- octav_gherghel@yahoo
- *
- 5 mesaje
- din 05 Jan 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Sibiu
octav_gherghel@yahoo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2011
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,338 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,338
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- master24ro
- *
- 3 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Zafira 2003 Y20DTH
- Bucuresti
master24ro
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 373 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 373
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- ***
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am oprit si am repornit...nu sa mai aprins masinutza cu cheia in schimb sta aprins martorul "'un motoras cu doi robineti"'..ultimul din dreapta ..si nu merge mai mult de 3000 de turatii..
Am mai obs. ceva la oprirea motorului o trepidatie mai mare ...inainte, in ciuda motorului y22dtr..se oprea foarte fin ca un fasait .
Ma poate lamurii cineva?
- petro
- **
- 103 mesaje
- din 06 Feb 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Iasi
petro
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Dupa multe balbe si ezitari am hotarat sa desfac EGR-ul. https://www.clubopel.com/vie...p?p=131808#131808
Am descoperit asta:

Unde trebuia sa fie ceva circular si uniform la mine este o tesitura. Cand rotita pistonului ajunge acolo, acesta se blocheaza. Vreau sa cred ca aceasta este probleme mea. (P0400) Am hotarat sa bag o pila in ea si sa vad ce reusesc sa fac. A iesit asta:

Am curatat tot EGR-ul si l-am montat din nou dupa ce m-am convins ca acesta nu se mai blocheaza. Dar acum panta este mai abrupra si motorasut trebuie sa se chinuie putin sa ridice pistonul. Am crezut ca am rezolvat problema, am dat o tura si dupa 10-15 Km martorul s-a aprins din nou 😭 .
Ma intreb, exista un senzor care depisteaza pozitia exacta a pistonului, ca eu nu l-am vazut. E posibil ca acum EGR-ul sa nu se mai deschida exact ca inainte (acum mai putin) sau inca se mai blocheaza? Care ar fii cauzele acelei uzuri care dupa parerea mea nu are ce cauta acolo?
Bafta tuturor!
https://www.clubopel.com/vie...p?p=215724#215724















