se aprinde usor becul de la baterie. interesant e ca la bornele alternatorului tensiunea e intre limitele normale, dar la bornele bateriei scade rau.
edit: mi se pare normal ca mi se opreste radioul pentru o fractiune de secunda la pornirea motorului starterul halestge ceva curent.
- Corneliu Panait
- **
- 271 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
Salut,
Daca e cu motorul 17 de isuzu,este releul regulator din alternatorul Hitachi. Boala cunoscuta la ele,costa la reprezentanta 370 de euroi placa cu diodele carbunii si releul.(Afara un alternator e cam 266 euroi)
De masurat tensiunea la bornele bateriei.Variatia respectiva se vede cel mai bine daca pornesti lumina de la plafoniera sau pe lcd-uri (palpaie).Am si eu o variatie de 0,5v a tensiunii,dar partea proasta e ca variaza si relantiul cam cu 50-100ture lucru care se poate observa pe tester (indiferent de turatie).Am rezolvat-o temporar schimband releul dar a tinut 1,5 ani si acum a inceput sa varieze iar (0,2v).
Daca e cu motorul 17 de isuzu,este releul regulator din alternatorul Hitachi. Boala cunoscuta la ele,costa la reprezentanta 370 de euroi placa cu diodele carbunii si releul.(Afara un alternator e cam 266 euroi)
De masurat tensiunea la bornele bateriei.Variatia respectiva se vede cel mai bine daca pornesti lumina de la plafoniera sau pe lcd-uri (palpaie).Am si eu o variatie de 0,5v a tensiunii,dar partea proasta e ca variaza si relantiul cam cu 50-100ture lucru care se poate observa pe tester (indiferent de turatie).Am rezolvat-o temporar schimband releul dar a tinut 1,5 ani si acum a inceput sa varieze iar (0,2v).
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 271 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- OP
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Motorul este 1.7dti, deci Isuzu.
Pai daca este doare releul, de ce sa nu schimb doar aceasta piesa si sa schimb toata placa? Nu se gaseste separat? La dacie stiu ca este f. ieftina aceasta piesa, desi nu se poate face o analogie intre piesele de dacie si cele de opel, insa 370 euro este enorm.
Cam in cat timp va ceda detot acest releu? Ce se mai poate strica odata cu el? La drum mai lung nu mai face aceasta figura, deci isi revine cat de cat, dar probabil va face din ce in ce mai des si mai constant aceasca problema.
Pai daca este doare releul, de ce sa nu schimb doar aceasta piesa si sa schimb toata placa? Nu se gaseste separat? La dacie stiu ca este f. ieftina aceasta piesa, desi nu se poate face o analogie intre piesele de dacie si cele de opel, insa 370 euro este enorm.
Cam in cat timp va ceda detot acest releu? Ce se mai poate strica odata cu el? La drum mai lung nu mai face aceasta figura, deci isi revine cat de cat, dar probabil va face din ce in ce mai des si mai constant aceasca problema.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu am gasit un electrician auta care sa-mi reconditioneze alternatorul de la "vechea" Astra F, a schimbat si diodele (acolo era problema) si carbunii, si rulmentii (care costa ridicol de putin fata de manopera-in Franta vreau sa zic...)
Si mi-a luat pe tot nici macar 100 Euro, cu piese si TVA cu tot...
Si mi-a luat pe tot nici macar 100 Euro, cu piese si TVA cu tot...
- Corneliu Panait
- **
- 271 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Am masurat astazi tensiunea in bornele bateriei - spre stupoarea mea, am aflat ca alternatorul baga 17 Volti in baterie. Dupa ce opresc motorul, bateria arata 14 volti. Ori aparatul meu de masura e prost, ori chiar s-a stricat iar alternatorul. Am schimbat releul regulator in luna decembrie anul trecut. Palpaie bordul, dar si turatia de relanti se duce undeva la 500 ture cand bag un consumator puternic (servodirectie, dezaburire). Nu inteleg o chestie - am mai multa tensiune decat e normal, dar de fapt nu am cat imi trebuie ... ma poate lamuri cineva?!!? Multzam!
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 271 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- OP
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat