chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Ok.Am facut inregistrarea si culmea culmilor,masina a pornit pentru prima oara in 2 luni,foarte bine.Eroarea este stocata,nu am avut timp sa o sterg dar la pornire,martorul nu a mai ramas aprins semn ca totul a fost in regula. Am facut si masuratorile si bujiile au o rezistenta de 2ohm toate patru iar pe fise imi vine 12v cand cupleaza releul. Cu releul vechi nu aveam tensiune pe fise,deci am facut bine schimbandu-l. Problema nu cred ca este in totalitate rezolvata pentru ca mai sunt cateva hibe care trebuie puse la punct. Sunt membru pe VectraC.com si acolo mi-au spus ca de foarte multe ori,P0380 apare si din cauza bateriei care ori este pe duca ori nu are amperajul necesar la pornire si ca ar mai fi si alternatorul la mijloc(nu incarca bateria si aceasta isi pierde din putere). O sa observati la pornire ca, mi se sting becurile o fractiune de secunda cand dau la automat si am facut filmarea mai lunga pentru ca am vrut sa vedeti si cat incarca alternatorul la relanti si inca o chestie destul de interesanta,daca ascultati mai bine zgomotul motorului imediat dupa pornire,sunt cateva momente in care da impresia ca se rupe ceva si o crancaneala ciudata se mai aude acolo pe fundal(cred ca vreun injector infundat sau blocat cateva secunde din cauza curentului insuficient al bateriei)si am filmat si inj-RC sa vedeti o inconstanta acolo care nu stiu daca este normala sau sunt ceva probleme cu motorina injectata.
http://www.youtube.com/watch?v=RriPgg5jClU
http://www.youtube.com/watch?v=RriPgg5jClU
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,023 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,023
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Nu aveam farurile aprinse,cand pun contactul se aprinde automat bordul si plansa din mijloc. Nu cred ca electromotorul fura curent,cred ca bateria este subdimensionata,este un Rombat de 72Ah,610En dar cred ca in imaginatia lor scoate bateria asta 610En. Daca ascultati primele 3 secunde imediat dupa pornire,o sa auziti un fel de zgomot,bataie suspecta rau care ma face sa cred ca cel putin un injector ramane blocat cateva secunde din cauza ca bateria nu este in stare sa livreze curentul necesar,problema asta este doar la prima pornire la rece. In cartea de service a masinii scrie ca alternatorul a fost schimbat in 2008 si tot in 2008 a primit si o baterie Bosch Silver de 85Ah noua,in garantia bateriei la tensiune incarcare,era scris 13,6v,deci cred ca asa merge alternatorul asta,totusi ceva interesant,dupa nici un an jumate,a schimbat bateria, Ori si-a luat-o omul inainte sa mi-o vanda mie si a montat pe masina circul asta de Rombat ori este o problema pe circuitul electric.Tind sa cred ca releul cel vechi ramanea blocat si papa bateria cand masina stationa.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Pai am specificat ca este prima zi in care porneste bine . Problema este urmatoarea: e normal sa mi se stinga lumina in bord cand dau la automat prima data? Eu nu cred si suspectez bateria care este destul de noua si chiar daca este de 72Ah,ar trebui sa faca fata totusi.Este suspecta incarcarea aceea de 13,7-13,8,uneori imi da 13,4, alteori 13,9, fluctueaza. Daca ai casti,asculta putin zgomotul acela imediat dupa ce porneste motorul,practic instantaneu si da o parere.
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mario 03
- **
- 137 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Insignia 2010 2.0dth
- Bucuresti
mario 03
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Ok,am montat un Bosch S5 77Ah 780En si masina porneste la sfert. Azi dimineata nu am avut probleme la pornire. La pranz,dupa ce am lasat-o vreo 3 ore nepornita,cand i-am pus contactul,a aparut martorul bujii o fractiune de secunda,am dat la automat,masina a pornit bine dar cu eroarea P0380. M-am apucat iar de masurat,totul in regula. Presupun ca masina este posedata de aceasta eroare care in realitate nu exista pt ca,conform masuratorilor,totul este in regula. O sa o lansez intr-un pom si poate isi revine.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Glow Devise general error dar este doar in imaginatia ECU-lui,asta este concluzia mea. Oricum,este un caz interesant. Fac automatica de 6 ani si ma ocup de start-up la statii de asfalt si de betoane..si imi omoara creierii un circ de masina,mai ales ca,acuma porneste bine si eroarea tot apare. E vina mea pt ca sunt perfectionist,altul ar fi lasat-o. Aaa si am mai avut si ceva legat de tensiune prea mica..tot pe aceasta eroare.
- neverback
- **
- 276 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Astra 2008 z17dtj
- Cluj
neverback
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Pe mine ma urmareste de cand am luat masina asta. La mine nu este o problema de bani,nu vreau decat sa mearga totul ok. Daca pe viitor am sa o vand,nu vreau sa ma vorbeasca omul de rau pt ca a cumparat o masina problematica. In plus,nu vad ce ar putea in plus sa-mi faca la un service pt ca eu am controlat cam tot ce se putea. Chiar daca sterg eroarea zilnic,tot apare dupa maxim 2 zile. Ar mai fi ceva: un consumator care fura curent mult la pornire din cand in cand si la bujii nu mai ajung cei 12v dar putin probabil pt ca el ar trebui sa incalzeasca inainte de a da la automat.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
E vorba de resetarea modulelor electronice inainte de inlocuire, nu de stergerea erorilor. Intri cu OP-COM la "programming" si cauti undeva meniu de reset la modulul de bujii. Dupa reset si dupa inlocuirea modulului probabil ca in acelasi meniu trebuie sa fie si o posibilitate de programare a noului modul montat. Pare-se ca asa-i la CAN (protocolul de comunicatie al masinii tale).
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat