- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Un ECU poate fi sursa defectului (am si eu unul dar nu te ajuta distanta) in schimb poate fi si din motor https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75813 Grija ca un ECU trebuie sa fie resetat si programat de tine pe masina, cod pin etc. dar se mai rezolva si astea.
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi.
Am citit postul lui Vpreda2003,sa inteleg ca problema este de la culbutori?Cam cat costa?
ECU a fost la 1.7 dti acum vreo 3 luni si habar nu am ce i-a facut,mi-a zis decat ca au fost niste probleme care s-au remediat.Cand l-am primit inapoi,l-am pus decat pe masina ,am dat cheie si am lasat vreo 10 minute motorul la relanti in ideea in care auzisem ca asa trebuie pentru a-si memora valorile din ECU ..si cam atat.Dl Dan,spuneati de o resetare si o programare la ECU .Cum se face acest lucru?
Masina mi-a mancat deja vreo 2000 ron in ultimile luni :
bobina inductie Delphi -600 ron
valva egr pierburgh-500 ron
reconditionare ecu -400 ron
testere,vizite pe la cate serviceuri-in jur de 500 ron
Am citit postul lui Vpreda2003,sa inteleg ca problema este de la culbutori?Cam cat costa?
ECU a fost la 1.7 dti acum vreo 3 luni si habar nu am ce i-a facut,mi-a zis decat ca au fost niste probleme care s-au remediat.Cand l-am primit inapoi,l-am pus decat pe masina ,am dat cheie si am lasat vreo 10 minute motorul la relanti in ideea in care auzisem ca asa trebuie pentru a-si memora valorile din ECU ..si cam atat.Dl Dan,spuneati de o resetare si o programare la ECU .Cum se face acest lucru?
Masina mi-a mancat deja vreo 2000 ron in ultimile luni :
bobina inductie Delphi -600 ron
valva egr pierburgh-500 ron
reconditionare ecu -400 ron
testere,vizite pe la cate serviceuri-in jur de 500 ron
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
florrentin26 in primul rand foloseste modifica, nu mai fa inca un post.
Randul doi, nu-ti crapa capusorul cu resetari si programari ca nu ai cu ce si daca ai avea sigur belesti tu ceva pe acolo, lasa pe aia care cunosc. Pana in BV sunt cam 150km deci drum bun la Cristi ca el are un ECU, o bobina, un EGR. Nu ma lua ca tu ai schimbat, mai stiu eu unul care a pus bobina noua si aleator motoru se oprea pana cand nu a mai vrut deloc, cod eroare throttle si bobina era caca-maca. Nu mai spun de alte ciudatenii la ECU asta ca ma iau nervii...
Randul doi, nu-ti crapa capusorul cu resetari si programari ca nu ai cu ce si daca ai avea sigur belesti tu ceva pe acolo, lasa pe aia care cunosc. Pana in BV sunt cam 150km deci drum bun la Cristi ca el are un ECU, o bobina, un EGR. Nu ma lua ca tu ai schimbat, mai stiu eu unul care a pus bobina noua si aleator motoru se oprea pana cand nu a mai vrut deloc, cod eroare throttle si bobina era caca-maca. Nu mai spun de alte ciudatenii la ECU asta ca ma iau nervii...
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:florrentin26 in primul rand foloseste modifica, nu mai fa inca un post.
Randul doi, nu-ti crapa capusorul cu resetari si programari ca nu ai cu ce si daca ai avea sigur belesti tu ceva pe acolo, lasa pe aia care cunosc. Pana in BV sunt cam 150km deci drum bun la Cristi ca el are un ECU, o bobina, un EGR. Nu ma lua ca tu ai schimbat, mai stiu eu unul care a pus bobina noua si aleator motoru se oprea pana cand nu a mai vrut deloc, cod eroare throttle si bobina era caca-maca. Nu mai spun de alte ciudatenii la ECU asta ca ma iau nervii...
Randul doi, nu-ti crapa capusorul cu resetari si programari ca nu ai cu ce si daca ai avea sigur belesti tu ceva pe acolo, lasa pe aia care cunosc. Pana in BV sunt cam 150km deci drum bun la Cristi ca el are un ECU, o bobina, un EGR. Nu ma lua ca tu ai schimbat, mai stiu eu unul care a pus bobina noua si aleator motoru se oprea pana cand nu a mai vrut deloc, cod eroare throttle si bobina era caca-maca. Nu mai spun de alte ciudatenii la ECU asta ca ma iau nervii...
Dl Dan,bobina de inductie,valva egr si bujiile au fost toate noi si schimbate de fata cu mine.Nu are cum sa fie o problema de la ele.Cel mai probail de la ECU dar nu stiu cum sa fac o diferentiere daca este si de la altceva.La toate serviceurile la care am fost nu i-au dat de cap....As pleca pana la Brasov dar avand in vedere in ce hal merge masina nu cred ca mai ajung (mersi oricum cristi_bv).Acum m-am intors de la servici si d-abia am ajuns acasa,masina tremura toata,se aude un zgomot intrerupt pe teava de esapament;consuma mai mult,robinetul galben clipeste cand accelerez,masina d-abia merge.Daca apas pedala la fund ,se aude cateva secunde un zgomot ciudat ,dar dupa dispare.Masina acclereaza doar cand sunt cu pedala la fund.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
florrentin26 daca doresti vii in Pitesti si te ajut cu cea mai mare placere,avem in comunitatea noastra masini asemeni tie si putem face comparatie lejer si investigatii ,poti veni chiar la intalnirea de Duminica 28.11.2010,mult succes oricum si numai bine.
L.E.:
Sau si mai aproape de tine Service dedicat OPEL in Bucuresti
L.E.:
Sau si mai aproape de tine Service dedicat OPEL in Bucuresti
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor!Poate daca au drum la Bucuresti baietii si trec prin Ploiesti ne intalnim.Pana la Pitesti(vreo 140 km parca) e aceasi lucru cu distnata pana la Bv.
Ma gandeam,la ce simptome am la masina,sa fie un senzor,sonda lamba sau throttle care ar trebui curatat?Singura eroare care o am este P0301.
Numai bine
Ma gandeam,la ce simptome am la masina,sa fie un senzor,sonda lamba sau throttle care ar trebui curatat?Singura eroare care o am este P0301.
Numai bine
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
probabil ca esti deja satul de problema..asa am fost si eu cu un z14xe...
am verificat bobina, egr, ecu (disperare telefoane Mihai, etc)....
in final- nu stiu daca nu cumva nu ai incercat deja- am ajuns la un mecanic care dupa schimbarea bujiilor, a filtrului benzina/aer a facut o chestie- curatare supersistematica de corp al clapetei de acceleratie si o curatare chimica a injectoarelor
p0301 este un cod de eroare foarte vag, la mine mai aparea si cel mai vag- p0300 in alternanta cu 301 si 304 sau chiar deodata....
bafta!
am verificat bobina, egr, ecu (disperare telefoane Mihai, etc)....
in final- nu stiu daca nu cumva nu ai incercat deja- am ajuns la un mecanic care dupa schimbarea bujiilor, a filtrului benzina/aer a facut o chestie- curatare supersistematica de corp al clapetei de acceleratie si o curatare chimica a injectoarelor
p0301 este un cod de eroare foarte vag, la mine mai aparea si cel mai vag- p0300 in alternanta cu 301 si 304 sau chiar deodata....
bafta!
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
am fost pe la marius azi,am probat de pe masina lui ecu,bobina de inductie .Am curatat clapeta de acceleratie(era foarte murdara),eroarea s-a mutat la cilindrul 4 si bineinteles multiple cylinder missfire,la final ramanand tot P0301.Ne-am uitat si la senzorul vibrochen parca(undeva sub ECU) ,de asemeni inlocuit cu al lui,tot degeaba,P0301 prezent .Bujiile BOSCH FLR8LDCU schimbate acum 2 saptamani erau 2 dintre el "prajite"(cam negre).Am pus alte bujii de pe masina lui,la fel.Masina tremura un pic,gazele ies pe toba cu puf..puf ..puf intrerupt.Nu am vazut sa fie ulei pe bujii(sa fie necesara o segmentare a motorului) . Ar mai ramane defectul efectiv pe cilindrul 1 sa il verificam eventual sambata.
Daca aveti alte idei plz shoot
Revin cu vesti.
Numai bine
Daca aveti alte idei plz shoot
Revin cu vesti.
Numai bine
danielbcm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
- florrentin26
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Prahova
florrentin26
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- nicutabacu
- *
- 11 mesaje
- din 02 Apr 2009
- Astra 2004 z16xe
- Mehedinti
nicutabacu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2004 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salut. Sper ca am postat unde trebuie.
Motor z16xe,coduri de eroare p0203 si p0303. Manifestare:mers "in trei",pufait la toba si miros puternic de benzina. Dupa incalzirea
motorului,trece pe GPL si dupa 10-15s merge normal cu check engine aprins.
La repornire, aleator,porneste normal,trece pe GPL si dupa 2-3 porniri becul se stinge si totul e ok.
Se repeta mersul "in trei" la intervale neregulate numai pe benzina la circa 2-3 saptamini.
Am schimbat: injectorul 3 cu 4, verificat ECU la 17DTI, bujii, bloc inductie, curatat EGR, clapeta de accelaratie si galeria de admisie (am scapat
de zgomotul de diesel) urmind indicatiile de pe acest forum.
Va rog un sfat.
Motor z16xe,coduri de eroare p0203 si p0303. Manifestare:mers "in trei",pufait la toba si miros puternic de benzina. Dupa incalzirea
motorului,trece pe GPL si dupa 10-15s merge normal cu check engine aprins.
La repornire, aleator,porneste normal,trece pe GPL si dupa 2-3 porniri becul se stinge si totul e ok.
Se repeta mersul "in trei" la intervale neregulate numai pe benzina la circa 2-3 saptamini.
Am schimbat: injectorul 3 cu 4, verificat ECU la 17DTI, bujii, bloc inductie, curatat EGR, clapeta de accelaratie si galeria de admisie (am scapat
de zgomotul de diesel) urmind indicatiile de pe acest forum.
Va rog un sfat.