- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
trotil2
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2010
- Mesaj Privat
trotil2 a scris:
Aceeasi problema o am si eu...un senzor second se poate pune?
Si inca o intrebare:unde in meniu pot verifica senzorii la roti?
ciprinel a scris:Hai ca de ieri am patit-o si eu. Exact ca @elegance. Am luat o blestemata de groapa si pana sa ies spre DN 1 catre Bucuresti s-a aprins martorul galben din bord. Intru in meniu si vad ca roata stg fata nu mai indica valoarea presiunii( erau liniute in loc). Mi-am zis ce s-o fi intamplat neimaginandu-mi ca poate fi de la acea groapa( tarziu am realizat faza). La un moment dat si-a revenit si imi indica valoarea 2.1. Am ajuns la destinatie si am stat cateva ore. La intoarcere s-a aprins de la pornirea motorului si n-a mai vrut sa se stinga. Si pana seara am tot mers cu masina si "n" porniri-opriri si nimic. Acu nu stiu cat o mai costa unu la Dibas. O sa sun sa vad cat mai e unu. Ca turbez sa stau cu ala galben atintit in ochii mei.
Aceeasi problema o am si eu...un senzor second se poate pune?
Si inca o intrebare:unde in meniu pot verifica senzorii la roti?
Poate cineva sa imi spuna?Va rog...
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
coup3z
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
noss
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am cumparat o Zafira din 2009 A17DTR. La bordul masinii am butonul dedicat pentru activarea controlului presiunii in pneuri, dar in meniul BC nu apare optiunea de monitorizare pneuri. La schimbarea cauciucurilor vara->iarna nu am gasit nici o valva cu senzor. Daca cumpar acei senzori pt roti este posibil sa se activeze automat si sa-mi apara in meniul BC optiunea de "monitorizare presiune pneuri" sau trebuie activata cu tech2?
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Cred ca am inteles cum sta treaba la mine....jantele care le am acum pe masina sunt cumparate ulterior cu tot cu senzori
De aici am dedus ca imi mai trebuie centrala si cei 4 receptori.... ceva de genu asta:
Acum am o alta intrebare: unde se gasesc pozitionate aceste piese la Astra H?
Vreau sa verific daca am tras cablajul sau mai trebuie si ala
De aici am dedus ca imi mai trebuie centrala si cei 4 receptori.... ceva de genu asta:
Acum am o alta intrebare: unde se gasesc pozitionate aceste piese la Astra H?
Vreau sa verific daca am tras cablajul sau mai trebuie si ala
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am primit de la un coleg de pe forum informatia ca in spatele torpedoului trebuie sa fie centrala de TMPS.
L-am demontat si am gasit urmatoarele: o piesa intr-o carcasa metalica (poza 1) si un cablu cu o mufa (poza 2 si 3).
Tot acolo dar spre consola centrala am mai gasit un cablu cu o mufa si un alt cablu ca de antena (poza 4 si 5)
Intrebare: stie cineva care este rolul piesei din cutia metalica si a cablurilor de acolo?
L-am demontat si am gasit urmatoarele: o piesa intr-o carcasa metalica (poza 1) si un cablu cu o mufa (poza 2 si 3).
Tot acolo dar spre consola centrala am mai gasit un cablu cu o mufa si un alt cablu ca de antena (poza 4 si 5)
Intrebare: stie cineva care este rolul piesei din cutia metalica si a cablurilor de acolo?
rodricaz
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2014
- Mesaj Privat
salut! Am si eu o problema...mi s-a aprins acest martor de ieri si de atunci nu s-a mai stins...am tinut apasat si cateva secunde bune pe butonul din bord si tot nu s-a stins.
tin sa mentionez ca pana acum (de cand am masina) se aprindea 2-3 secunde iar apoi se stingea dar de ieri s-a aprins si nu se mai stinge.
multumesc, astept raspunsuri!
tin sa mentionez ca pana acum (de cand am masina) se aprindea 2-3 secunde iar apoi se stingea dar de ieri s-a aprins si nu se mai stinge.
multumesc, astept raspunsuri!
- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
In aceasta seara mi-a venit damblaua si am fost la vulcanizare sa-mi pot scoate senzorul din roata si sa incerc sa-l desfac sa pot inlocui bateria.
Tin sa spun ca am curatat cam degeaba acea rasina neagra ce este turnata peste partea alectronica. Bateria este pe partea carcasei tari. Bateria este model CR2450N RENATA: Swiss Made si are 3V. Am gasit-o pe internet de cumparat si sper sa o gasesc si la mine in Ploiesti. Mai mentionez faptul ca ea vine din fabrica cu 2 tablite pe fiecare parte stantate in genul
Ideea este ca eu am fortat cu o surubelnita f subtire si-am desprins de pe baterie acele tablite. O sa le lipesc cu un pistol de lipit cu fludor daca nu gasesc baterie cu acele tablite. La sfarsit am sa pun niste silicon calitativ pe partea bateriei iar pe partea cealalta am o solutie transparente americana la seringa dubla ce a fost la vanzare la LIDL si este foarte buna. Va mai informez daca mi-a reusit treaba.
Tin sa spun ca am curatat cam degeaba acea rasina neagra ce este turnata peste partea alectronica. Bateria este pe partea carcasei tari. Bateria este model CR2450N RENATA: Swiss Made si are 3V. Am gasit-o pe internet de cumparat si sper sa o gasesc si la mine in Ploiesti. Mai mentionez faptul ca ea vine din fabrica cu 2 tablite pe fiecare parte stantate in genul
Ideea este ca eu am fortat cu o surubelnita f subtire si-am desprins de pe baterie acele tablite. O sa le lipesc cu un pistol de lipit cu fludor daca nu gasesc baterie cu acele tablite. La sfarsit am sa pun niste silicon calitativ pe partea bateriei iar pe partea cealalta am o solutie transparente americana la seringa dubla ce a fost la vanzare la LIDL si este foarte buna. Va mai informez daca mi-a reusit treaba.
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
am rezolvat de mult, e topicul cam vechi. computerul de TPMS e in spate la REC, nu are legatura cu fata masinii. Paull, ce mufa ne arati tu acolo este mufa de Car phone cu 18 pini + mufa de antena GSM in cazul asta poti face upgrade la UHP4 bluetooth foarte usor.
cu op-com poti vedea doar fault codes din cate imi amintesc, nu si masuratori de la centrala de TPMS (sincer sa fiu nu am incercat, abia am pus rotile de vara ieri, dar verific). Learning mode il face automat, dupa ce incepi sa mergi cu masina, in 2-3 minute apar si valorile nu conteaza ce senzor pe ce parte e.
cu op-com poti vedea doar fault codes din cate imi amintesc, nu si masuratori de la centrala de TPMS (sincer sa fiu nu am incercat, abia am pus rotile de vara ieri, dar verific). Learning mode il face automat, dupa ce incepi sa mergi cu masina, in 2-3 minute apar si valorile nu conteaza ce senzor pe ce parte e.
- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
Azi am patit urmatoarea chestie: pentru ca pe fata imi arata o diferenta de presiune de 0.2 intre cele 2 roti (valoarea pe dreapta mai mica si fara nicio eroare in bord) am zis sa ma duc la vulcanizare sa le aduc la aceeasi valoare.
Cand plec de la vulcanizare, surpriza: imi apare in bord martorul care indica presiune scazuta la ambele roti fata, si in menu o valoare de 2.2, respectiv 2.1.
Am zis ca are ala de la vulcanizare aparatul defect...ma duc imediat la alta vulcanizare, ii zic sa mi le faca la 2.3...si cand plec imi arata presiune scazuta doar la roata fata dreapta, cu o valoare in bord de 2.0 (care a urcat la 2.1 dupa o distanta de mers).
Dupa ce am citit topicul, ma gandesc la urmatoarele:
- ori a cazut bateria si da valori eronate...desi cam mare coincidenta ca imediat dupa vizita la vulcanizare sa pice la ambele roti;
- ori are legatura cu faptul ca am facut preiunea la roti dupa ceva mers prin oras (desi nu prea cred).
Cand plec de la vulcanizare, surpriza: imi apare in bord martorul care indica presiune scazuta la ambele roti fata, si in menu o valoare de 2.2, respectiv 2.1.
Am zis ca are ala de la vulcanizare aparatul defect...ma duc imediat la alta vulcanizare, ii zic sa mi le faca la 2.3...si cand plec imi arata presiune scazuta doar la roata fata dreapta, cu o valoare in bord de 2.0 (care a urcat la 2.1 dupa o distanta de mers).
Dupa ce am citit topicul, ma gandesc la urmatoarele:
- ori a cazut bateria si da valori eronate...desi cam mare coincidenta ca imediat dupa vizita la vulcanizare sa pice la ambele roti;
- ori are legatura cu faptul ca am facut preiunea la roti dupa ceva mers prin oras (desi nu prea cred).
kaine_10
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat