- cetin
- **
- 191 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
cetin
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut...Am fost si eu sunat de catre cei de la OPEL , si se pare ca si masina mea se afla pe acea lista...Urmeaza sa fac o programarea la cel mai apropiat dealer pentru verificarea masinii...
Intr-adevar m-au sunat de pe numarul dat de colegul @mnealessandro...
@virgil grigoras: Si eu trimisesem joi un mail , dar am mai trimis unul astazi , iar dupa 15 min m-au sunat....Incearca si tu sa mai trimiti inca un mail si poate iti vor raspunde...Bafta!
Intr-adevar m-au sunat de pe numarul dat de colegul @mnealessandro...
@virgil grigoras: Si eu trimisesem joi un mail , dar am mai trimis unul astazi , iar dupa 15 min m-au sunat....Incearca si tu sa mai trimiti inca un mail si poate iti vor raspunde...Bafta!
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
M-am interesat la Iasi, am vb cu cineva.
Jugul se schimba cand este foarte grav, probabil ca in imaginea postata de colegul din Franta.
In alte cazuri, se da jos, se curata, se grunduieste si vopseste.
Sincer cred ca operatiunea de schimbare e mai ieftina pentru toti, dar probil pentru ei e mai convenabil sa fie platiti de Mother GM Opel pentru toate orele de demontat, curatat, degresat, grunduit vopsit etc...
Tot de la el am inteles ca problema apare mai mult din cauza scutului, care stiu ca pe interior are niste bureti... care intra in contact cu acel jug, si care tin umezeala favorizand aparitia ruginei.
Aceasta directiva este intr-adevar valabila pentru tot anul 2011.
Voi vedea si eu la primavara sau cu prima ocazie cand mai desfac scutul cat de nasol e. Stiu ca aveam ceva rugina pe la suduri... dar parca nu asa multa.
Constatarea se face DOAR de catre ei, schimbarea sau operatiunea de remediere a defectului DOAR de catre ei... masina trebuind sa stea cateva zile in service.
Eu unul nu prea am curaj sa las masina acolo, sa rezolv o buba si sa ma aleg cu altele pe cap.
Prefer intr-un concediu in Europa sa las masina 1-2 zile la un service serios pentru remediere.
Jugul se schimba cand este foarte grav, probabil ca in imaginea postata de colegul din Franta.
In alte cazuri, se da jos, se curata, se grunduieste si vopseste.
Sincer cred ca operatiunea de schimbare e mai ieftina pentru toti, dar probil pentru ei e mai convenabil sa fie platiti de Mother GM Opel pentru toate orele de demontat, curatat, degresat, grunduit vopsit etc...
Tot de la el am inteles ca problema apare mai mult din cauza scutului, care stiu ca pe interior are niste bureti... care intra in contact cu acel jug, si care tin umezeala favorizand aparitia ruginei.
Aceasta directiva este intr-adevar valabila pentru tot anul 2011.
Voi vedea si eu la primavara sau cu prima ocazie cand mai desfac scutul cat de nasol e. Stiu ca aveam ceva rugina pe la suduri... dar parca nu asa multa.
Constatarea se face DOAR de catre ei, schimbarea sau operatiunea de remediere a defectului DOAR de catre ei... masina trebuind sa stea cateva zile in service.
Eu unul nu prea am curaj sa las masina acolo, sa rezolv o buba si sa ma aleg cu altele pe cap.
Prefer intr-un concediu in Europa sa las masina 1-2 zile la un service serios pentru remediere.
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
multam de lamuriri xcuseme. cred ca las si eu constatarea mai pe la primavara.
apropos: are idee careva cat costa un jug de-ala in magazin ? sau ... se gaseste?
ca as merge la ei doar pentru constatare si daca e de schimbat sa-l schimb in alta parte ... cum zicea si xcuseme, nu prea as lasa masina pe mana alora de la G&P ... si 2-3 zile pe deasupra...
apropos: are idee careva cat costa un jug de-ala in magazin ? sau ... se gaseste?
ca as merge la ei doar pentru constatare si daca e de schimbat sa-l schimb in alta parte ... cum zicea si xcuseme, nu prea as lasa masina pe mana alora de la G&P ... si 2-3 zile pe deasupra...
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Marius72
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
xcuseme a scris:M-am interesat la Iasi, am vb cu cineva.
Jugul se schimba cand este foarte grav, probabil ca in imaginea postata de colegul din Franta.
In alte cazuri, se da jos, se curata, se grunduieste si vopseste.
Sincer cred ca operatiunea de schimbare e mai ieftina pentru toti, dar probil pentru ei e mai convenabil sa fie platiti de Mother GM Opel pentru toate orele de demontat, curatat, degresat, grunduit vopsit etc...
Tot de la el am inteles ca problema apare mai mult din cauza scutului, care stiu ca pe interior are niste bureti... care intra in contact cu acel jug, si care tin umezeala favorizand aparitia ruginei.
Aceasta directiva este intr-adevar valabila pentru tot anul 2011.
Voi vedea si eu la primavara sau cu prima ocazie cand mai desfac scutul cat de nasol e. Stiu ca aveam ceva rugina pe la suduri... dar parca nu asa multa.
Constatarea se face DOAR de catre ei, schimbarea sau operatiunea de remediere a defectului DOAR de catre ei... masina trebuind sa stea cateva zile in service.
Eu unul nu prea am curaj sa las masina acolo, sa rezolv o buba si sa ma aleg cu altele pe cap.
Prefer intr-un concediu in Europa sa las masina 1-2 zile la un service serios pentru remediere.
Jugul se schimba cand este foarte grav, probabil ca in imaginea postata de colegul din Franta.
In alte cazuri, se da jos, se curata, se grunduieste si vopseste.
Sincer cred ca operatiunea de schimbare e mai ieftina pentru toti, dar probil pentru ei e mai convenabil sa fie platiti de Mother GM Opel pentru toate orele de demontat, curatat, degresat, grunduit vopsit etc...
Tot de la el am inteles ca problema apare mai mult din cauza scutului, care stiu ca pe interior are niste bureti... care intra in contact cu acel jug, si care tin umezeala favorizand aparitia ruginei.
Aceasta directiva este intr-adevar valabila pentru tot anul 2011.
Voi vedea si eu la primavara sau cu prima ocazie cand mai desfac scutul cat de nasol e. Stiu ca aveam ceva rugina pe la suduri... dar parca nu asa multa.
Constatarea se face DOAR de catre ei, schimbarea sau operatiunea de remediere a defectului DOAR de catre ei... masina trebuind sa stea cateva zile in service.
Eu unul nu prea am curaj sa las masina acolo, sa rezolv o buba si sa ma aleg cu altele pe cap.
Prefer intr-un concediu in Europa sa las masina 1-2 zile la un service serios pentru remediere.
Da,ai dreptate,cine are posibilitatea de a profita de schimbarea lui,in strainatate sa incerce varianta asta,e mult mai sigur si profesional din partea celor de afara,in plusnu dureaza decat 2 zile
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
nici eu nu sunt de acord cu lasarea masinii. te trezesti ca dupa 2-3 zile de la eisire din service nu stii ce cade, k poate aia de acolo au nevoie de cate ceva, si pun alte piese de la ei.
Eu cand am avut-o in service, distributie, rulment, etrieri, am stat langa mecanici cand mi-au facut-o. Intr-un fel nu as prefera sa stau langa ei cand vad cu ce lene lucreaza, si cu cata neindemanare.
Eu cand am avut-o in service, distributie, rulment, etrieri, am stat langa mecanici cand mi-au facut-o. Intr-un fel nu as prefera sa stau langa ei cand vad cu ce lene lucreaza, si cu cata neindemanare.
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:salutare....azi am fost si eu sunat de catre o doamna de pe un nr de tel +36 1 889 1000....si m-a instiintat ca intru in acel program si sa ma prezint la orice service opel:D.....acum mai astept si pareri de la voi
Hai sa traiti! Acum vreo 4-5 zile am trimis si eu prin formularul de contact de pe opel.ro detaliile masinii mele. Alaltaieri, am primit e-mail cu nr. de telefon de mai sus. Am sunat, am vorbit cu o cucoana de la Adam Opel Southeast Europe, care dupa ce a verificat seria de sasiu, mi-a spus ca pot merge la orice dealer pentru a verifica toata treaba. Cum dealerii nostri se prefac ca nu stiu despre ce e vorba (nu le dau numele, pentru ca nu e frumos), am insistat.
Ieri am vorbit la Radacini Motors Bucuresti, m-au programat azi la ora 13. Am ajuns la 12:50, am completat un formular si m-au trimis in sala de asteptare (sala care are geamuri, sa vezi ce fac flacaii in service). imediat au urcat masina pe elevator, au verificat-o vreo jumatate de ora, au dat din cap, apoi m-au chemat. Mi-au spus ca e vorba de cadrul de la motor si mai ales de suruburile de sustinere, care pot rugini, si nu e grav, doar ca te poti trezi cu motorul sub masina In cazul meu au zis ca nu e nici urma de rugina (masina mea fiind fabricata in belgia). Deci, treaba se pare ca e buna. Pentru cei care vor merge la verificari, sa luati si cartea masinii si cartea service! Numai bine!
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
eu cred ca am par de urs pe mine, nu m-a sunat nimeni pana acum si am trimis de doua ori cererea sau formularul, cum ii spune
daca e vreun coleg dragut sa-mi spuna mai clar unde trebuie sa trimit acea cerere
pe cele care le-am trimis pana acum am facut-o pe linkul pus de tizul meu mai sus
multumesc anticipat!
daca e vreun coleg dragut sa-mi spuna mai clar unde trebuie sa trimit acea cerere
pe cele care le-am trimis pana acum am facut-o pe linkul pus de tizul meu mai sus
multumesc anticipat!
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:eu cred ca am par de urs pe mine, nu m-a sunat nimeni pana acum si am trimis de doua ori cererea sau formularul, cum ii spune
daca e vreun coleg dragut sa-mi spuna mai clar unde trebuie sa trimit acea cerere
pe cele care le-am trimis pana acum am facut-o pe linkul pus de tizul meu mai sus
multumesc anticipat!
daca e vreun coleg dragut sa-mi spuna mai clar unde trebuie sa trimit acea cerere
pe cele care le-am trimis pana acum am facut-o pe linkul pus de tizul meu mai sus
multumesc anticipat!
suna direct la o reprezentanta opel din orasul tau!
- sabau18
- **
- 352 mesaje
- din 29 Aug 2009
- Astra 2000
- Satu Mare
sabau18
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2009
- Mesaj Privat
am trimis si eu un email si am prm raspunsul tot prin email,doar ca nu inteleg daca si masina mea e pe lista cu probleme
Stimate Domnule Sabau,
Am primit e-mailul Dumneavoastra, datat 21.12.2010, referitor la autovehiculul tip Opel Astra, nr.sasiu: W0L0TGF35Y8045644.
In legatrura cu intrebarea Dumneavoastra, permiteti-mi sa va informez despre urmatoarele:
Pot sa va asigur ca unul dintre scopurile principale ale firmei Adam Opel o reprezinta fabricarea unor autoturisme moderne, economice si cat mai fiabele din punct de vedere tehnic, insa in ciuda controlului strict al calitatii pieselor si montajului acestora se pot ivi defectiuni, ca la oricare autovehicul de altfel. In cazul in care volumul defectiunilor similare la acelasi tip de autoturism este insemnat atunci fabricantul, prin intermediul unei asa numite campanii de "Recall", roaga proprietarii autovehiculelor sa se prezinte la service pentru a rezolva (fara costuri suplimentare) problema ivita.
Deoarece la centrele noastre de Servicii pentru Clienti nu avem posibilitatea de a oferi asistenta de natura tehnica, respectiv explicati tehnice legate de campaniile de recall, in acest scop va rugam sa va adresati unui service autorizat din apropierea Dumneavoastra, aceasta intrand in atributia dansilor. Lista lor completa o puteti gasi pe site-ul www.opel.ro.
Va multumesc pentru intelegere!
Cu consideratie,
Florentina Vornicu
Servicii Clienti
Tel: +36 1 2981806
Opel Southeast Europe
Raspunzand cererii Dumneavoastra pentru asistenta in rezolvarea cazului, datele Dumneavoastra personale, precum si corespondenta vor fi salvate in baza de date a centrului nostru de Servicii Clienti.
This email has been sent from General Motors Southeast Europe Kft.,Registered in County Court of Pest County as Court of Registry under the Registration Number of Cg. 13-09-087612., Registered Office: 2040 Budaörs, Szabadság út 117, VAT Number: 10485611-2-44
Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.
Stimate Domnule Sabau,
Am primit e-mailul Dumneavoastra, datat 21.12.2010, referitor la autovehiculul tip Opel Astra, nr.sasiu: W0L0TGF35Y8045644.
In legatrura cu intrebarea Dumneavoastra, permiteti-mi sa va informez despre urmatoarele:
Pot sa va asigur ca unul dintre scopurile principale ale firmei Adam Opel o reprezinta fabricarea unor autoturisme moderne, economice si cat mai fiabele din punct de vedere tehnic, insa in ciuda controlului strict al calitatii pieselor si montajului acestora se pot ivi defectiuni, ca la oricare autovehicul de altfel. In cazul in care volumul defectiunilor similare la acelasi tip de autoturism este insemnat atunci fabricantul, prin intermediul unei asa numite campanii de "Recall", roaga proprietarii autovehiculelor sa se prezinte la service pentru a rezolva (fara costuri suplimentare) problema ivita.
Deoarece la centrele noastre de Servicii pentru Clienti nu avem posibilitatea de a oferi asistenta de natura tehnica, respectiv explicati tehnice legate de campaniile de recall, in acest scop va rugam sa va adresati unui service autorizat din apropierea Dumneavoastra, aceasta intrand in atributia dansilor. Lista lor completa o puteti gasi pe site-ul www.opel.ro.
Va multumesc pentru intelegere!
Cu consideratie,
Florentina Vornicu
Servicii Clienti
Tel: +36 1 2981806
Opel Southeast Europe
Raspunzand cererii Dumneavoastra pentru asistenta in rezolvarea cazului, datele Dumneavoastra personale, precum si corespondenta vor fi salvate in baza de date a centrului nostru de Servicii Clienti.
This email has been sent from General Motors Southeast Europe Kft.,Registered in County Court of Pest County as Court of Registry under the Registration Number of Cg. 13-09-087612., Registered Office: 2040 Budaörs, Szabadság út 117, VAT Number: 10485611-2-44
Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
sabau18 a scris:am trimis si eu un email si am prm raspunsul tot prin email,doar ca nu inteleg daca si masina mea e pe lista cu probleme
Stimate Domnule Sabau,
Am primit e-mailul Dumneavoastra, datat 21.12.2010, referitor la autovehiculul tip Opel Astra, nr.sasiu: W0L0TGF35Y8045644.
In legatrura cu intrebarea Dumneavoastra, permiteti-mi sa va informez despre urmatoarele:
Pot sa va asigur ca unul dintre scopurile principale ale firmei Adam Opel o reprezinta fabricarea unor autoturisme moderne, economice si cat mai fiabele din punct de vedere tehnic, insa in ciuda controlului strict al calitatii pieselor si montajului acestora se pot ivi defectiuni, ca la oricare autovehicul de altfel. In cazul in care volumul defectiunilor similare la acelasi tip de autoturism este insemnat atunci fabricantul, prin intermediul unei asa numite campanii de "Recall", roaga proprietarii autovehiculelor sa se prezinte la service pentru a rezolva (fara costuri suplimentare) problema ivita.
Deoarece la centrele noastre de Servicii pentru Clienti nu avem posibilitatea de a oferi asistenta de natura tehnica, respectiv explicati tehnice legate de campaniile de recall, in acest scop va rugam sa va adresati unui service autorizat din apropierea Dumneavoastra, aceasta intrand in atributia dansilor. Lista lor completa o puteti gasi pe site-ul www.opel.ro.
Va multumesc pentru intelegere!
Cu consideratie,
Florentina Vornicu
Servicii Clienti
Tel: +36 1 2981806
Opel Southeast Europe
Raspunzand cererii Dumneavoastra pentru asistenta in rezolvarea cazului, datele Dumneavoastra personale, precum si corespondenta vor fi salvate in baza de date a centrului nostru de Servicii Clienti.
This email has been sent from General Motors Southeast Europe Kft.,Registered in County Court of Pest County as Court of Registry under the Registration Number of Cg. 13-09-087612., Registered Office: 2040 Budaörs, Szabadság út 117, VAT Number: 10485611-2-44
Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.
Stimate Domnule Sabau,
Am primit e-mailul Dumneavoastra, datat 21.12.2010, referitor la autovehiculul tip Opel Astra, nr.sasiu: W0L0TGF35Y8045644.
In legatrura cu intrebarea Dumneavoastra, permiteti-mi sa va informez despre urmatoarele:
Pot sa va asigur ca unul dintre scopurile principale ale firmei Adam Opel o reprezinta fabricarea unor autoturisme moderne, economice si cat mai fiabele din punct de vedere tehnic, insa in ciuda controlului strict al calitatii pieselor si montajului acestora se pot ivi defectiuni, ca la oricare autovehicul de altfel. In cazul in care volumul defectiunilor similare la acelasi tip de autoturism este insemnat atunci fabricantul, prin intermediul unei asa numite campanii de "Recall", roaga proprietarii autovehiculelor sa se prezinte la service pentru a rezolva (fara costuri suplimentare) problema ivita.
Deoarece la centrele noastre de Servicii pentru Clienti nu avem posibilitatea de a oferi asistenta de natura tehnica, respectiv explicati tehnice legate de campaniile de recall, in acest scop va rugam sa va adresati unui service autorizat din apropierea Dumneavoastra, aceasta intrand in atributia dansilor. Lista lor completa o puteti gasi pe site-ul www.opel.ro.
Va multumesc pentru intelegere!
Cu consideratie,
Florentina Vornicu
Servicii Clienti
Tel: +36 1 2981806
Opel Southeast Europe
Raspunzand cererii Dumneavoastra pentru asistenta in rezolvarea cazului, datele Dumneavoastra personale, precum si corespondenta vor fi salvate in baza de date a centrului nostru de Servicii Clienti.
This email has been sent from General Motors Southeast Europe Kft.,Registered in County Court of Pest County as Court of Registry under the Registration Number of Cg. 13-09-087612., Registered Office: 2040 Budaörs, Szabadság út 117, VAT Number: 10485611-2-44
Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.
suna la ei la numarul asta sau scrie mail direct si roaga-i sa iti verifice masina, ca sa stii daca mergi la reprezentanta, sau nu!
+36-1-298-18-06 sau prin e-mail la adresa cac@gm.com
- sabau18
- **
- 352 mesaje
- din 29 Aug 2009
- Astra 2000
- Satu Mare
sabau18
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2009
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat