Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • mccrya

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1988 13 NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
am un opel kadett 1.3 din 88 si iarna nu prea se incalzeste interiorul asa repede ca la alte masini (de ex dacia berlina a lui tata Very Happy ). Etansarile la tubulatura de ventilatie sunt bune ..deci ar mai ramane de vazut termoculpa sau termostatul. Imi puteti spune si mie unde sunt montate aceste doua piese ? Incepe se se faca cald in interior abia dupa circa 15 min . Rolling Eyes
Skip ads

  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Problema cred ca este termostatul.Nu-ti cunosc motorul asa ca nu pot sa-ti spun unde sa cauti dar simptomul este de termostat ramas deschis.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
termostatul sau radiatorul din interior colmatat. Intii verifica termostatul (de fapt poti vedea pe indicatorul din bord daca functioneaza: dupa aprox 15 min de mers in regim normal acul de temperatura apei se stabilizeaza undeva in zona dintre cele doua liniute de pe indicator. Daca in timp ce mergi la drum intins (la o temp exterioara de sub 10 grade) acul tinde sa stea catre zona albastra, atunci termostatul nu mai inchide cum trebuie si e musai sa-l schimbi (aprox 20-30 RON si manopera usoara). In mod normal, dupa o pornire la rece, acul tinde sa atinga pe bord a doua liniuta, dupa care, cind se deschide termostatul, temp lichidului scade si ramine la jumatatea zonei. Daca insa comportamentul indicatorului e ok, atunci s-ar putea sa fie radiatorul de sub bord infundat. Se da jos si se spala bine de depuneri.
  • mccrya

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1988 13 NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
DR. Opel multzam frumos pt raspuns ..am rezolvat situatia Razz . Termostatul era de vina Very Happy . Culmea e alta : eu am masina de vreo 3 ani si nu am umblat nicioadata la termostat ..deci am mers vreo 2 ierni cam chinuit ..adica motorul se incalzea destul de greu ..si termostatul care trebuia sa fie in capatul acelei tevi care duce catre radiator prin intermediul unui furtun de cauciuc, l-am gasit in acel furtun . Cum puii mei a reusit boul ala care a avut masina inaintea mea sa-l bage acolo nu stiu Shocked . In fine, am rezolvat problema cu un termostat nou pt ca deja il luasem si tot asa am schimbat si pompa de apa (termostat 22 ron , pompa de apa 99 ron, antigel 20 ron si manopera 20 ron). Iarna asta nu am sa mai merg cu carton la radiator Very Happy si cu siguranta o sa am si ceva consum mai mic , adica motorul o sa lucreze mereu la aceeasi temperatura de lucru Laughing
Skip ads

  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
spune si mie unde se afla termostatul la kadett 1,3 "88.eu nu am reusit sa-l gasesc
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
In mod normal, la 1.3 este in capatul dinspre roata dr a motorului, in spatele curelei de distributie. Se da jos capacul de plastic de la distributie si o sa vezi capacul de la termostat, capac de fonta sa antimoniu care se termina cu un tub continuat cu furtunul gros ce merge spre radiator. Se dau suruburile capacului de termostat jos si se scoate jucaria afara. Curge putin lichid, insa nu mai mult de juma de litru, pe care il completezi dupa ce pui la loc termostatul cu garnitura si stringi la loc suruburile.
  • mccrya

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1988 13 NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
cine stie cunoaste Very Happy ! Asa este ..unde a spus Dr opel, acolo este termostatul, dupa cureaua de distributie ...Am pus si o poza ..unde este punctul negru ..acolo este termosatul ..se desface acel capac si vei gasi termostatul cap

  • mccrya

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1988 13 NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
daca tot desfaci curea si termostat e bine sa te uiti si la pompa de apa sa vezi in ce stare se afla... atat pinionul care antreneaza pompa cat si posibilele jocuri ale pompei. La montarea curelei de distributie o sa ai 2 semne de punere la punct : unul pe pinionul care antreneaza axa cu came si celalalt la fulia din capatul vibrochenului( vezi foto).Daca nu ai schimbat cureaua de distributie de ceva vreme e bine sa o schimbi si pe aia ..e vreo 40 Ron. Multa bafta !


  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
la mine chestia e ca baga caldura suficieta ,dupa 3-5 min de mers aerul chiar da sa te friga la mana dc am dat ventilatorul la max.cand o pornesc ma deranjeaza..tre sa o tin turata sau sa-i dau sprituri cc 1min,altfel se opreste motorul.E normal asa sau dupa ce i-ai dat cheie trebuie sa stea la rilante perfect.Indicatorul de temp se ridica foarte greu iarna dc nu merg mai mut de 10 km aproape ca nu se misca din loc.Motorul merge la parametrii normali dupa 2-3 min nu am ce zice.
Distributia o am schimbata recent inclusiv pompa de apa...merci oricum ptr sfaturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR