Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cj-47-mak

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna. Am un opel agila din 2001 motor de 1,2 benzina, dar mai am si o problema cu el. l-am adus din germania cu becul de check aprins. am fost la service cu el si dupa un test de diagnosticare am ajuns sa schimb prima sonda lambda. Eroarea era 0170(amestec bogat)Am restat eroarea si becul s-a stins. Dar dupa trei zile s-a aprins iarasi, l-am mai stins de cateva ori si am incercat sa turez motorul mai mult ca sa se curete catalizatorul, dar dupa trei-patru zile aceeasi problema . Am mers iar la service si a aschimbat testerul. A pus unul mai performant care da mai multi parametrii. Dar problema este ca nu stie mecanicul care sunt parametrii de functionare normala. Am citit in paralel cu un agila cu acelasi model de motor si care nu are probleme la motor, si toate pareau sa fie la aceleasi valori. Diferenta considerabila a aparut la debitmetrul de aer. La mine era de 1,25 g/s la relanti si maxim 31 g/s la 6000 rpm, la agila fara probleme era 2 g/s la relanti si 48 g/s la 6000 rpm. nu stiu daca de acolo este problema. Daca poate cineva sa ma indrume ar fii super ca eu deja m-am saturat sa stau in service.
Mersi.
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cj-47-mak, aproape sigur de la debitmetru (MAF) ti se trage. Vezi aici: https://www.clubopel.com/vie...p?p=254555#254555

Inainte de a te apuca sa schimbi debitmetrul, poti incerca o curatatre https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556
  • CMC

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Releu verificat cu schema de la petrecila, e ok.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@CMC de aici incolo trebuie sa faci pas cu pas ce spune in Autodata pentru simptomul "motorul nu porneste". Verifica daca pompa merge alimentand-o fortat cu furtunul intr-un bidon. Vezi astfel si debitul la 30s. Iti arata acolo cum faci strap cu releul scos.Pune un bidon eventual gradat. Urmeaza apoi sa verifici daca ajunge tensiune la injectoare, daca senzorul cranckshaft este ok (cupla, contacte), daca sistemul de aprindere este ok, etc. Toate atea le ai acolo pas cu pas trebuie doar sa lucrezi atent si metodic. Vezi bateria sa nu fie descarcata cand faci toate manevrele. Unde indica sa deconectezi bateria faci treaba asta (scoti borna -).
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o nelămurire,cum trebuie sa se comporte becul de la punerea contactului pana la pornirea motorului? Maşina este corsa 1.3 cdti 2004. Becul se stinge la pornirea motorului dar clipeşte o singură dată de la punerea contactului pana la pornire, becul cu cheita se stinge cu abs si airbag. Maşina are test făcut si nici o eroare. Sa înţeleg ca becul asa funcţionează normal? Mulţumesc anticipat!
  • radulescuandrei2006

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Motorul este Y20DTH.
Asta iarna se aprindea destul de des "check engine". Daca o turam putin era ok.
Acum, de cand s-a incalzit afara se aprind "cooling system malfucntion" si "check engine" si turometrul nu mai indica nimic.
Am curatat EGR, membrana nu este sparta.
In momentul in care se aprind aceste becuri motorul nu mai trage.
Becurile se aprind numai cand motorul este cald.
Motorul nu se opreste cand se aprind becurile.
Din ce am citit pe forum cred ca este de vina senzorul de turatie arbore cotit si/sau senzorul de turatie arbore cu came.
Sper sa nu fie senzorul de turatie pompa injectie.
Daca voi aveti vreun sfat va rog sa nu ezitati.

PS: Dupa ce am curatat EGR tot arunca ulei prin gaurica aceea mica. Ce pot sa fac ca sa nu se ma intample acest lucru? La voi arunca ulei?
Ma gandeam sa ma uit in intercooler, poate are ulei in el...
  • radulescuandrei2006

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la service, EGR e lucreaza corect.
Acum am P1335 - senzor arbore cotit.
Il schimb maine - Facet 1mil + 800 montare, cred ca e ok.
Cu toate ca EGR e ok, arunca mizerie prin gaura aceea. Nu stiu cum sa scap de uleiul asta.
  • bigdopeee

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema : In timpul mersului se aprinde checkengine, iar cateodata cand am viteza mica (20-30 kmh) si e pe liber...se mai opreste motorul--> stie cineva daca din cauza asta se aprinde martorul? precizez ca martorul se aprinde mai mereu cand merg cu ea (si ramane aprins) insa de oprit...s-a oprit de cateva ori. si imi da si in nas cand plec de pe loc..ma ajuta cineva?
Skip ads

  • andik

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ca toti ce care au postat aici am si eu o problema cu acest martor check engine.
Simptome :
-in sarcina scade puterea motorului,nu are vlaga;
-martorul sta permanent aprins cu motorul in sarcina sau pe liber;
-daca scot motorul din sarcina relantiul este normal,dar la apasarea pedalei de acceleratie nu se tureaza normal;
-ca sa pot continua drumul sunt nevoit sa trag pe dreapta si sa opresc motorul,sa iau contactul chiar si cheia din contact, iar la pornirea imediata (dupa citeva secunde) porneste normal si imi vad de drum pina la o noua aprindere a martorului(poate fi in 2 sau in 50 de km).

Am fost la diagnoza cu masina si la testul facut a iesit codul P1220.Programul cu care s-a facut testul era in lb.romana ,pe laptop(softul probabil idc-3 sau ceva de genul asta,cum am reusit si eu sa trag cu ochiul) dar pentru codul respectiv nu putea sa interpreteze si defectiunea.
Am repetat testul la alt specialist si aparatul lui ( am vazut ca scria pe el x364 sau ceva de genul asta) nu a detectat eroarea(probabil primul tester a sters memoria de erori).
La cel de-al doilea test a verificat valva egr si functioneaza,turbina lucreaza la parametri normali.Ca sa refac testul trebuie probabil sa astept sa se repete aprinderea martorului din bord.

Intrebari:-ce inseamna '' Throttle Pos (TP) Sens2 Circ '' ?
-mai pot folosi masina in regimul asta?
-este o defectiune pe la pompa de injectie?

Multumesc celor care imi pot da lamuriri si eventual sfaturi bune.
  • andik

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Motorul este Y20DTH an de fabricatie 2000
  • alincalota

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut, am incercat chestia cu citirea de coduri la opel corsa c 2001 benzina si mia dat 0560, stie cineva ce este acel cod? tare as vrea sa aflu, daca vede cineva msj asta va rog mult un msj aici sa un msj pe 0767 376 856 , multumesc mult
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
alincalota,
P0560 - System Voltage High Input:
- Switched battery voltage (ignition) is greater than 16.5 V
- Vehicle speed is greater than 5 km/h (3 mph)
- Above conditions must be fulfilled for at least 180 s .
Concerned Terminals:
17 (X53), 19 (X53), 33 (X53), 49 (X53)

P0560 - System Voltage Low Input:
- Switched battery voltage (ignition) is less than 10 V
- Above condition must be fulfilled for at least 180 s .
Concerned Terminals:
17 (X53), 19 (X53), 33 (X53), 49 (X53)
Skip ads

  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ok, azi se pare ca am comis-o, defapt nu eu ci masina.

Azidimneata dupa cca 5-6km de mers, o trepidatie puternica a motorului urmata de scaderea brusca de putere si martor motor aprins.
nu si-a revenit.

Luni sunt programat la tester.

z16xe.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
hmm, banuiesc ca s-a infundat ceva masina si-a revenit complet, oricum luni vad ce eroare a dat.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vladf, de ce sa astepti pina luni? Smile https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • teosan
  • *
  • 13 mesaje
  • din 09 Dec 2007
  • Corsa 2001 1.2 i Comfort ( Z12XE )
  • Bucuresti
  • teosan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.2 i Comfort ( Z12XE )
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema am o corsa comfort din 2001 motor4 Z12XE si de vreo 2 luni mi s-a aprin senzorul CHECK ENGINE a pus-o pe tester si mia dat EROARE DOZAJ CARBURANT masina merge bine nu trepideaza nu se sufoca merge bine a si se stinge cateodata cand alimentez Are cineva idee cam ce ar putea fii.


va raman recunoscator
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Astazi cand am plecat din Cluj spre Oradea,s-a aprins in bord motorasul galben.Am observat cam dupa aprox 5 km,de la plecare.Am oprit motorul,iar dupa ce l-am repornit a disparut si martorul.Motorul nu are nimic ,functioneaza foarte bine.Am parcurs cei 150 km fara probleme,am mers un pic mai sportiv ca sa verific daca apare ceva probleme,dar nu s-a intamplat nimic.Am facut testul Murzick si mi-a aparut cod eroare 7125.Motor 1.7 dti-y1.7dt/2000.Imi poate spune cineva care ar putea fi problema?Va multumesc.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@murzick un multam fain ca nu am observat topicul tau, raman dator(pe cat posibil Very Happy).
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
deci, datorita metodei "Pseudo-agrafa:D" mi-a dat p0303 si p0400.
sapt asta intra in reparatie, mersi inca odata.
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am citit aproape toate cele 40 d pagini de probleme cu motorasul asta si totusi nu am gasit problema mea...Sper k ma poate ajuta cineva si p mine. Am o vectra y20dth din 2001 si beculetzul asta agasant cu check engine s aprinde intotdeauna la relanti si doar la relanti! Relantiul nu variaza deloc este qiar in regula insa park simt o mik scadere d "vana". Multumesc oricum!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR