- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
unqjohn- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2010
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
unqjohn- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu numai cand ma apropii de capat de cursa rontzaie.. daca o turez nu se mai aude asa tare. asa a facut de cand am luat-o si toti mecanicii mi-au zis ca poate sa mearga asa si 300000km sau poate sa mai tina doar 3km . oricum m-am mai linistit cand am aflat ca una aftermarket e 700ron ceea ce e relativ ieftin fata de cea originala la 2500ron . vezi sa nu fie ceva prins in circuit la tine.
- mishu2000
- **
- 189 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
boditza a scris:eu numai cand ma apropii de capat de cursa rontzaie.. daca o turez nu se mai aude asa tare. asa a facut de cand am luat-o si toti mecanicii mi-au zis ca poate sa mearga asa si 300000km sau poate sa mai tina doar 3km . oricum m-am mai linistit cand am aflat ca una aftermarket e 700ron ceea ce e relativ ieftin fata de cea originala la 2500ron . vezi sa nu fie ceva prins in circuit la tine.
La mine facea zgomot la final de cursa, am schimbat cureaua si sa rezolvat.
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
am vb cu baiat si mi.a explicat el ceva ( nu se auzea bine la tel.) si din ce m.am mai documentat eu si ce am mai vazut in ilustratii pe epc la conectarea furtunelor suruburile au niste gauri prin care circula lichidul iar daca acestea nu sunt pe directie cu conducta nu are presiunea necesara... nu stiu daca a.ti inteles... o sa explic mai pe larg dupa ce o sa am si o imagine...
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
ce cod de piese? este numai pompa de servodirectie cu totul.. nu se poate face nimic la ea. daca vrei codul ei cauta in epc.. daca nu il ai trimite-mi mie un pm cu vin-ul si iti spun exact codul. mie cea mai ieftina mi-a iesit la 700 ron de la o firma de face alternatoare si electromotoare in general
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
aceasta pompa de servodirectie este foarte sensibila la inpuritai, daca lichidul nu se schimba la timp s-au dupa o verificare atenta a lchidului care trebuie facuta cat mai des, aceste inpuritati care se acumuleaza in rezervorul instalatiei ajung in pompa, aceasta pompa rotativa cu paleti are o toleranta foarte mica de uzura, daca inrte paletul de otel si corpul pompei care este din aluminiu ajunge o particula de nisip s-a terminat.
presiunea de lucru pentru caseta de directie este de 105-125 at, daca pompa pierde presiune prin aceasta uzira caseta nu mai functioneaza la parametri normali.
se poate constata prin simpla verificare : cu masina stind pe loc si cu motorul la relanti se actioneaza volanul, daca acesta opune rezistenta se va accelera motorul si se va observa ca aceasta rezistenta va scadea progresiv cu turatia motorului.
Uzura de regula se face in corpul pompei si care este foarte dificil de indepartat,se poate face incarcand aceasta uzura si rectificanduse.
Pentru inceput eu am sa montez un filtru de particule la intrarea in pompa sa vad daca mai apar probleme
presiunea de lucru pentru caseta de directie este de 105-125 at, daca pompa pierde presiune prin aceasta uzira caseta nu mai functioneaza la parametri normali.
se poate constata prin simpla verificare : cu masina stind pe loc si cu motorul la relanti se actioneaza volanul, daca acesta opune rezistenta se va accelera motorul si se va observa ca aceasta rezistenta va scadea progresiv cu turatia motorului.
Uzura de regula se face in corpul pompei si care este foarte dificil de indepartat,se poate face incarcand aceasta uzura si rectificanduse.
Pentru inceput eu am sa montez un filtru de particule la intrarea in pompa sa vad daca mai apar probleme
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,681 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,681
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Si la mine pe masina din semnatura a inceput sa se auda initial un fel de huruit permanent la relanti, apoi de 2 zile se aude ca si cum un rulment sta sa se gripeze (un fel de scatâit periodic ascutit de fier pe fier) si acum vad ca mi-a aruncat afara pe la rezervor din lichid. Din pacate nu cunosc principiul de functionare al pompei de servo si nici nu am vazut desfacuta vreuna (deci ma cam uit la ea ca magaru'n calendar). Daca are cineva o ideie ce ar trebui sa verific in continuare sau daca are cineva vre-o schema de principiu rog sa o puna aici.
Sa schimb lichidul complet (e ultimul lichid neschimbat pe masina) sau sa-l completez acum pana la max ?
Sa schimb lichidul complet (e ultimul lichid neschimbat pe masina) sau sa-l completez acum pana la max ?
- ahappyuser
- *******
- 6,681 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,681
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
M-am mai documentat un pic, in link-urile de mai jos o schema de principiu pentru :
- caseta de directie : http://auto.howstuffworks.com/steering2.htm
- pompa de servo-directie : http://www.howstuffworks.com/steering4.htm
- caseta de directie : http://auto.howstuffworks.com/steering2.htm
- pompa de servo-directie : http://www.howstuffworks.com/steering4.htm