Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, e in garantie extinsa. Ei vor sa o desfaca sa vada daca de acolo e problema. Nu cred ca o sa o dea la schimbat daca e doar "murdara" si poate agata pe undeva. Problema e ca imi apare SVS aleator, de multe ori o calc la podea sa vad ce se intampla si nimic.... totul OK. Pana luna trecuta nu mi-a aparut niciodata, zilele trecute e a doua oara cand apare. In cazul P0234 (engine overboost) ce verificari/operatiuni recomanda Opel a fi facute?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Azi, la vreo 200m de poarta service-ului iar imi apare SVS... iar limitare turatie si putere.
Bagat masina in service, demontat galerie de admisie (au vrut sa verifice daca sunt toate clapetele la locul lor, culmea... erau acolo Smile , era ceva mal pe acolo dar...), deci OK. S-a demontat dupa aceea si turbina (made in Romania) sa se verifice daca nu cumva e ceva pe la geometria variabila. Parerea mea e ca s-ar putea sa fi fost de acolo, intrucat era ceva depunere, iar aripioarele de pe platoul geometriei variabile nu isi faceau cursa completa inchis/deschis, se vedeau urmele cum a lucrat. In rest turbina era OK, nu avea joc in ax, palele de pe admsie/evacuare in stare buna, doar depuneri de funingine. Maine iau masina si mai vedem....
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Totul se datoreaza mersului preponderent in oras si a calitatii carburantului(made in Romania). Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cam asa e...
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Si ,daca tot ti-au demontat admisia nu ti-au scos si clapetele... Question
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu, astia de la reprezentanta nu fac asa ceva, am intrebat. Au si alea un rol acolo, probabil ca galeriile noi fara clapete sunt altfel construite. Nu stiu daca fara clapete masina se mai comporta la fel. Oare?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Azi, la vreo 200m de poarta service-ului iar imi apare SVS... iar limitare turatie si putere.
Bagat masina in service, demontat galerie de admisie (au vrut sa verifice daca sunt toate clapetele la locul lor, culmea... erau acolo Smile , era ceva mal pe acolo dar...), deci OK. S-a demontat dupa aceea si turbina (made in Romania) sa se verifice daca nu cumva e ceva pe la geometria variabila. Parerea mea e ca s-ar putea sa fi fost de acolo, intrucat era ceva depunere, iar aripioarele de pe platoul geometriei variabile nu isi faceau cursa completa inchis/deschis, se vedeau urmele cum a lucrat. In rest turbina era OK, nu avea joc in ax, palele de pe admsie/evacuare in stare buna, doar depuneri de funingine. Maine iau masina si mai vedem....


Problema rezolvata... momentan. S-a inlocuit turbina. Astept sa vedem daca mai apar probleme... Neutral
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dupa inlocuire, ai observat ceva diferente, fata de cea veche(desi, nu prea cred sa existe)?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sincer, nu. Nici nu prea am facut KM. De sarbatori o sa scot masina un pic la plimbare si voi vedea.
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Mda...

Acum 3 zile pt prima data eram in treapta a 2 a 2500rpm cand sa o dau pe a 3a poc imi apare masina cu cheita, nu mai se accelera nu mai avea putere...am oprit pe dreapta am repornit-o si a disparut si martorul si -a revenit brusc...
Azi la fel mi-a facut tot in treapata a 2a...si tot la fel am facut repornire-revenire...

Nu stiu ce are...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe...,cea mai intalnita este suprapresiunea din turbina(P0234-overboost),alta posibilitate ar fi electrovalva de la turbo sau furtunul de la intercooler.
Pentru a afla cauza ,trebuie sa efectuezi o diagnoza, si in doua minute aflii cauza exacta... Idea
De scapat de problema, nu vei scapa doar cu oprirea si repornirea motorului... Sad
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
ToX a scris: ...DPF Soot Accumulation percentage (in cazul lui era 255% ?)


Versiunea OP-COM 2010 utilizata poate da erori de citire a anumitor parametrii,in cazul de fata dupa efectuarea unui nou test ,a reiesit o acumulare de doar 58%... Wink
Erori pe ECU nu mai avea(probabil le-ai sters) ,nu am pornit motorul,insa avea o serie de erori din cauza tensiunii scazute,la foarte multe module...
Imi permit o intrebare(daca nu te deranjeaza),pentru a ne da seama daca interfata+softul utilizat este "bun" pe Insignia,ai depistat si aceste erori sau le-ai sters doar pe cele din ECU?
Oare?


Salut ! Si eu am aceeasi problema cu DPF Soot Accumulation percentage 255%. Am folosit OP-COM 08-2010 RO/EN. Credeti ca e o eroare de citire ? Oricum vreau sa ma duc sa imi fac o diagnoza cu ceva mai profesional si sa vad daca intr-adevar e eroare de citire, pentru ca sincer ma cam ingrijoreaza valoarea asta.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur este o eroare de citire,acelasi lucru s-a intamplat si la alt coleg care la testul efectuat cu o intrefata OP-COM 2010 arata 255%,insa dupa ce am testat cu OP-COM 2014,valoarea indicata era doar de 75%,s-a dovedit a fi o citire eronata,de aici si concluzia ca interfata 2010 poate da erori de citire...
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Merci de raspuns ! Acum parca sunt mai linistit putin Smile
Oricum ma gandesc sa imi verific nivelul de incarcare DPF cu alta interfata mai profi sa vedem cat este de incarcat.

Wink
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, daca pierde puterea cand apare mesajul Service Vehicle Soon, verificati daca undeva pe furtunul intercooler este ulei, Daca este spart furtunul trebuie sa fie pe undeva ceva ulei... la mine asa a fost... Sad
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sfatul pe care ti-l dau este sa inlocuiesti cat mai repede acest furtun,pentru a nu deteriora turbina...
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu service vehicle soon, tot asa la 130 lm/h pe autostrada mi-a aparut brusc mesajul si pierderea de putere, la reprezentanta opel mi-au spus ca a fost presiune prea mare in turbina, si imi fluiera destul de tare si cand au desfacut-o axul avea joc si erau indoiti vreo 3 paleti de pe evacuare.
Am schimbat turbina cu una reconditionata, 1300 ron + turbina mea la schimb.
Nu am mai avut probleme de atunci, dar azi mi-a aparut iar mesajul cu service vehicle soon dar fara nici o simptoma si chiar daca am oprit motorul de cateva ori nu dispare eroare deloc.
O sa merg sa vad ce poate sa fie, la ce am citit pe aici daca nu are nici o alta simptoma ar putea fi ceva bujie, sper sa scap ieftin de data asta...
  • pufu
  • *
  • 30 mesaje
  • din 15 Jun 2007
  • Insignia 2009 A20DTJ
  • Bucuresti
  • pufu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mi-a aparut in bord o masina cu cheia service pe mijloc si mesajul service soon stie cineva ce este si daca se poate sterge?
ms
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema cu SVS si reducerea puterii... tot presiune mare pe turbina. Dar inainte de a schimba turbina cu una noua, in garantie, am dat si galeria de admisie jos pentru a verifica clapetele, care erau totusi la locul lor. Eu n-am avut elice indoita si nici nu suiera, la mine se bloca in anumite momente palele de la geometria variabila, probabil din cauza depunerilor.
Am scris mai sus de problema asta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Si eu am avut probleme cu service vehicle soon, tot asa la 130 lm/h pe autostrada mi-a aparut brusc mesajul si pierderea de putere, la reprezentanta opel mi-au spus ca a fost presiune prea mare in turbina, si imi fluiera destul de tare si cand au desfacut-o axul avea joc si erau indoiti vreo 3 paleti de pe evacuare.
Am schimbat turbina cu una reconditionata, 1300 ron + turbina mea la schimb.
Nu am mai avut probleme de atunci, dar azi mi-a aparut iar mesajul cu service vehicle soon dar fara nici o simptoma si chiar daca am oprit motorul de cateva ori nu dispare eroare deloc.
O sa merg sa vad ce poate sa fie, la ce am citit pe aici daca nu are nici o alta simptoma ar putea fi ceva bujie, sper sa scap ieftin de data asta...


Mai mult ca sigur este de la bujiile incandescente.
Insa va trebui sa efectuezi o verificare mai amanuntita avand in vedere ïstoricul".
Eu am schimbat toate filtrele(aer+ulei) si uleiul cand am schimbat turbine.Sper ca ai facut si tu acelasi lucru...
Palele erau intregi fara parti lipsa?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR