Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...si inca o completare la ceea ce am spus asta considerand ca avem o discutie constructiva nu in regim de ,,Gica-contra,, ..
Eu nu instig la delasare si indiferenta fata de sistemele de securitate a masinii .... in fond e viata noastra in joc si a celor dragi noua . Ideea era ca fiecare isi cunoaste regimul de sofat si conditiile de exploatare a masinii ce o conduce , si nu e totuna ca conduci sportiv , in forta si folosesti franele demential ...sau iti duci copiii la scoala si nevasta la serviciu dupa care faci piata cu opelasul. Corect , in primul caz , respecta conditiile minime se siguranta si verifica periodic TOATE sistemele masinii daca te ineaca adrenalina in gat ...... in cazul al 2-lea nu-i nici o tragedie ca te-a prins anul 3 sau 4 cu lichidul de frana neschimbat.
Nu vreau sa devin robul unei masini si a unor producatori ce isi ascund viciile produselor lor prin scurtarea perioadei de folosinta.
Am un Astra de 2 luni ....iar daca aceasta masina imi va face figuri cu pedala de frana pentru singura cauza ca n-am schimbat lichidul de frana la 2 ani fix, cu siguranta o voi considera nefiabila si o voi marita urgent ! Asta vorbind de drumurile mele cu preponderenta urbane si stilul de franare relativ rational.
Skip ads

  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am aceeasi motorizare ca si a ta si-ti garantez ca la capitolul frane sta foarte bine, eu o am de 5 ani, anul trecut am schimbat discuri, ferodouri, etc, tot ce inseamna sistem de franare, Dumnezeu stie de cand nu fusese schimbat lichidul de frana, dar daca tot am schimbat TOT am zis ca e normal sa schimb si lichidul de frana desi nu-mi facuse figuri. Ca orice masina are si ea ,,defectele,, ei, una care este mai grea, desi nu se intampla la toate, este prezenta motorinei in ECU, este ceva care se rezolva foarte usor si fara bani multi, o simpla cautare pe forum si se rezolva.
Drumuri bune!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Voi schimba tot sistemul de franare (cu exceptia ferodourilor si a sabotilor) lasand ca ultima varianta pompa de frana, sper sa isi revina la normalitate frana, pana una alta ma voi relaxa in masina, iar cat despre viteza este o gluma proasta la adresa mea, nu am mai atins 80 kmh de cateva luni. Cand mergem undeva prin tara cu masina(la munte in special 50-100 km) toata lumea zice:"cum poti merge cu 80kmh?", raspunsul e simplu, incet dar sigur
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@nelutzu40 ...Asa cum am mai scris inca n-am formata o parere clara despre opelasul asta al meu. Ma frig degetele ca nu o pot lua la bani marunti fiind frig si nu sint adeptul interventilor/reparatilor in fata blocului. Am un garaj echipat ,,cu de toate,, la tara dar momentan sint tintuit in casa in concediu medical in urma unei interventii chirurgicale.
Sigur , vanzatorul m-a asigurat ca a schimbat ,, si aia , si aia,, inclusiv discurile fata ...dar vorba-i vorba.
Stiu ca inainte sa mi-l cumpar v-am citit din umbra incercand sa-mi deau seama de niste vicii constructive a masinii .... si dupa 3 zile de stat pe acest forum m-am prins de cap ! Chiar mi-am scos opelul din minte ! Apoi , de curiozitate am intrat pe alte forumuri adepte altor marci si atunci mi-am dat seama ca defectiuni si ,,bube,, au si altii ...... E hotarator modul in care intelegi sa exploatezi masina indiferent de marca ei ! ...si m-am intors tot la Astra !
Recunosc , motorizarea diesel mi aproape straina ......cunosc principiul de functionare al dieselului dar de la teorie pana la capota deschisa e cale lunga. Deocamdata citesc din experientele postate aici si tot ce pot face e sa ma rog ca la dimineata de ex sa-mi porneasca la fel ca si pana acum ..... altfel o sa stau sa ma uit nedumerit la ea !
Am totusi citeva probleme si doar tin sa le amintesc aici , nu sa si le expun discutiei pentru ca am inteles constructia forumului si regulile lui
- acel mic obiect care se rostogoleste pe undeva pe langa mine ( ori prin bord , ori prin conductele de incalzire)
- nu merge dezaburirea lunetei . Led-ul butonului se aprinde , la pornire/oprire se aude un tacanit undeva jos stanga sofer ( probabil are un releu) , circuitul nu l-am vazut intrerupt pe luneta ...mai am de verificat siguranta care nu stiu care e si daca nu e sarit vreun papuc de la reteaua metalica imprimata pe luneta dar asta banuiesc ca implica desfacerea plasticareior lunetei pe interior ca n-am vazut nici un papuc la vedere.
- incalzire greoaie fata de benzinar dar mi s-a explicat pe forum ca e oarecum normal.
- ABS-ul franelor care nu-l pot intelege .... ori e primitiv , ori e defect de-mi da acele vibratii in pedala de ma lovesc cu genunchii in gura pe drum acoperit cu flescaiala si gheata.
- uneori imi vibreaza o tija ceva in usa soferului dar daca ma joc cu geamul citiva mm sus-jos reusesc sa gasesc un punct in care se linisteste.
- lipsa mp3 a casetofonului ce e original. Am inteles ca se poate schimba dar pierd comenzile de pe volan.
- nedumerirea de ce becul martor din bord sub forma de rezistenta spiralata ce tine de functionarea bujiilor incandescente a stat aprins fix o secunda intr-o dimineata cu minus 8 grade chiar daca masina a pornit ireprosabil ! A fost suficient o secunda ?
...si cam atat ... in rest n-am inca ce sa-i reprosez altceva.
Toate acestea am sa le pun insa in discutie la sectiunile potrivite ale forumului .

@horra ....... si eu sint adeptul a 90km/h constant ....desi am observat mai nou tendinta la mine de a ,,forja,, masina la drum intins ca cica ,,asa se curata turbo,, - asta mi-a spus vanzatorul. Sigur ca m-am aventurat in 140-150 km/h dar nu ma reprezinta . Inca citesc despre turbina pe forum ........
Skip ads

  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand te sfatuiesc sa-ti achizitionezi un tester OPCOM, nu costa deloc mult si-ti va da mari satisfactii, il poti cumpara de la cativa colegi de pe forum (nu ti-i recomand eu, alege tu) , pretul este aproximativ 120 ron dar MERITA toti banii! Poti vizualiza toate calculatoarele masinii si poti face programari! Numai o simpla diagnoza la o reprezentanta Opel te costa cam 100 ron, cu banii dati pe o interfata OPCOM, o poti face in fiecare zi. Este unul din marile avantaje ale acestei masini. Eu am ajuns mai tarziu la chestia cu OPCOM, dar pot da un sfat cuiva care este la inceput!
Toate bune!
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
..hai in privat pentru mai multe detalii legate de acea jucarie
  • cristilaur

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara 1998 1,4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut am o astra g caravan, i-am schimbat recent sabotii pe spate si surpriza... imi cade arcul de sus pe partea stinga. ce are cum sa rectific problema?
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Problema unui prieten cu astra g coupe. La franare pe suprafete umede( atunci cand intra abs) ii raman rotile blocate si se deblocheaza deabia dupa ce masina s-a oprit complet ,cumva abs-ul ramane blocat.
Skip ads

  • indiansolo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 X16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema poate ma puteti ajuta:
roata fata stanga blocat etrier, la inceput mai putin dupa aia tot mai tare de stateam in panta fara sa calc frana de zici ca aveam franarea asistata, si cel mai urat cand calcam si viram stanga ori ca mergeam cu fata ori cu spatele scotea un zgomot urat ca de frecare metal pe metal, am zis gata sunt placutele, comand placute gasesc cu greu un inbus de 5 sau de 7 nu mai stiu exact si schimb placutele, cand sa schimb pe fata stanga vad ca nu pot sa comprim etrierul deloc pe cand pe dreapta am schimbat placutele in 15 minute, am zis gata e etrierul, comand si schimb si etrierul stiu ca era chit de schimbat garnituri dar am zis ca asa stiu sigur de o treaba, am schimbat, am aerisit si mere brici, dar zgomotul tot il mai scoate din cand in cand inclusiv la virare, a mai patit cineva asa ceva, stiti sa existe ceva pe acolo care sa scoata acest zgomot?
si a doua intrebare, voi dati zos borna de la baterie cand schimbati placutele ca dupa ce leam schimbat si mam urcat sa pornesc masina, bateria era mancata de tot de a trebuit sa pun cablu ca sa o pornesc.
Multumesc in avans Embarassed
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut. Am patit si eu de mi sa blocat etrierul fata stanga. Chiaar am scris intrun topic vechi si eu. Eu am dat comanda de cilindru si garnituri trebui sa imi soseasca..

Poate din cauza ca etrierul a fost blocat ti-a stricat rulmentul abs. Stii ce rol are abs-ul.
Eu nu am dat borna jos cand am desfacut etrierul. Daca zici ca ti-a descarcat bateria posibil sa ai rulmentul abs stricat. O face ceva scurt pe acolo. Nu stiu cum este senzorul si in ce consta. Poate vorbesc prostii. Asta nu am desfacut pana acum. Dar mai intreaba daca poate fii asta.
  • indiansolo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 X16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
chestia e ca rulmentul cu tot cu senzor lam schimbat de nici 6 luni si a ar fi ceva sa fie aia, dar e interesant de ce cand dau cu spatele cu rotiile virate imi scartie, zici ca forteaza cev ape acolo, of ce ma enerveaza
  • doruro

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu probreme cu franele sau asa cred, cã pedala e tare dar am impresia ca aluneca plãcutele pe disc si ferodoul pe tambur,acum eu cred cã nu mã ajutã serva cum trebuie. Toate sant schimbate noi nu SH, plãcuțe, discuri,ferodouri. Sa fie valva de vacum de la servã infundatã? Are cineva idee unde as putea verifica,s-au cum rez problema?.La inspectie au spus ca e ok. Dar mã cam țin de volan ca la Dacioarele clasice. Va multumesc.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ai pus placute tari
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cati km ai cu ele, au avut timp sa se aseze pe disc, tambur.
Verifica si sageata de sens, de pe placute, daca este spre sensul de rotatie inainte.
https://www.clubopel.com/vie...p=1797976#1797976

"Dar mã cam țin de volan ca la Dacioarele clasice." - iti vibreaza volanu, discurile au grad de uzura pe margine?
Daca discurile au grad de uzura mare pe margine trebuia luata muchia exterioara la placute sau indepartat grad de uzura la disc.

Tutorial eliminare buza uzura disc frana
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=133336
https://www.clubopel.com/vie...p=1262512#1262512 - Mare grija OK.

Sau ceva nu a fost montat bine.
  • doruro

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Volanul nu vibreaza , margine nu are discul, dar am gasit placutele puse anapoda (in servis) le-am asezat cum trebuie dupa sageti . nu sa skimbat nimic,Timp sa se pasuiasca cred ca au avut ca-s skimbate de un an de acum , Am sa-i skimb likidul de franare astazi. Inradevar am luat placute tari
  • aliastefan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Astra G din 2001, dupa o lunga perioada de stationare, la prima plecare masina era "intepenita". Pur si simplu nu puteam sa o misc. Abia dupa cateva bruscari (acceleratie puternica, ambreaj brusc) am "dezmortit-o". In momentul cand a plecat am auzit zgomote ciudate la roti gen ca si cand s-ar fi rupt ceva. Apoi pe drum, frana nu mai tinea aproape deloc, era sa fac si accident penibil din acceasta cauza. Dupa o perioada de franari bruste (cu toate ca nu frana deloc bine), frana si-a mai revenit partial dar tot nu tine ca la inceput. Nici urma de scurgeri de lichid frana sau janta incalzita. Pur si simplu frana nu tine asa cum trebuie. Mentionez ca am o pedala de frana tare, trebuie apasat considerabil pe ea, fata de perioada de dinainte de stationare cand era mai moale. Majoritatea or sa zica de schimbap placute si discuri, dar de ce inainte franele tineau destul de bine pe masina, iar acum s-a intamplat cele spuse mai sus?! Astept raspunsuri la problema mea.
  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut! As vrea sa imi repar si eu servo frana la opelul meu. Problema se manifesta prin frana cam tare si bineinteles distanta de franare necesara mai mare. De curand am reparat si frana de mana si as vrea sa pun la punct sistemul de franare. Intrebarea este daca servo frana se poate repara cu anumite piese ( cu toate ca nu prea am vazut pe net) sau trebuie sa o schimb cu totul. Imi puteti da un sfat? Multumesc!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca ne dai amanunte despre ce Opel ai poate iti putem da si sfaturi in cunostinta de cauza,adica trebuie sa stim macar ce sistem de franare ai,altfel o sa primesti pareri de la oameni care au mai vazut doar pe Youtube cum stau lucrurile.
Model ,motorizare an de fabricatie daca sunt in profil e si mai bine.
Multumesc
  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Astra G 1.7 DTI. Am saboti pe spate. Scuze, am uitat sa specific astea
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La motorizarea asta pompele de vacuum prinse de alternator sunt cele mai sensibile,daca incep sa nu-si mai faca treaba au doua probleme,raman fara ungere de la racorduri,sau depuneri de funingine si merg pe uscat unele pot fi recuperate daca e facuta interventia imediat sau pur si simplu paletii din textolit se uzeaza in timp fac rizuri si pe corpul pompei si atunci pa trebuie alta.Ca sa fii sigur ca pompa e problema verifica sa nu ai pierderi de vacuum pe la furtun,supapa unisens,furtunasele de vacuum de la turbina,sau daca pierde vacuum mecanismul mastervac sau tulumba cum ii mai zic unii cu toate ca s-ar auzi un usor fasait mai ales cand calci pedala de frana.Set de reparatie nu stiu sa existe pentru modelul ala de pompa,una din variante ar fi alternator cu totul SH daca invarti bine de ax simti cum face vacumul si iti poti alege una buna.
Motive pentru pedala tare mai pot fi si blocarea pistonaselor in cilindri frana,blocarea culiselor care incing etrierii si se duc garniturile de etansare cu aceleasi efecte,pedala tare si lipsa eficienta franare,poti verifica prin suspendarea masinii sau pe rand roata cu roata depinde de facilitati..Daca ar fi lipsa de vacuum datorata pompei trebuia sa se vada si in repriza ca pe acelasi circuit este si turbina
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR