Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sal.. sunt posesor de o vectrac c 19 cdti shi as avea o problema ..poate sa mai confruntat shi altcineva cu ea shi as fii recunoscator daca ma veti ajuta cu vreun raspuns ...cand opres brusc la semafor sau o scot din viteza in orice caz pe liber in mers ...imi scade turometrul de la 900 la 500 - 600 de giri aproape sa moara apoi isi revine la normal .....nu mi se intampla intodeauna asta dar poate stie cineva sa imi dea vreun sfat sau rezolvarea la problema multumesc
masty
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asta nu-i o problema, acelasi lucru se intampla si la c14nz si acolo n-am egr. Pur si simplu motorul este mai solicitat. Incearca sa ridici piciorul de pe frana cand rulezi asa si sesizezi problema. Vei vedea ca isi revine turatia.
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
isi revine turatia shi daca raman cu piciorul pe frana ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am zis cand rulezi. Daca opresti masina de tot isi revine si cu pedala apasata.
Skip ads

  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
scuze dar nu am inteles nimika ....
  • masty

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
masina nu mi se opreste shi nici nu trebuie sa o opresc k sa isi revina ....nu apuca sa se opreasca da se se opreasca tremura putin ca shi cum ar fi in viteza shi apoi isi revine ...shi astazi imi facu de vreo 2 ori ashea ...
scade turometru da sa moara shi isi revine nla normal Idea
  • deep_fry

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
[quote="florin tgv"]salutari sunt nou pe aici am un opel vectra c din 2003 de 2 ani nu am avut necazuri cu el pana acuma dar de vreo 2 luni se limiteaza 130 km /h am fost la tester si mi-a zis ca am electrovalva egr am skimbato acelasi lucru ce poate avea ? daca a patit careva asemanator . va multumesc!

La fel am patit si eu. Iti recomand sa mergi la un service opel. Grabeste-te incet, dar sigur. Eu am stat cu ea pana in ultima clipa, adica se limita la 50 si ma depaseau si daciile alea cazute, asta dupa ce m-au spriat toti meseriasii din fel si fel de service-uri, luandu-mi si banii in acelasi timp. Ca e turbo, ca e debitmetru, ca sunt ei cu capu`, ca nu mai stiau nici ei.....
La opel nu e cu ghicitul.(cel putin la faza asta). Ei stiu cel mai bine ce trebuie sa faca, pentru ca acesta problema este banala si des intalnita. iti vor curata supapele egr. Operatiune ce dureaza maxim 15 minute cu tot cu cascatul gurii. Apoi mecanicul va pleca cu masina la o scurta plimbare unde o scoata plamanii masinii prin capota iar pe teava de asapament funingine ca la cosul casei, tu vei plati aproximativ 150 lei si vei pleca fericit!
  • lacusteanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal sunt nou pe forum poate ma ajutati si pe mine,am problema cu valva EGR cateodata imi ramane blocat as vrea sa stiu daca se mai poate repara,valva este electronica
Skip ads

  • deep_fry

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
lacusteanu a scris:sal sunt nou pe forum poate ma ajutati si pe mine,am problema cu valva EGR cateodata imi ramane blocat as vrea sa stiu daca se mai poate repara,valva este electronica
.


prea multe nu pot sa-ti spun, pentru ca nu ma pricep. daca ai fi urmarit discutia mai sus, ai fi observat ca am comentat doar acolo unde simtomele masinii lui "florin tgv" au fost foarte asemanatoare cu ce am patit eu la masina mea. tu ai descris cat se poate de sumar. nu am cum sa-mi dau seama despre ce este vorba din trei cuvinte. ti-as recomanda sa mergi la un service opel(reperezentanta). ei pot sa-ti spuna cel mai bine despre ce este vorba deoarece se intalnesc frecvent cu astfel de probleme iar marja de a da gres este foarte mica. nu incerca la "Nea Ion service" ca o sa-ti ia si banii si o sa pleci cum ai venit. bafta!
  • lacusteanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ms mult deep_fry
  • icu_mare

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salutare.nu stiu cum este la alte masini dar la mine egr-ul l-am reparat.p.s. si partea electrica, astfel:
-se demonteaza de pe motor
-se desfac cele 4 suruburi care tin partea electrica(electromagnetul) de partea mecanica(valva)
-partea mecanica nu se strica, doar se infunda cu funingine si se curata cu degripant sau benzina.o sa iasa ca noua, eventual se unge cu vasilina siliconica termorezistenta si se verifica functionarea corespunzatoare a ei. vizual.
-partea electrica(electromagnetul) are flansa aceea metalica in care se prind cele 4 suruburi, care este prinsa in carcasa aceea din plastic dur ,neagra, cu 4 nituri pe care le observati daca va uitati atent pe flansa metalica.
-prindeti electromagnetul in menghina cu flansa in sus si cu o bormasina cu burghiu de 3 pt metal stricati acele 4 nituri.
-cu un ciocan bateti in flansa de jur inprejur si o sa iasa, garantat.p.s. fara frica, nu o sa se intample nimic.
-in interior o sa gasiti o bucsa metalica care este actionata de magnet, cuiul acela metalic care actioneaza valva si 2 arcuri, unul mai mare si un arculet mic.aveti grija sa nu pierdeti arculetele.
-tot ansamblul acela se scoate, se curata cu smilgher, se unge usor cu vasilina siliconica termorezistenta si se aseaza la loc in electromagnet.aveti grija cu ordinea in care le-ati scos.
-imediat o sa va dati seama ca functioneaza daca apasati pe cuiul acela percutor.
-urmatorul pas este sa asezati la loc flansa aceea metalica, pe care eu am fixat-o de electromagnet cu 2 suruburi de 3 dupa ce in prealabil am dat filet cu un tarot de 3 in locul unde erau niturile.capetele suruburilor le-am polizat pentru a iesi la fata.
DECI SE REPARA SI PARTEA ELECTRICA A ELECTROVALVEI EGR.PRACTIC EA NU SE STRICA CI DOAR SE INFUNDA CU FUNINGINE SI MAGNETUL NU MAI ARE FORTA SA IMPINGA CUIUL ACELA CARE ACTIONEAZA VALVA.
NICI NU ARE CE SA SE STRICE LA ACEL ELECTROMAGNET.O SA VA DATI SEAMA DACA IL DESFACETI CA NU ESTE GREU.
ASTA ESTE DOAR STRATEGIE DE MARCHETING CA SA LE VANDA CA DACA LE PUNEAU DOUA SURUBURI IN LOC DE NITURI SA POTI SA LE DESFACI?

DACA INTAMPINATI PROBLEME MA PUTETI SUNA LA 0731270790
  • maxx_vectra c

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2011

  • Mesaj Privat
pt deep_fry,am avut si io aceeasi problema,care mi-a cam dat ceva de furca,adica la 120 km se limita,deci nu mai tragea de nici un fel,m-a disperta,am fost la service,da...,ok supapa egr...,bun mi-au curatat-o..,dupa care aceeiasi problema.....,ce credeti ca s-a intamplat...,intradevar supapa egr trebuia curatata dar de ce?mi s-a fisurat racordul flexibil(furtunul)de la galeria de admisie la intercooler,si de acolo mi s-au tras toate problemele cu egr si toate cele,problema e ca nu am gasit doar furtunul...,a trebuit sa i-au toata instalatia care costa cam 800 lei...,cam scump ....,sper sa iti fiu de ajutor...,parerea mea e sa verifici pacatosul ala de furtun.
Skip ads

  • alexz.style

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Pt inceput detin o Astra G 2.0DTI (Y20DTH). Aceasi problema am avut si eu nu tragea masina, asa ca m-am bagat la circuitul vacumatic!
Am curatat galeria de admisie (dezastru ce era inauntru), apoi valva EGR (murdara), si tot nu tragea masina, imi intra in sistem de urgenta, aparea martorul de noxe.
Toate astea pana ieri, am dat jos tot circuitul vacumatic, de la furtunase, racoarde, electrovalve, pana la pompa vacuum si le-am curatat! Acuma masina trage de o naiba!

Electrovalvele le-am curatat cu presiune de aer, aveam compresorul de masina, le-am bagat aer pe "fund" si o curs funingine. Deci o sa trebuiasca sa deschideti capacul din fundul valvei, cel dreptunghiular, si bagati aer pe gaurica. O sa ramaneti uimiti la ce va curge, cel putin asa a fost la mine.
De asemenea la fel am curatat si furtunasele vacuum.

Sper ca v-a fost de ajutor informatia si nu v-am plictisit.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Alexz.style, probabil ai si stricat electrovalvele alea..
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Din cate am observat prin postarile tale, ai umblat sa cumpei electrovalvele alea, probabil le-ai schimbat, si acum ai facut vreo 5 postari identice pe orice topic se pomenea despre electrovalva... Deci orice probleme de vacuum ar avea vreun Y20DTH, solutia ta se aplica la toate, nu? Nu! . Sau poate urmaresti doar sa faci multe postari?
  • alexz.style

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
#florinianc
Electrovalvele sunt curatate, citeste mai bine post-ul, n-am cumparat nimic, iar dupa curatare merg brici!Daca nu mergeau nu facea vacumul corect si eroarea n-ar fi disparut. De asemenea, astazi am facut un drum in afara, masina se inteapa grozav. Nu cred ca a mers asa de bine ca acuma de cand o am.

Daca am postat de mai multe ori, cu ce naiba m-ar incalzi pe mine lucrul asta? Din contra am postat pt cei interesati de subiect, si cei care au probleme cu electrovalvele. Am facut off-topic cumva? Stii am citit peste 20 de posturi legat de rahaturile astea la circuitul vacumatic, si peste tot doar cu presupusuri, macar eu am dat un rapuns concret. Am facut aia...aia...aia...si am ajuns la capat.

Solutia mea nu se aplica la toate, dar am specificat si altceva in postul meu aparte curatarea electrovalvelor (care sunt si tema discutiei pe acest post). Nu inteleg cu ce te'a deranjat pe tine? ai primit mai mult de 2 mail-uri cu atentionare? Sau tu esti unul caruia ii place sa citeasca 20 de postari pana sa dai de un raspuns concret?

N-am facut off-topic, iar unde am postat am fost in tema cu discursul. Fara Spam
  • RUFF

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel vectra b, 1.6 16v si de curand am achizitionat un op-com. Imi apare eroarea P1405 "Linear Gas Exhaust Recirculation (EGR) Pozition - Not Present. Culmea e ca am dat valva EGR jos am curatat-o am facut testul cu alimentare directa si funcioneaza. Mentionez ca eroarea imi apare dupa plecarea de pe loc, aproximativ cand trece de 2500 de ture. Are cineva idee ce sa-i fac? MS.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR