florrentin26 a scris: dancuciureanu a scris:P0301 poate fi de la :
-defect mecanic la cilindrul 1
-bobina defecta
-bujie proasta
-ECU
-foarte rar alte defecte de gen injector care pipi non stop, fire/contacte, aer fals
Cauta pe [editat] ca e in zona la tine daca nu te poti deplasa cu masina.
am verificat tot ce scrie mai sus si nu era de la aceste lucruri.masina merge la fel de prost...problema de mers in 3 cilindri poate aparea si de la catalizator infundat ,supapa sau chiuloasa?
este tare ciudat ce se intampla cu aceasta masina.
sincer,nu am mai intalnit ca dupa ce schimbi : ecu,bobina,bujii,senzor cranckshaft,egr,,curatat throtle body,,catalizator,verificat injectoare,luat compresia (18 pe fiecare piston),verificat presiunea combustibilului,masina tot sa nu mearga cum trebuie.
Bujiile nu au urme de ulei pe ele si masina nu scoate fum (doar atunci cand merge prost scoate un fum alb)
Daca scot mufa de la inj.1 atunci cand massina merge rau,nu se simte nici o diferenta.E ca si cum nu ar lucra.Dar ,dupa cum am scris mai sus,injectoarele au fost verificate la banc,intr-un atelier specializat, si merg toate.Deci injector lucreaza,scanteie este.Posibil sa fie din ceva uzura la pana de la vibrochen?
Ideea e ca nu face tot timpul figuri; cel mai des cand se incalzeste putin.
Luni vreau sa ma uit la supape,sa vedem daca e totul in regula...
aici este rezultatul scanarii:
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1593
Data de fabricatie: P0201A07
Valori reale:
Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.51 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.49 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,780 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.33 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),35 kPa
Temperaturã lichid rãcire,2.61 V
Temperaturã lichid rãcire,74 °C
Temperatura aer admisie,5.00 V
Temperatura aer admisie,-39 °C
Senzor rezervor,3.98 V
Senzor rezervor,11 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,360 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),711 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),56 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-1 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,780 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,2.0 ms
Timp de injecþie,30 ms
Unghi de aprindere,5.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv