- livcro
- ******
- 4,542 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,542
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai eu am scos un consum record de 3.4l/100 km pe BC...vezi link-ul din semnatura. Viteza maxima..190 km/h in bord, pe A1. Probleme...vezi tot in link...mai multe i-am facut eu ei decat ea mie...dar asta e. Stau cu morcovul asteptand sa pice CIM-ul (dar de 2 ani nu a picat inca), am schimbat proiectoarele pe CASCO, am tot timpul impresia ca alternatoul e pe duca (dar inca nu se aprinde martorul de eroare), bateria e subdimensionata (am resuscitat-o de doua ori- o data a murit din cauza neutilizarii masinii-asteptam sa se diminueze taxa, o data am omorat-o la o schimbare a filtrului de motorina) si astept sa moara...dar de 2 ierni inca nu a murit.
Concluzie: prea multi ipohondri pe segmentul asta de piata
Concluzie: prea multi ipohondri pe segmentul asta de piata
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Stiind bine ca NU am un Astra H (dar ma indrept incet, incet inspre unul... ) alegerea MEA ar fi 1.7 Diesel 100 cai.
Intotdeauna am avut motoare "pe curea" si nu ma sperie, daca sunt schimbate la timp si cu piese de calitate.
Este desigur motorul pe care il cred adaptat tipului MEU de utilizare.
(diferenta fata de RO, lipsa impozit si motorina cu 20/25 eurocenti mai ieftina)
Intotdeauna am avut motoare "pe curea" si nu ma sperie, daca sunt schimbate la timp si cu piese de calitate.
Este desigur motorul pe care il cred adaptat tipului MEU de utilizare.
(diferenta fata de RO, lipsa impozit si motorina cu 20/25 eurocenti mai ieftina)
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pai tocmai, ma cam deranjeaza...
Fara bascalie, in mod normal o masina merge cel putin 60% in oras si/sau inghesuiala*, deci un motor (relativ) mai mic e un avantaj (fara a cadea in "extrema" 1.3, in opinia mea prea mic in "afara").
* -->(Ma refer la o masina "de orasean" nu de un ARO de brigadier silvic)
In general, cel mai echilibrat motor de pe o masina oarecare (nu neaparat Opel) este cel din "gama din mijloc", si tot in general este cel care are cel mai bun raport consum/prestatii.
De altfel, am mers destul de mult cu un Breack 1.7 D si mi-a placut, e o masina sprintena, fara sa fie desigur o "bomba rutiera".
Personal asi avea si alta alternativa, o amintesc aici pentru ca nu prea e evocata de nimeni: DOUA masini, adica sa mentin ideea "masina puternica pentru drum si antichitate Diesel in oras"
Sunt idei personale, adaptate situatiei mele, nu neaparat optime oricui
Fara bascalie, in mod normal o masina merge cel putin 60% in oras si/sau inghesuiala*, deci un motor (relativ) mai mic e un avantaj (fara a cadea in "extrema" 1.3, in opinia mea prea mic in "afara").
* -->(Ma refer la o masina "de orasean" nu de un ARO de brigadier silvic)
In general, cel mai echilibrat motor de pe o masina oarecare (nu neaparat Opel) este cel din "gama din mijloc", si tot in general este cel care are cel mai bun raport consum/prestatii.
De altfel, am mers destul de mult cu un Breack 1.7 D si mi-a placut, e o masina sprintena, fara sa fie desigur o "bomba rutiera".
Personal asi avea si alta alternativa, o amintesc aici pentru ca nu prea e evocata de nimeni: DOUA masini, adica sa mentin ideea "masina puternica pentru drum si antichitate Diesel in oras"
Sunt idei personale, adaptate situatiei mele, nu neaparat optime oricui
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am o astra h 1.4 de 2 ani de zile, si ma bate gandul sa iau un gtc. Vreau ceva puternit deoarece raman si cu 1.4, dar nu stiu ce motorizare, oscilez intre 1.6 turbo si 1.9 150cai. Am vrut sa fac test drive la opel si nu au nici o motorizare mai sus mentionata(rusine sa le fie). Care ar fi avantajele si dezavantajele celor doua motorizari?