Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Totusi as vrea sa ma lamureasca cineva daca un fir care trece curent prin el se atinge pe undeva e posibil sa influenteze puterea motorului? rãspuns: NU !
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
lexmaul a scris:radu_print -pompa de benzina cred ca e in stare perfecta de functionare deoarece pe direct lucreaza

Pompa de benzinã se verificã în douã feluri: cu un manometru (dacã ține presiunea în rampã la diferite turații ale motorului) și cu o sticlã (dacã are suficient debit - trebuie verificat dacã scoate un litru de benzinã în nuștiucât timp). Te uiți în Autodata sau mai cauți pe aici pe forum cã sigur s-a discutat cum se fac verificãrile astea.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ claurs de unde stii tu ca nu ar putea sa influenteze un fir legat aiurea ?sau daca intra in contact cu altceva ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca s-ar opri direct...
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
lexmaul a scris:electronistul
GR04GBY -multumesc pentru apreciere, si mie imi place Very Happy mai acum putin timp ma suparasem si vroiam sa o schimb cu ceva mai puternic , dar cred ca am sa-i fac ei o schimbare sub capota. poate o sa fiu si eu mai fericit si ea in acelasi timp . Very Happy

Asa da!
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
e simplu : afecțiunea motorului s-a produs în exploatare......cine sã fi "legat aiurea vreun fir" din mers ? dacã s-a umblat la instalația electricã și nu ar mai fi funcționat proprietarul ar fi menționat acest lucru.

pot spune cã conduc un c20ne și cunosc cât de cât agregatul ce deservește acest motor
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
incep sa cred ca e din alimentare pentru ca a inceput sa tremure foarte tare la pornire si isi revine cam dupa cateva secunde bune(20), iar cand dau sa o accelerez se opreste brusc si daca sunt undeva in rampa nu prea pot sa plec de pe loc ,ca doar necesita putina acceleratie. dar ramane faza cu turometrul ca o i-a ca nebunul acum urca pana la 7000rpm la pornirea masinii dupa care isi revine.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da , alimentarea se manifestã așa

7000 ? - au ! voi cerceta ; nu am întâmpinat așa ceva
Skip ads

  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
claurs a scris:da , alimentarea se manifestã așa

7000 ? - au ! voi cerceta ; nu am întâmpinat așa ceva
7000 doar pe bord. deci sa ne intelegem ca numai acul se duce la 7000rpm ...are o pornire normala decat ca tremura foarte tare.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ok , voi studia fenomenul
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
A obosit si pompa de la atat stat pe direct Rolling Eyes
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu de la atâta stat pe direct ci : a obosit și gata , ea oricum funcționeazã continuu cât motorul merge...s-a uzat .

m-am gândit la turometrul tãu :
1 . ar putea fi contact imperfect la bobina de inducție
2 . vreo masã sau un contact imperfect la ceasul propriuzis (adicã în bord)
3 . nu sunt sigur

dacã-ți cer sã faci proba cu alt turometru legat pe direct te descurci ?
un + de la baterie
un - de la baterie
al 3-lea fir de la bobinã( dar nu "+" - ul)
Skip ads

  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
O idee logica la faza cu turometrul poa` sa fie chiar de la bobina. Schimb-o cu una luata cu imprumut si vezi ce se intampla. Daca ai ceasuri clasice turometrul ar trebui sa ia impuls direct de la bobina daca nu ma insel. Nu te costa nimic sa incerci...doar pierd 15 minute Smile
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am gasit sa cumpar o pompa de vectra 1,8 ,si vreau sa o montez in locul la asta pe care o am. ... o sa fie vreo diferenta? stie careva? ma gandesc ca daca cilindreea masinii e mai mica sa nu aibe un debit mai mic fata de cat trebuie.
si inca ceva, am doua tipuri de injectoare care au codurile:
-0 280 150 747
-0 280 150 745
stie cineva de pe ce motorizari provin. de opel sunt sigur.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am rampã întreagã cu injectoare c20ne dar nu m-am uitat la codurile lor .
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
claurs a scris:am rampã întreagã cu injectoare c20ne dar nu m-am uitat la codurile lor .
am si eu o multime de piese de opel provenind din mai multe motorizari c20ne c20xe c20let c25xe . deci am de unde sa aleg. faza e ca sunt amestecate si nu mai stiu care si cum sunt.
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum ti-am spus, pompele de la injectie multipunct sunt la fel:
de la motoarele de 1,4 pana la V6-le meu. Nu va fi nici o diferenta.
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
problema rezolvata
-schimbat bobina inductie
-fise
-curatat toate furtunele de la admisie
-tur retur -benzina
problema a fost din pompa de benzina ...mufa care intra in pompa cea care are cele doua fire era rupta pe interior si la zdruncin nu mai facea contact. am schimbat mufa si merge excelent.
cred ca o sa urmeze in scurt timp mai am de achizitionat intercolerul si radiatorul de ulei .
Nu vreau intrebari gen:-crezi ca se renteaza?
-de ce nu cumperi un motor mai puternic?
- de ce? de ce? de ce?
multumesc tuturor care au postat.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Turbosuccesuri Wink
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Turbosuccesuri Wink
http://www.youtube.com/watch?v=7ImcAbt9JBs sper cu urmatoarele modificari sa scot 6,3 -6,5 la 100km/h Very Happy


Ultima modificare facuta de lexmaul la Sam 10 Jul, 2010 12:24 am
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR