coconel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
migaiv
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
migaiv
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
sal Andrei. Da este nou, zic ei, nici nu mai stiu ce sa cred. Mi-au dat CIM-ul vechi in cutia celui nou. Dar, se comporta la fel ca si cel vechi (la frig apare imobilizatorul si nu porneste, iar in plus am patit ca pe drum sa raman pt. cateva secunde fara comenzi de mai multe ori). Nu stiu dc. iti amintesti ca am fost si la tine odata pt. diagnoza. Am fost din nou la ei si se balbaie, nu cred ca stiu ce sa-i faca ...
cele bune.
stefan812
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
leatza
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
am si eu un opel astra h 1.7cdti din 2005,si acum o saptamana nu mai pornea,am crezut ca e de la baterie si m-am dus sa cumpar alta baterie am montato pe cea noua si am mers pana ieri.am pornit masina am lasat-o sa se icalzeasca cam 30min dupa care mam suit sa plec si atunci mi sau stins luminile in interor,nu mai mergea nimic decat motorul dar numai aveam nici servo.stiti careva care ar fi problema?unii sun ca ar fi de la calculator 🙄
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
- KRYSS
- **
- 114 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Gorj
KRYSS
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cristiem77
- *
- 1 mesaje
- din 13 Oct 2008
- Suceava
cristiem77
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2008
- Mesaj Privat
manex
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
LE: Gresesc, nu e 200 EUR, e 800 lei. Sigilat, cu factura, cu garantie 18 sau 24 luni, nu stiu exact...
Nu iti mai bati capul cu cod de securitate, resetare, etc.
salut
unde anume se gaseste la banii astia ?
multumesc
La Rucom Craiova ma costat 1050 ron un cim nou cu tot cu montat si un an garantie, mentionez ca si la mine avea aceiasi problema cu cele doua becuri aprinse in bord volanul cu semnul exclamari si becul de esp. Masina este un Opel Vectra GTS an 2003 -Z18XE
- ionut codreanu
- **
- 106 mesaje
- din 12 Jan 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Galati
ionut codreanu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
in sfarsit pot sa zi ca am rezolvat problema cim.joi am fost la opel aiss am bagat masina pe tester(pentru a 2 oara),desigur mi-au spus ca e cim-ul,am facut comanda cam pe saptamana viitoare mil monteaza pe cel nou.pretul pentru cim-2550 la care am avut reducere pana la 2200 lei,la care mai ma coste programarea lui 100 lei plus testerul 50lei.
asta e o multime de bani pentru o piesa..dar nu se mai putea..aveam din ce in ce mai multe erori.imi da garantie la el 2 ani
delfinu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
canti
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 1.4XEP 16V 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am schimbat CIM-ul cand masina era in garantie la prima revizie (asta era prin aug 2009).
Saptamana trecuta dadea unul cu spatele si am intrat in panica si am apasat claxonul. Liniste.... Am intrat in panica, adrenalina, ala venea incet si sigur cu ditamai camionul spre mine. Nu gaseam schimbatorul, mi-a murit masina, alt claxon; liniste.... Noroc ca a tipat unul de afara care a vazut faza si camionul s-a oprit. Ala din camion se uita in oglinda din dreapta, practic nu m-a vazut.
Sa dau 2000 de lei pe un cim nou nu am, am zis ca o vand... Nervi..
Am zis ca demontez volanul (am verificat claxonul, sigurantele etc...). Am incercat sa demontez plasticele de pe coloana volanului dar nu am putut.
Dupa ce l-am tot foit, a inceput sa claxoneze. Nu am demontat nimic doar plasticul de deasupra l-am decapotat partial, ca mai era prins in 2 puncte (cred ca de capacul de jos se tine in ceva). L-am tot foit in sus, in jos, in adancime etc..., dar nu am atins nimik din interior.
Si asta a fost a inceput sa claxoneze.
Acum nu stiu daca din cauza actiunii mecanice sau din cauza ca incercam sa claxonez in timp ce miscam de volam, semnalizam, aprindem farurile, puneam contactul, faza scurta, faza lunga, lumini ceata, iar cand am deschis usa a inceput sa claxoneze....
Trageti voi o concluzie, ca pe mine ma depaseste.... probabil sa declansat un "reset" al cim-ului, ceva de genul asta.....
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Acum ce sa zic, chiar nu am testat alte probleme daca sunt, gen semnalizare (adica va dati seama ca am semnalizat insa nu am stat sa verific daca nu isi mai revine!) sau claxon, sau ce s-a mai scris pe aici....
Servo inca mai am , nu-mi dau iarasi seama daca este ca la inceput sau mai grea, pt mine ar fi o problema foarte mare sa nu am servo, cel putin in Bucuresti la ditamai masina 😢
As avea ca intrebari pt voi, daca ar fi sa ma apuc sa curat contactele, unde ar trebui sa umblu mai exact? masina scrie ca este productie 2005 si in talon si cu Opcomul o vede la fel, dar parca o gasisem ca si fabricatie in nov 2004 dupa VIN ...
Intrebarea directa si de baraj este pt cei care au ignorat problema cu esp si semnul exclamarii daca s-au mai declansat si alte probleme, sau pur si simplu au facut de obicei doar la "rece" aceste probleme (eu masina am luat-o SH de aproape 2 ani de zile, iarna trecuta in niciun caz nu au aparut astfel de probleme!), abia iarna asta, si oricum de curand (initial am zis ca-s probleme de la ESP...)
Ca o alta intrebare, credeti ca pot incerca o recalibrare a senzorului de volan cu OPCOMUL ?
In incheiere, ce sa zic decat ca parca se spuena ca nu exista aceasta problema la CIM decat pt Vectrele dintre 2002-2004 , dar vad ca au fost o gramada de useri care au problemele si pt modele din 2006, 2007 , etc. ...
- Dannyel
- **
- 165 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Vectra 2006 Z19DT
- Constanta
Dannyel
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Iar martorii iti raman aprinsi constant, toata problema sa inteleg ca a venit si la tine din Decembrie, o data cu frigul ?
- Dannyel
- **
- 165 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Vectra 2006 Z19DT
- Constanta
Dannyel
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Vad ca pe aici au mers multi 1-2 ani si nu au avut mari probleme...
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu am avut mult timp aceeasi problema.
Facut rost de CarPass si recalibrat senzorul de la volan cu OP-COM
NU mai am probleme; am si baut o bere de fericire
Ca si Vikione pe care l-am si apelat dar fara raspuns (se pare ca nu a mai postat pe forumul acesta din 2010, ori a vandut de tot masina si s-a "saturat" de opel :p ) si parca mai era cineva de pe acest topic care a zis ca a facut reprogramea cu OPCOM la "angle steering wheel" , am fost mai dvrm jos la masina cu opcomul si am gasit optiunea, trebuie doar security code (car passul!) si te apuci de treaba (la mine l-a recunoscut si a intrat in meniu), nu am vrut sa fac operatiunea deoarece mi-era frica si vreau intai sa ma informez mai bine sa nu fac ceva traznai ! (plus ca nici nu sunt disperat sa fac reprogramare, atata vreme cat in continuare merge si nu am probleme mari, apar martorii aleator!)
Daca ma mai poate ajuta altcineva (ar fi ideal sa vina careva cu masina "cobai") imi iau raspunderea ca voi ajuta orice alt membru in mod absolut gratuit daca iese operatiunea cu bine! Asa ca spuneti si voi mai multe detalii despre aceasta calibrare, cate grade si in ce consta mai exact. Multumesc tuturor!
m1978
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
cristir
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce am citit cam ce atzi scris voi despre CIM-ul asta uitatzi ce am patzit eu.Aseara in timp ce ma indreptam spre casa cu opelul meu astra H din 2006 deodata s-a aprins ESP-ul apoi bateria si apoi pe rand celelalte ca la pomul de craciun apoi servodirectia si apoi servofrana,noroc ca au cazut pe rand si am avut loc unde sa trag pe dreapta.Acum dupa ce am citit de aici de pe forum (ma repet) am dat filmul inapoi si mi-am amintit ceva.Anul trcut in decembrie am fost la G&P IASI pentru o reparatie la spoiler spate prin asigurare deci fara nici o legatura cu ce vb aici.Atunci un domn foarte amabil mi-a spus ca au primit o circulara de la General Motors si daca sunt de acord deoarece e o problema pt. toate opelurile sa imi faca gratuit o interventie la CIM,adica dupa cum a spus el sa il fixeze cu o clema.Am pus botul ca un fraier ce sunt si i-am lasat.Sa fie oare o coincidenta? Daca eu nu am avut probleme cu asa ceva in 100000 de km de ce sa inceapa tocmai acum dupa o luna de la interventia lor? Sunt foarte nervos ma duc sa vad cum pot sa rezolv problema daca porneste daca nu /?
Am sa va povestesc si restul dupa ce vin de la masina daca o mai gasesc.