Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Tot cu voltmetru pus pe baterie, il pui in asa fel incat sa vezi cand dai la cheie, initial o sa iti apara undeva la 12.6 ( aprox, depinde de cat e incarcata bateria ), apoi la punerea contactului ( daca e diesel o sa vezi o scadere de tensiune - bujiile - undeva pe la 11v ) dupa ce bujiile ies din functiune o sa isi revina incet la tensiunea de peste 12v, si vezi cand dai la automat ce valori iti afiseaza, ce scadere , daca e sub 10v clar e dusa bateria! Si fi atent dupa pornire, in ce interval ajunge sa arate aprox 14v ( uneori bateria fiind descarcata, nu vezi 14v instant dupa pornire ).
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Curentul se masoara in volti? Lasa sa raspunda pe cine am intrebat, sa vad si eu ce aparat foloseste. Si eventual sa ne spuna si cat costa.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
se face masurarea bateriei exact cum a spus cristyliviu
cu un banal multimetru de cativa zeci de lei
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu, curentul se masoara in amperi. Din pacate multimetrele ieftine nu au nici o sansa sa masoare curenti de sute de amperi. Totusi trebuie sa vorbim de alte aparate de masura, mult mai scumpe.

Da asa e cand ne bagam in vorba unde nu ne fierbe oala, asta asa, ca sa te citez pe tine. Nu era mai bine sa vorbesti frumos pe forum si sa nu te iei de colegi? Poate nu toata lumea aici stie tot despre tot, de aia suntem aici, sa invatam.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
liviu2004
pune tu un multimetru dala banal,de cativa zeci de lei,pe bornele de la baterie si pune pe cineva sa porneasca masina,uitete cu atentie la cat scade voltaju bateriei,pentru asa ceva chiar nu ai nevoie de clampmertu
incearca totusi si vei vedea
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nici nu am zic ca am nevoie de ampermetru, TU ai zis sa masoare CURENTUL. Acum o dam in balarii, ce ti-e asa greu sa recunosti ...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Intensitatea curentului electric se masoara in Amperi (A)
tensiunea curentului electric se masoara in volti (V)
din cate imi aduc aminte Exclamation
eu am zis sa masoare curentu din baterie cand da la automat,majoritatea se gandesc la,,,curentu din baterie,la aia 12 volti,,la amperaj(intensitate)te gandesti doar cand cumperi bateria,sa fie cat mai mare sa te tina bateria 100 de ani Laughing
Esti OFF TOPIC dar sa nu poluam topicu cu lectii de fizica elementara si la lasam pe alta data discutia despre asta
tu ce crezi?
  • sudcraiova

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Multimetrul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR