Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Acum ceva timp mi-am luat o calibra c20ne in stare bunicica, la un pret rezonabil . Ca la orice masina veche au inceput sa apara probleme noi pe langa cele pe care le avea deja cand am luat-o. Ba un mic accident, ba o problema tehnica...Tot schimband diverse chestii, printre care si un motor (mi-am pus c20xe) m-a lovit gandul ca poate o masina veche nu e o investitie prea buna.
M-am tot gandit ca bag prea multi bani in reparatii si prea multa benzina luna de luna. Nu sunt unul dintre soferii foarte suparati la volan dar din cand in cand mai trag cate un sprint.
Am 22 de ani si de ceva timp ma cam intretin singur. Am un venit destul de bun in comparatie cu salariile din romania (lucrez in programare).
Cu toate astea nu prea imi convine sa bag lunar 1-2 mil constant si din cand in cand cate un hop de alte 4-5 mil. Ma tot gandesc sa o vand si sa-mi fac un leasing la o masina noua, dar iar ma lovesc de limitarile financiare. Ma gandesc la o masina in jur de 10.000 euro. Aici apar alte probleme... renunt la o masina cu 14 ani in spate, cu 3-4 sute de mii de km dar care inca mai intoarce o gramada de priviri, care inca mai are o gramada de viata in ea, care mai impune destul respect pe strada, nu sunt claxonat cum sunt atunci cand conduc un matiz sau un logan. Daca mi-as lua masina noua in leasing as platii 5 mil pe luna oricum...dar e cam greu sa trec de la o calibra la .. sa zicem o corsa 1.2 Laughing
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si eu cam tot in situatia asta ma aflu Mr. Green
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@SAW: Nu te grabeste nimeni sa faci pasul asta.
Din ce citesc, imi dau seama ca balanta inclina spre pastrarea Calibrei.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ce pot sa-ti spun: respectul cu cheltuiala se tine.
Fa-ti socotelile si iei o decizie. Cred ca nu se pune problema sa pastrezi Calibra pt seara si un Matiz pentru tavaleala ?
Skip ads

  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
SAW: e chiar asa de important pentru tine sa "impuna respect"? am avut o Dacie 1310 si nu m-a claxonat nimeni fara sa aibe motiv... - si la urma urmei, nici nu mi-a pasat daca intoarce priviri sau nu, important era sa ma simt eu bine conducand si sa-mi rezolv treburile cu ajutorul ei..
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Poate ca o solutie intermediara ar fi cea mai nimerita... o masina de varsta "intermediara" pe la 5-6000 E... Wink
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
De ce nu iei in calcul si un mic credit plus banii de pe calibra pentru o astra bertone? O Bertone de 1.8 si 125 de cai o gasesti sub 10000 euro si nu e nicidecum ca un Logan sau Matiz sa faca lumea caterinca de tine daca bagi un pic piciorul in ea.... eu asa as face.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu vreau te ofensez dar... cine naiba mai intoarce capul dupa calibra?
In alta ordine de idei, calibra nu are o reputatie prea buna la noi, lumea are tendinta sa zica la vederea lor "ia uite-l si pe manelistul asta!" desi stiu ca nu sunt toti la fel si cunosc 2 oameni superok care au calibra. Altfel spus, de ce ai vrea sa se uite lumea dupa tine?(intrebare de la cineva care n-are acesta nevoie)
Daca cu adevarat ai pasiune pentru opel si din cand-in-cand vrei momente dramatice, ia-ti un bertone, asta ca varianta sport.
Daca vrei alta marca... cred ca un 320d ingrijit, pe care cu 1000E il duci in 170cp curati, este solutia pentru o masina eleganta si de ce nu si sport!
Una are avantajul intretinerii si dezavantajul consumului iar cealalta vice versa!
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
o Astra Bertone 2.2 Diesel Question Cool
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Din pacate (pentru unii), nu exista Bertone diesel. Neutral
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca o Calibra intretinuta face mai mult ca un G sau o Corsa noua.
Dupa mine, eu as zice sa te orientezi eventual spre o Calibra mai noua, mai bun anul. Astfel pastrezi si masina, cel putin ca Marca, si o sa impui in continuare respect.
Altfel, vad un G in 3 usi cu dotarile sport (scaune sport si cadrane albe) sau chiar un Bertone.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:Nu vreau te ofensez dar... cine naiba mai intoarce capul dupa calibra?

ai sa razi dar calibra este o masina demna de tot respectul inca
Skip ads

  • NT-26-LEX

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 z10Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:
Daca vrei alta marca... cred ca un 320d ingrijit, pe care cu 1000E il duci in 170cp curati, este solutia pentru o masina eleganta si de ce nu si sport!

poate 10000E.
sa-ti mai spun ceva o masina noua e o masina noua!( chiar daca e mai mica si mai putin puternica)
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
e o masina buna Calibra, e drept , dar totusi nu e o masina de colectie cu cine stie ce valoare ca sa merite sa bagi in ea mai ceva ca intr-o masina noua, eu m-as orienta catre ceva mai nou, nu neaparat nou-nout....
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
parerea mea...pastreaza calibra macar pana la anu'...preturile vor creste considerabil la acest tip de masina...urmareste masina pe internet, vanzari eBay, vanzari autohaus'uri...etc...si imi vei da dreptate intr-un final.
...totusi, de ce trebuie sa tot bagi bani in ea? se strica piesele asa din senin? sau ....e ceva ciudat la mijloc
...si , cum a zis si roBERT....calibra este, si va ramane mult timp de acum inainte o masina cu "personalitate puternica", fara sa ne gandin la faptul ca lumea intoarce capul pe strada dupa ea Wink
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Am incercat sa explic ca nu sunt unul dintre cei care incearca sa iasa cat mai mult in evidenta pe strada si nu cer sa impun respect "intre blocuri" dar te simti complet altfel la volanul unei masini un pic mai impunatoare, cu un aspect mai sportiv. Nu am nimic cu nici un brand auto, sunt de parere ca fiecare masina isi face banii (si dacia e masina de banii aia). Prin respect ma refeream la faptul ca nu-ti mai taie toti vitejii calea sau evita sa aiba un comportament deranjant in preajma ta (in general). Atunci cand conduc un matiz sau ceva apropiat sunt tratat mult mai urat in trafic.
Daca e sa-mi schimb masina acum in nici un caz nu as mai lua masina Second Hand. Masina noua este noua, masina la mana a N-a.. e... cum spuneam masina de banii aia. Daca Masina noua costa 11k euro si eu o cumpar dupa 3-4 ani cu 5 este clar ca diferenta de 6000 euro nu se reflecta doar in vechimea actelor. Nu cred ca exista masina second fara probleme.
Nici o masina Sh nu pica "din senin" cu totul dar am avut tendinta sa zic lasa ca e oke si asa, daca merge. Ba nu ai timp, ba nu ai bani, si asa se aduna pana se leaga una de alta de nu poti sa le faci decat pe toate odata.
Financiar nu imi permit sa o repar dintr-o bucata. Lunar pot sa zic ca ii pot aloca in jur de 4-5 mil pentru reparatii. Nu sunt un fan prea mare al fenomenului de tuning, cum spuneam si in postul inaintea achizitiei "caut calibra cat mai stock".

La capitolul imprumuturi nu prea sunt eu in total de acord. Nu prea vreau sa dau un avans de 5000 si sa raman cu inca 5000 de plata, din care de fapt dau vre-o 6500 inapoi (asta daca mi se da un nr mic de ani). Nu prea recomand nimanui sa se intinda la imprumuturi decat daca au un venit mare si foarte sigur. Daca nu poti da banii intr-un an sau maxim 2 atunci nu are sens sa te bagi. O masina este un accesoriu. Nu este ok ca o masina sa te tina in loc 4-5 (daca nu 10) ani, sa stai sa dai o treime din salariu pe ea.
Chiar daca am 22 ani sunt cat de cat la casa mea, am o logodnica si sper ca in ceva timp sa ne putam muta in casa noastra. Nu am cautat niciodata sa intorc capul pe strada pustoaicelor de liceu inraite dupa dardaitul de tabla(muzica) din masina mea.

Calibra a fost pasiunea mea de prin '96 cand am mers cu una. Daca vroiam multa putere si atat imi luam un ursulet si ma suiam pe stalpi.

In momentul de fata ce trebuie sa-i mai fac calibrei: schimbat plafon(se dezlipeste), cumparat un mp3 ca e prea liniste sau prea galagie de la esapament (am cumparat masina fara catalizator si medie si m-am dus si mi le-am cuparat eu - probabil primul posesor de calibra care le pune si nu le scoate), mai am de schimbat un parbriz un cap de planetara si un rulment si in rest cam atat. Motorul este proaspat refacut deci 1-2 ani la motor nu e de umblat.

Mi-am schimbat job-ul si acum am mai multe responsabilitati si mult mai putin timp. Nu prea mai am timp sa stau pe sub masina sau pana la gat sub capota. Nu imi permit sa ma lase masina pe drum (nu mi-a facut-o niciodata), sau sa nu porneasca (patiti din cauza bateriei - consumatori )

Consumul la Calibra nu este de neglijat. In oras daca este liber in jur de 11 iar dimineata sau cand e aglomerat ajunge pe la 12.5 pe comp (corespunde si cu consumul la pompa). Eu zic ca este un consum decent pentru ceea ce ofera.

Astra Bertone e calibra cu fata de astra. Imi place super mult masina dar (nu vreau sa jignesc vre-un proprietar de astra dar) interiorul la astra lasa de dorit fata de modelele precedente. Fetele de usi... slabut. Pana si la modelele Full sunt destul de slabute, Comparati cu fetele de usi de la o calibra cu piele si vedeti diferenta. La motorizari sunt super. Mult mai multi cai decat am nevoie. Dar cautand pe meleagurile noastre Bertone nu prea am gasit multe in jurul a 10.000 euro, in general sunt la 12-13k cu super tuning (nu-mi plac). Nu-mi convine sa vand calibra si sa o dau ca avans, si sa mai dau de la banca inca vre-o 5k, pentru o masina din 2001 sau (intr-un caz fericit) 2002. Stiu ca in general masinile sport sunt pentru un condus sportiv, deci o masina de 4-5 ani sport care a costat noua undeva la 20.000 nu e ca din fabrica .... si incepi si baga si acolo lunar, nu ca la calibra dar adunand ratele la banca + reparatii.. parca tot aia e. Intr-adevar e o masina mai noua si ai niste facilitati in plus...

Este o alegere foarte grea. Nu ma grabesc deloc. Nu am nici o problema, pot sa mai stau linistit cu calibra destul de mult . Ma gandeam totusi catre ce directie sa ma indrept.

Imi cer scuze pentru postul atat de lung dar.... imi este foarte somn, am discutat azi f mult chestia asta cu prietenii mei si acum m-a apucat inspiratia:)

ps: Am fost surprins (palacut) de numarul de raspunsuri
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca ar trebui sa ii faci o verificare amanuntita masinii!Nu se poate sa bagi atatia bani in ea decat daca era cazuta rau cand ai luat-o.CALIBRA e o super masina, desi e veche, visul meu e sa am candva una.Imi place la nebunie.Eu nu as da asa ceva peocorsa noua.O alta solutie ar fi sai ti iei una din Germania,facand un credit + banii luati pe Calibra ta.Am vazut pe mobile.de super Calibre!DECI: Pastreaza Calibra:asta sau alta!
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@SAW- omule....o masina noua se poate sa nu fie asa de ...noua pe cat vrei tu. Ia exemplu Astra Clasic...care e o masina facuta in Polonia:ca materiale si alte chestii e muuuult sub G-ul care se facea in Belgia. Poate un H sa speri la el.....dar si ala, e cam departe Sad
Eu zic k daca iti pui deoparte niste bani si te orientezi spre un Bertone sau altceva Coupe si il faci dupa placul tau, o sa intoarca lumea ochii pe strada dupa tine. Nu vreau sa ma laud sau alte chestii, dar dupa F-ul care l-am avut inainte chiar intorceau oamenii capul...si nu aveam muzica pe el sa daram geamurile, nu aveam decat motoru de 1.4.....dar, era facuta de mine pentru mine.

Partea cu masinile vechi sa stii ca nu e asa. Masinile nu trebuie neaparat sa fie proaste....ci din cauza pietei care este si a circulatiie continue a masinilor , de aceea scade pretul. Ca daca apare noul model cu 1000 peste e clar ca tu cu masina ta de 2 ani si ceva mii de kilometri nu mai iei decat cu vreo 2 3000 sub pretul cu care ai luato. Si se ajunge la diferenta de care ai zis tu.
  • banica.alex

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pe la 9000 poti sa-ti iei un Alfa Romeo 147 de prin 2001 diesel cu motor de 2000cmc si cu destul de multe optiuni pe ea ...

Vinti - mai ai ceva piese de la Vectra aia ? ca m-ar interesa si pe mine cateva chestii
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:... cine naiba mai intoarce capul dupa calibra?
....

EU Cool ... se pune Rolling Eyes

Si acum despre subiect:
Pe la mine pe acasa se discuta subiectul unei a 2-a masini,
eu unu as prefera mai de graba o calibra decat o corsa, dar fata are un super argument:
ca sa o faci masina buna trebuie sa mai bagam o galagie de bani in ea,
cu banii aia mai bine luam una noua si scapam de toate bataile de cap.

...si are si dreptate, daca ma uit la actuala Astra F, care nu e chiar tocmai o cazatura de masina...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR