- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu am termostat nou Behr pe Corsa mea (schimbat in vara). Acum,la -5 grade,pornita masina,lasata cateva minute la relanti,apoi plecat si mers batraneste cu ea. Dupa 7 km s-a ridicat si acul , dar temperatura in masina era deja buna,caldura suficienta. De la inceput am cuplat radiatorul de caldura pe maxim.
Poate ar trebui mentionat aspectul urmator: la corsa cel putin,acul din bord ce indica temperatura incepe sa se ridice cand temperatura apei a ajuns la cca 70 grade. Am probat acest lucru cu Op-Com-ul
Poate ar trebui mentionat aspectul urmator: la corsa cel putin,acul din bord ce indica temperatura incepe sa se ridice cand temperatura apei a ajuns la cca 70 grade. Am probat acest lucru cu Op-Com-ul
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salutare! Am si eu un opel corsa 1.2 din 2001 55w si nu mai imi baga caludura deloc ....sau mai bine zis imi baga foarte putin abia de simti. Temperatura la motor ajunge la 90 de grade, am pus si mana pe furtunase pe tot si sunt foarte calde. Oare nu mai imi funcioneaza teromostatul deloc si a ramas pe deschis?
- mumus
- ***
- 627 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
Uite aici un topic, pe viitor foloseste functia cauta https://www.clubopel.com/viewtop...32&highlight=
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu curge asa mult antigel ca termostatul este sus, pierzi cam 0,5l...desfa capacul de la vas sa nu aiba presiune si gata, completezi si drum bun.
Ziceai intr-un alt topic pe-aici de silicon de garnituri - se pune un pic pe termostat sa fixeze garnitura si inca un pic pe locasul unde se monteaza, nu?
N-ar trebui sa fie asa de complicat incat sa nu-l pot schimba singura
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Behr vine cu garnitura deja montata, se pune putin silicon ceva de genul sa aiba 'culoare' si se strang cele 3 suruburi, evident curatat suprafete etansare ca altfel nu face nimic siliconul. Se poate si fara silicon fara probleme, asa se pune din fabrica dar un strat fin ajuta, DECI FIN !
Garnitura falfaie intr-un colt si ma gandeam la silicon pentru a evita, la montaj, ciupirea garniturii + asigurarea etanseizarii.
Am comandat deja Reinzosil pt. etanseizare, de la Victor Reinz
This highly elastic universal sealing compound is resistant to mineral oils and numerous synthetic oils, lubricants, petrol, diesel oil, greases, hot and cold water, detergents, sunlight, ozone, and seawater.
REINZOSIL® is suitable for continuous operation in the temperature range between -50 °C and +250 °C, briefly up to 300°C.
REINZOSIL® is suitable for continuous operation in the temperature range between -50 °C and +250 °C, briefly up to 300°C.
O singura nelamurire mai am: Daca trebuie protejata vreo parte a motorului de antigelul care va curge la schimbarea termostatului.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Shiva a scris:
Ziceai intr-un alt topic pe-aici de silicon de garnituri - se pune un pic pe termostat sa fixeze garnitura si inca un pic pe locasul unde se monteaza, nu?
N-ar trebui sa fie asa de complicat incat sa nu-l pot schimba singura
dancuciureanu a scris:Nu curge asa mult antigel ca termostatul este sus, pierzi cam 0,5l...desfa capacul de la vas sa nu aiba presiune si gata, completezi si drum bun.
Ziceai intr-un alt topic pe-aici de silicon de garnituri - se pune un pic pe termostat sa fixeze garnitura si inca un pic pe locasul unde se monteaza, nu?
N-ar trebui sa fie asa de complicat incat sa nu-l pot schimba singura
L-ai montat? Cum e temperatura acum?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Simona, antigel curge dar nu de speriat, da drumul la capac vas expansiune sa nu fie presiune. Ce curge cade pe compresor AC, mufa este cu garnituri deci stai fara grija. Ca sa fii mai preventiva pune sub termostat adica pe comprosor AC ceva carpe bla bla. Siliconul ales este exceptional, pune putin pe termostat zona de etansare sub garnitura si putin deasupra. Unde vine pe pompa de apa suprafata se curata sa fie uscata, 3 surubele stranse pe rand si pa. Completezi cu ceva antigel in vas ca isi face el aerisire.
Colierul il strangi cu un cleste 'papagal' daca nu este alta scula dedicata, loc este destul la Corsa C.
De curiozitate si altele incearca sa sufli prin termostatul vechi, daca poti e clar.
Colierul il strangi cu un cleste 'papagal' daca nu este alta scula dedicata, loc este destul la Corsa C.
De curiozitate si altele incearca sa sufli prin termostatul vechi, daca poti e clar.
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mersi Dane, am bagat la cap dar (acum vine inca o lista de intrebari ):
1. Suruburile trebuie stranse in diagonala (ma rog, o diagonala, ca-s doar 3) pt. o prindere corecta pe toata suprafata sau nu conteaza?
2. In TIS e trecut ca trebuie stranse la 8Nm. Musai cheie dinamometrica sau merge si de mana, cat se poate strange?
3. Azi a fost ciudat - am frecat masina prin oras, aglomeratie asa si asa, temperatura afara vreo 4,5 grade si s-a ridicat acul in bord pe la 80 de grade, ventilatie oprita. Acum seara, 1,5 grade afara, in cativa km, deja ventilatia pe treapta 2 sufla aer caldut-cald, acul in bord ca mort, la 70 de grade. Posibil totusi sa nu fie termostatul? Ceasul de bord l-am verificat cu op-com-ul; indica exact temperatura raportata de ECU.
Pornit motorul rece intr-o zi cu temperaturi negative, lasat la relanti cateva minute - furtunul termostat-radiator cald, ceasul in bord 70 de grade de unde am dedus ca s-a sinucis termostatul. Dar treaba cu caldura in masina nu-mi da pace desi, e drept, lasat motorul la relanti, temperatura urca la 90 si AC-ul sufla aer fierbinte, nu cald, ca in restul cazurilor (chiar si drumuri lungi).
1. Suruburile trebuie stranse in diagonala (ma rog, o diagonala, ca-s doar 3) pt. o prindere corecta pe toata suprafata sau nu conteaza?
2. In TIS e trecut ca trebuie stranse la 8Nm. Musai cheie dinamometrica sau merge si de mana, cat se poate strange?
3. Azi a fost ciudat - am frecat masina prin oras, aglomeratie asa si asa, temperatura afara vreo 4,5 grade si s-a ridicat acul in bord pe la 80 de grade, ventilatie oprita. Acum seara, 1,5 grade afara, in cativa km, deja ventilatia pe treapta 2 sufla aer caldut-cald, acul in bord ca mort, la 70 de grade. Posibil totusi sa nu fie termostatul? Ceasul de bord l-am verificat cu op-com-ul; indica exact temperatura raportata de ECU.
Pornit motorul rece intr-o zi cu temperaturi negative, lasat la relanti cateva minute - furtunul termostat-radiator cald, ceasul in bord 70 de grade de unde am dedus ca s-a sinucis termostatul. Dar treaba cu caldura in masina nu-mi da pace desi, e drept, lasat motorul la relanti, temperatura urca la 90 si AC-ul sufla aer fierbinte, nu cald, ca in restul cazurilor (chiar si drumuri lungi).