- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
golgoaza
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut baieti. mi sa spart radiatorul de motorina l-am lipit cu poxipol si tot nu tine. am inteles ca nu se mai fabrica si ca se inlocuieste cu o conducta. Va rog frumos imi puteti spune si mie cum se numeste aceasta conducta (ce sa cer la magazin). Se gaseste la orice magazin de piese? Face aceiasi treaba ca radiatorul? Multumesc
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am crezut ca am raspuns deja dar aparent nu.
Eu mi-am schimbat radiatorul, am dat si vreo 300-350 ron pe el...si dupa ce am luat masina din service am vazut ca "radiatorul nou" ca sub numele asta mi-a fost vandut, e de fapt o conducta. Ce-i drept mi se spusese ca radiatorul e inlocuit de o coducta, dar eu imi inchiuiam o coducta serpuita foarte luna de dimensiuna radiatorului, dar ce nu mi sa spus:
Conducta vine de undeva din spate de sub rezervor pina sub scaunul soferului, intra in radiator, si se intoarce undeva tot sub rezervor, eu credeam initial ca vine dinspre la motor intra in radiator si se duce la rezervor...dar desi de la motor o veni, conducta vizibila vine dinspre rezervor.
Ideea e ca inlocuitorul sau e de fapt o noua conducta fara radiator, in loc de radiator ai vreo 10cm de tub in plus. Si pt aia am platit eu ~350ron.
Asa ca da...cumpara orice rahat de teava care intra acolo si schimb-o personal.
Eu mi-am schimbat radiatorul, am dat si vreo 300-350 ron pe el...si dupa ce am luat masina din service am vazut ca "radiatorul nou" ca sub numele asta mi-a fost vandut, e de fapt o conducta. Ce-i drept mi se spusese ca radiatorul e inlocuit de o coducta, dar eu imi inchiuiam o coducta serpuita foarte luna de dimensiuna radiatorului, dar ce nu mi sa spus:
Conducta vine de undeva din spate de sub rezervor pina sub scaunul soferului, intra in radiator, si se intoarce undeva tot sub rezervor, eu credeam initial ca vine dinspre la motor intra in radiator si se duce la rezervor...dar desi de la motor o veni, conducta vizibila vine dinspre rezervor.
Ideea e ca inlocuitorul sau e de fapt o noua conducta fara radiator, in loc de radiator ai vreo 10cm de tub in plus. Si pt aia am platit eu ~350ron.
Asa ca da...cumpara orice rahat de teava care intra acolo si schimb-o personal.
- ahappyuser
- *******
- 6,681 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,681
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Eu nu prea inteleg de ce nu se mai fabrica acest reper... e prea scump la vanzare pe original si nu ar mai da nimeni banii pe el, sau ce ? personal ajung la concluzia ca nu se mai fac masini asa cum se faceau odata. Daca inginerul care a gandit radiatorul ala l-a pus pe circuit si l-a montat acolo, sa fiti siguri ca nu a facut-o degeaba.
Iar daca as fi in situatia voastra, as remedia cu orice conducta ca sa pot circula o vreme, insa ulterior as cauta la dezmembrari pana m-as convinge ca nu mai am nicio sansa sa gasesc unul bun din dezmembrari.
Iar daca as fi in situatia voastra, as remedia cu orice conducta ca sa pot circula o vreme, insa ulterior as cauta la dezmembrari pana m-as convinge ca nu mai am nicio sansa sa gasesc unul bun din dezmembrari.
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Mai da-l in ma-sa de radiator - ca nu este din titanium...... este un nenorocit de radiator probabil obtinut prin procedeul de extrudare. Problema este ca corodeaza in timp. Se poate incerca o reparatie prin lipire, dar ca la orice sudura problema este ca lipesti aici si slabesti langa....daca nu se respecta pregatirea si sculele de lucru - poti sa fii mama sudorilor ca nu iti iese.
La fel si cu lipitura la rece. Poxipolul este pentru alt gen de lipituri - o lipitura rezistenta se face cu petic si rasina epoxy din 2 k dar atentie - compabilitatea cu aluminiu este esentiala.
Ca si piesa este extraordinara ( de fapt ca si functie) - se stie ca o racire a motorinei vara este esential pentru o functionare perfecta - la temperaturi mari - motorina se fluidizeaza si pierde din capacitatea de ungere ( dar pentru asta este uleiul Jaso) - nu?
In plus o motorina rece detoneaza mai bine decat una fierbinte - basca si uzura componentelor......Acum parerea mea este ca daca Y 2,0 DTH de pe Vectra B a mers si si-a dovedit fiabilitatea fara nici un racitor de ce ar face exceptie Vectra C cu acelasi motor?
La fel si cu lipitura la rece. Poxipolul este pentru alt gen de lipituri - o lipitura rezistenta se face cu petic si rasina epoxy din 2 k dar atentie - compabilitatea cu aluminiu este esentiala.
Ca si piesa este extraordinara ( de fapt ca si functie) - se stie ca o racire a motorinei vara este esential pentru o functionare perfecta - la temperaturi mari - motorina se fluidizeaza si pierde din capacitatea de ungere ( dar pentru asta este uleiul Jaso) - nu?
In plus o motorina rece detoneaza mai bine decat una fierbinte - basca si uzura componentelor......Acum parerea mea este ca daca Y 2,0 DTH de pe Vectra B a mers si si-a dovedit fiabilitatea fara nici un racitor de ce ar face exceptie Vectra C cu acelasi motor?
- ahappyuser
- *******
- 6,681 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,681
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Da, e buna intrebarea ta.
Daca returul la motorul de pe Vectra B este identic ca si design/functionalitate (parca revenea in filtru ?) cu cel de pe Vectra C atunci m-ai incuiat ca la 'fazan' cu intrebarea ta. Dar totusi parca numai pe motoarele de 2.2 s-a pus acel radiator si cel mai probabil motorizarea de 2.2 de pe Vectra B il are pe masina.
Daca returul la motorul de pe Vectra B este identic ca si design/functionalitate (parca revenea in filtru ?) cu cel de pe Vectra C atunci m-ai incuiat ca la 'fazan' cu intrebarea ta. Dar totusi parca numai pe motoarele de 2.2 s-a pus acel radiator si cel mai probabil motorizarea de 2.2 de pe Vectra B il are pe masina.
- cristinel99
- *
- 28 mesaje
- din 25 Sep 2011
- Vectra 2003 DTH
- Dolj
cristinel99
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
golgoaza
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut! Cristinel99 ne poti face o poza sub masina sa vedem cum ai facut? eu am motor y20dth si are acest radiator. De sudat nu cred ca se pune prbl pt ca peretii sunt ff subtiri si nu ai cum sa il sudezi plus ca daca il sudezi intr-un loc se sparge mai incolo. Intra nisip intre caroserie si acest radiator si se sparge din cauza frecarii si a vibratiilor.
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat