Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Aparent si mie a inceput sa imi curga radiatorul asta, masina e la un prieten si m-a sunat sa imi spuna.

Sunt curios...nu se poate repara cu Poxipol acest radiator daca nu e foarte grava spartura?
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Poti face reparatia cu poxipol dar trebuie sa ai radiatorul gol, zona sa fie perfect curatata, degresata, smirgeluita si sa lasi sa se intareasca cel putin 12 ore. Incerca sa faci un guguloi cat de cat mare pe o zona mai intinsa astfel incat sa se prinda bine de corpul radiatorului.
  • golgoaza

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti. mi sa spart radiatorul de motorina l-am lipit cu poxipol si tot nu tine. am inteles ca nu se mai fabrica si ca se inlocuieste cu o conducta. Va rog frumos imi puteti spune si mie cum se numeste aceasta conducta (ce sa cer la magazin). Se gaseste la orice magazin de piese? Face aceiasi treaba ca radiatorul? Multumesc
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
O conducta este o conducta - nu poti sa ceri o conducta. Conducta o faci din ceva - de regula dintr-o teava cu diametru potrivit.
sau cu un furtun cu diametru corespunzator.
Skip ads

  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am crezut ca am raspuns deja dar aparent nu.
Eu mi-am schimbat radiatorul, am dat si vreo 300-350 ron pe el...si dupa ce am luat masina din service am vazut ca "radiatorul nou" ca sub numele asta mi-a fost vandut, e de fapt o conducta. Ce-i drept mi se spusese ca radiatorul e inlocuit de o coducta, dar eu imi inchiuiam o coducta serpuita foarte luna de dimensiuna radiatorului, dar ce nu mi sa spus:
Conducta vine de undeva din spate de sub rezervor pina sub scaunul soferului, intra in radiator, si se intoarce undeva tot sub rezervor, eu credeam initial ca vine dinspre la motor intra in radiator si se duce la rezervor...dar desi de la motor o veni, conducta vizibila vine dinspre rezervor.
Ideea e ca inlocuitorul sau e de fapt o noua conducta fara radiator, in loc de radiator ai vreo 10cm de tub in plus. Si pt aia am platit eu ~350ron.
Asa ca da...cumpara orice rahat de teava care intra acolo si schimb-o personal.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu prea inteleg de ce nu se mai fabrica acest reper... e prea scump la vanzare pe original si nu ar mai da nimeni banii pe el, sau ce ? personal ajung la concluzia ca nu se mai fac masini asa cum se faceau odata. Daca inginerul care a gandit radiatorul ala l-a pus pe circuit si l-a montat acolo, sa fiti siguri ca nu a facut-o degeaba.

Iar daca as fi in situatia voastra, as remedia cu orice conducta ca sa pot circula o vreme, insa ulterior as cauta la dezmembrari pana m-as convinge ca nu mai am nicio sansa sa gasesc unul bun din dezmembrari.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mai da-l in ma-sa de radiator - ca nu este din titanium...... este un nenorocit de radiator probabil obtinut prin procedeul de extrudare. Problema este ca corodeaza in timp. Se poate incerca o reparatie prin lipire, dar ca la orice sudura problema este ca lipesti aici si slabesti langa....daca nu se respecta pregatirea si sculele de lucru - poti sa fii mama sudorilor ca nu iti iese.
La fel si cu lipitura la rece. Poxipolul este pentru alt gen de lipituri - o lipitura rezistenta se face cu petic si rasina epoxy din 2 k dar atentie - compabilitatea cu aluminiu este esentiala.

Ca si piesa este extraordinara ( de fapt ca si functie) - se stie ca o racire a motorinei vara este esential pentru o functionare perfecta - la temperaturi mari - motorina se fluidizeaza si pierde din capacitatea de ungere ( dar pentru asta este uleiul Jaso) - nu?
In plus o motorina rece detoneaza mai bine decat una fierbinte - basca si uzura componentelor......Acum parerea mea este ca daca Y 2,0 DTH de pe Vectra B a mers si si-a dovedit fiabilitatea fara nici un racitor de ce ar face exceptie Vectra C cu acelasi motor?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, e buna intrebarea ta.

Daca returul la motorul de pe Vectra B este identic ca si design/functionalitate (parca revenea in filtru ?) cu cel de pe Vectra C atunci m-ai incuiat ca la 'fazan' cu intrebarea ta. Dar totusi parca numai pe motoarele de 2.2 s-a pus acel radiator si cel mai probabil motorizarea de 2.2 de pe Vectra B il are pe masina.
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Acel radiator de motorina este pus pe retur.Am avut si eu aceasta problema si l-am dat jos dupa care am bagat un furtun mai gros si l-am strapat(anulat). Mentionez ca merg fara radiator de 3 ani si nu s-a intimplat nimic.
  • golgoaza

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Cristinel99 ne poti face o poza sub masina sa vedem cum ai facut? eu am motor y20dth si are acest radiator. De sudat nu cred ca se pune prbl pt ca peretii sunt ff subtiri si nu ai cum sa il sudezi plus ca daca il sudezi intr-un loc se sparge mai incolo. Intra nisip intre caroserie si acest radiator si se sparge din cauza frecarii si a vibratiilor.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Taie-l da-l incolo de radiator si capetele de teava ramase libere uneste-le cu un furtun.....ce mare filozofie sa unesti 2 capete de teava cu 25 cm de furtun.....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR