Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ionutgogo

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu, si mam chinuit vreo 5 luni pana am gasit rezolvarea...Am un opel vectra b 2.0 16v si nu se tura mai mult de 4500 rot, si nu avea deloc forta si consuma mult. am puso pe tester si mia gasit eroare la senzor axe came, si am schimbat vreo 3 Senzori axe cu came si nu dedea nici unul randament, ei functionau dar nu pe masina mea. Pana am gasit unul compatibil. scria pe el SIEMENS 5WK9 055 1. Si intr-un final la montarea acestui senzor si-a revenit masina ca printr-o minune.
Skip ads

  • zaharia.gogu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut am si eu problema la un motor de 1,8 x16xl 96 am schimbat senzoru de la axa cu came si la fel merge
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
radu labontu a scris:Am un opel vectra B din 1998 motor x20xev 2.0 16 v ramane lampa MIL aprinsa la pornire si Checkengine. Nu se tureaza mai mult de 4500 rot /min nu are putere. pe Tester spune ca senzorul camshaft nu este prezent.Verificat cablaj tot in stare fff buna.verificat ohm metric senzorul indica valori normale.Am inlocuit senzorul cu altul nou si aceeasi problema. As dori niste sfaturi pentru rezolvarea problemei va rog




salut la fel am patit si eu da nu pe modelul vostru de masina ci pe o astra g
am schimbat la senzori de am inebunit si degeaba
singura solutie a fost sa schimb ecu.
dupa ce am schimbat ecu masina merge fara prob
incearca un ecu de proba de la cineva si iti spun sigur ca o sa iti mearga.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:orice motor porneste fara senzorul de arbore (sau aproape orice motor) doar ca merge aiurea. Fara cel de axe cu came nu prea porneste (ca sa nu spun ca nu porneste deloc Smile )

Va rog sa fiti mai explicit. Eu am scos mufa de la camshaft si curios, masina mergea limitat la 4500 rpm si mai curios de atat e ca masina pornea. Acuma, dumneavoastra v-ati referit la pornire cu senzorul cu mufa scoasa sau senzorul lipsa ?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
fara senzor arbore cotit masina nu porneste... fara senzor ax cama masina porneste dar intra in regim de avarie..
se poate vedea daca intrii intr-o baltoaca mai adinca si intra apa pe la mufa..
daca scoti mufa este totuna cu eliminarea senzorului
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pai asa stiam si eu, dar nu intelegeam exprimarea pe care a avut-o BV19MAX.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La mine (calibra x20xev) treaba sta cam asa: check engine aprins, facut test agrafa mi-a dat cod eroare 19 si 92 (19-Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) si 92 Camshaft sensor Incorrect signal) si am facut testul deoarece masina uneori pornea normal iar alte dati pornea cu check engine aprins. Ce era mai enervant e ca daca o lasam la semafor pe N (cutie hidramata) fara sa se tureze, se ducea acul de la turometru pana in capat (7000 rpm) si motorul se oprea. Ma gandesc ca incepe crankshaft sa faca probleme, dar pana una alta am cumparat un senzor camshaft nou (hella 400 ron si ceva) degeaba. Aceleasi erori si cu senzorul nou. L-am dat jos pe cel nou si l-am dus la magazin pentru retur iar camshaft-ul vechi l-am curatat cu wd40 si l-am pus inapoi. Acum nu se mai aprinde check engine dar la fel face, motorul se opreste cand e pe liber dupa aproximativ 30 sec, maxim 1 minut.
Senzorul vechi e siemens si citisem undeva ca degeaba cumperi camshaft-uri noi ca nu va merge niciodata daca nu pui senzorul care trebuie, in cazul meu siemens 5wk9. Curios este ca am pus senzorul nou si la prima pornire check engine aprins. Alta intrebare e de ce se opreste pe liber? Care ar putea fi problema? Se duce turometrul in capat si s-a oprit. Alte dati se opreste fara a se ridica turometrul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR