Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@ionexu.Sint montate emulatoare DPF,si pe z17 dtj si pe z17 dtr si merg foarte bine.
Felicitari pentru Malin.
Skip ads

  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles. Tu ai emulator? Vroiam parerea personala a unui "posesor" Razz .
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
auziti am si eu o problema .cand pornesc motorul se aude un zgomot ciudat in dreapta motorului si cand accelerez in relant nu se mai aude acel sunet.la voi se aude ?bft
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu, doar la tine.
Skip ads

  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
ce poate fi nu stiti?
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
De la DPF nu este.
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
poate sa fie k am luat un hop ceva si sa se fi dereglat acesta problema?
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
ai un id de mes sa vb
?
Skip ads

  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
auzi la voi knd porniti motorul la cat sunt turatiile in relant?puteti sa imi spuneti va rog
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La 800 in mod normal si intre 800 si 900 cand e mai frig afara.
Vad ca esti membru bebe si iti sugerez sa citesti regulamentul forumului si sa postezi in topicele adecvate.
Aici se discuta despre DPF la 1.9.
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Gata cu DPF-ul meu Smile ! Pentru ca isi facea regenerari continue si m-am saturat sa tot schimb uleiul la 3000 km pentru ca se facea apa chioara, l-am dat jos sa-l bricolez. Am incercat sa suflu prin el si mi-au "iesit ochii", atat era de infundat. Masina are 213.000 km reali, deci filtrul era pe moarte. Mi-am confectionat un burgiu cu diametrul de 25mm, destul de lung cat sa intre prin teava dinspre toba finala si sa treaca prin dpf (se gaseste si de cumparat, costa cam 100-120 lei). Am demontat senzorul de temperatura si am gaurit filtrul. A trecut destul de usor prin el.

L-am montat la loc, am pus Opcom-ul si am observat ca diametrul gaurii era exact cat trebuie: senzor presiune la relanti 0, la 5000 rpm 7-8, adica aproximativ cat un filtru "desfundat". Practic senzorul de presiune este gata "emulat".

Senzorul de temperatura l-am inseriat cu un potentiometru de 1Kohm. Am reglat apoi din el, cu motorul incalzit bine, astfel incat sa-mi arate pe Opcom o valoare de 600 grade.

Concluzii dupa aproximativ 500 km:
- motorul e mai sprinten, nemaifiind gatuit
- consumul a scazut, practic nu mai exista regenerari
- uleiul nu se mai dilueaza
- o singura eroare inregistrata in ecu : temperatura senz 2 de temp este eronata, comparata cu valoarea senz 1 de temp si temp aerului din admisie (nu mai stiu cum suna in engleza, dar e un carnat destul de lung)
- in ciuda erorii stocate, nu s-a aprins nici un martor pe bord, masina nu este limitata in nici un fel

Probabil cu emulatorul de la Malin nu o sa apara nici o eroare, deci ar veni ca o completare la ce am facut eu.

Intre timp o sa ma bucur de masina mea FARA DPF si o sa mai revin cu feedback-uri.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Buna solutie insa nu corecta, tot te vei lovi ulterior de probleme la senzori, la back presure...
Personal la un caz de genul la care nu am avut solutie de DPF la momentul respectiv(1,6TDI VAG), am spalat filtrul(operatiunea de amploare, cu filtrul lasat la inmuiat in diverse solutii). Filtrul a ramas curat parca 15000 KM, apoi iar spalat si inlocuit un senzor de diferentiala ce facea figuri, merge inca dar deja da semene de imbacsire iara.
Skip ads

  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si resetezi saturatia mereu cu op-com?
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu am resetat nimic. Doar am urmarit valoare gradului de imbacsire care creste si scade. Nu stiu exact ce face ea acolo, dar consum marit la relanti nu am mai avut si nici fum nu a scos. Ca fapt divers, nu scoate fum deloc cu dpf-ul anulat. In sarcina mare si accelerare violenta scoate fum foarte putin.. pe o scara de la 1 la 10, scoate cam de 0.5.
  • Andrei79tm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2013

  • Mesaj Privat
s-a folosit metoda "chiuretajului" Smile , deci fara gaurire, fara decupari si sudura., doar extragere. si s-a scos tot fagurele , tocat marunt, plin de funingine neagra. Motorul trage ok, nu am fum. Intrebarea mea este ce se poate intampla daca o las FARA RESOFTARE ?. sau fara emulare ? . Mentionez ca am doua coduri de eroare pe op-com , Punu902 - senzorul de temperatura a gazelor de ardere cu tensiune mare ( Bunu-s2) (05) present. Si Punu90unu - senzor de presiune filtru de particule - frutun defect (5Cool prezent. De asemenea deviatia injectoarelor, la trei este minus zero virgula ceva , la al patrulea sare si de 2. dar nu stiu cum era inainte pt ca mi-am luat op-com dup operatiune.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Acum ca ai scos ceramica afara,regenerarea tot o sa se faca,dar dupa calculul dat de ECU.
Trebuie sa resetezi cu op-com periodic Dpf-ul la un anumit nr de km,asfel o sa scoata foarte mult fum cind se face regenerarea.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@Andrei79tm, cred ca ai distrus DPF-ul degeaba, dupa codurile de eroare care zici ca le ai, problema e in alta parte.
Ca o paranteza, nu inteleg de ce, cei care isi anuleaza dpf, se chinuie sa-i goleasca continutul prin diverse metode, in loc sa-l inlocuiasca cu o teava. E mult mai putina munca de facut asa...

Adi G.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pt ca in acte scrie ca ai DPF si cand faci ITP-ul, se uita sa vada o toba sub scaunele fata. Daca ai o teava, chiar daca treci gazele si fara DPF, e posibil sa ai surprize. Sa nu mai zic ca acum am vazut masini de la RAR pe marginea drumului, care opresc masini in trafic pt verificari.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@Alin daca ai DPF-ul dezactivat, degeaba ai carcasa lui goala sub masina, ca tot ai belele daca te opreste RAR-u pe strada, sau la ITP.

Adi G.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@cyberbob.
Nu ai dreptate,masina corespunde normei Euro4,si fara Dpf.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR