Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
hho, hai ca te lamuresc eu. Tu ai lansat o invitatie pe care nici un om normal nu ar accepta-o. Lipsa timp, chef si doar nu sunt nebun sa bag bulbuci intr-o motor de 10.000 de euro doar ca sustine unul ca merge mai bine.
Sa iti spun cum functioneaza asta cu scaderea consumului. Am imprumutat una din masini si mi s-a spus:"Cum iti consuma 10 ca mie mi-a luat 7 %". Ruda bineinteles ma mintise. Intrigat ca masina mea ar putea consuma cu 33 % mai putin am inceput sa merg mai atent cu ochii la consumul instantaneu. Si adoptand un stil de condus mai cursiv, mai curat am ajuns la consum si eu de sub 8. Asa ar face si unul daca ti-ai monta aiureala aia mai ales daca are asteptari mari si tot incearca sa vada pana unde scade consumul.
Dincolo de vorbe in vant daca vrei sa demonstrezi, avem atatia oameni extraordinari in Moldova pentru care forumul ar baga mana in foc. Nu ii numesc pentru ca mi-e frica ca uit pe cineva. Ia pe unul si cu aceeasi masina cu/fara bulbuci masoara-i puterea pe stand si ce iese pe teava de esapament. Nimic subiectiv. Numai grafice si numere. Din pacate nu cred ca o sa vrea nimeni sa isi piarda timpul pentru draci verzi pe pereti.
Skip ads

  • noxyty

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dau foarte mare dreptate lui HHO
Invitatia este valabila si de NOXYTY si in bucuresti
Si vreau sa vin , spuneti-mi unde este simbata intilnirea am sistemul pe opel in valoare de 15000 euro nu de 10000 euro , ai fac plinul si mergem 50Km prin bucuresti si facem plinul iar sa nu ne contrazicem mereu , ca nu e bun aparatul ,ca na indicat bine , ca da eroare , facen consumul clsic
Bai baietilor care sinteti meseriasi in hidrogen , HHO va dat o lectie frumoasa ai sa va facem teste pe masini si dupa mai discutam
Am mai spus o data sunt anumite persoane platiti de petrolisti sa bage imbirligaturi la adresa hidrogen majoritatea au zis ca e vrajeala si nu reduce consumul da nici unu nu a bagat pe masina aveti ocazia acum
si astia care nu cred sa se duca pe forum de desene animate sa vada bulbuci animate poate crede atunci
  • noxyty

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
hho a scris:
noxyty a scris:Parerea mea
http://www.instalatiihidrogen.ro/
eu am cumparat cel de 21 cel la 30 A imi scotea 1.8 l pm
alt defect care ma deranjat este are gaura si stutu de alimentar mic ,ce se intimpla rami cu un sfert apa in generator si ce se intimpla ?
rami fara gaz deci incerci sa dai amperi si mai multi omori alternatorul si productie mica
a trebui sa cumpar o pompa de alimentare sa tin generatorul plin
Continut ascuns:
daca te intereseaza sa cumperi til dau in 1200ron hit complet

asta e parerea mea sa nu intelegi gresit nu vreau sa fac anti reclama la nimeni
dar ai vrut un sfat


Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere,StefanTolos.

2011-06-14 20:13:50


Domnul cu reclama negativa. In lista de clienti nu apari in niciun fel ca ai fi cumparat de la instalatiihidrogen ceva. Asadar, nu comenta din banuieli. In cel de-al doilea rand, vezi ca aduci informatii neconcludente. Generatoarele de 21 placi, toate pe care eu le-am vandut, au fost catre persoane pe care le cunosc personal si nu faceti parte dintre acestia din pacate.

Restul argumentelor nu-si au rostul. Verifica pe youtube ca este un filmulet cu o instalatie pe un 530XD si ai sa vezi ca nu se goleste ca cel cilindric cu gaurile in placi date aproape de centru. Iti dau si poze cu 2 astfel de sisteme cilindrice, unul explodat si unul care sta printr-o cutie de bun ce era.

Oricum, iti multumesc pentru reclama si pentru informatiile furate de pe un site. Stii tu care Wink.


i-mi pare rau ca sa ajuns la asa ceva nu am zis ca am cumparat de la tine am zis ca am kit identic si nu am fost multumit !
poate ai ceva implus la kit si nu stiu
imi cer scuze daca tea deranjat sau daca am facut probleme
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
noxyty a scris:am sistemul pe opel in valoare de 15000 euro nu de 10000 euro

Am zis ca motorul face 10.000 de euro. Masina face cu mult mai mult.
Dincolo de vorbe in vant daca vrei sa demonstrezi, avem atatia oameni extraordinari in Moldova sau Bucuresti pentru care forumul ar baga mana in foc. Nu ii numesc pentru ca mi-e frica ca uit pe cineva. Ia pe unul si cu aceeasi masina cu/fara bulbuci masoara-i puterea pe stand si ce iese pe teava de esapament. Nimic subiectiv. Numai grafice si numere. Nu plimbareala sau altceva. Din pacate nu cred ca o sa vrea nimeni sa isi piarda timpul pentru draci verzi pe pereti.
Asteptam graficele ca de aiureli cred ca ne-am saturat toti.
Skip ads

  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Mituri am mai vazut pe forum, ba filtru minune, ba vortex, ba magneti etc.
Hai sa lucram eficient.
Are firma importatoare sau producatoare certificat RAR, are firma care monteaza autorizare RAR ?
Pentru o banala vulcanizare, dezmembrari, casari auto ptr fier vechi iti trebuie autorizare RAR, politie, itm, pompieri, mediu, sanepid etc.

Nu intru in polemica cu randamentul, poate de cand am terminat eu s-a modificat ceva in fizica.

Daca vrei cand pui o instalatie de aceasta pe un Opel ne chemi sau vii cu masina sambata la intalnire. Avem destule scule sa vedem daca intruadevar scade consumul, trage de rupe si alte chestii.


Eu v-am indicat sa cititi documentul ala de la NASA. Iar tot mecanismul nu incearca sa faca un motor cu ardere interna sa mearga doar pe hidrogen. Cel putin nici eu nu cred ca asa ceva este posibil cu toate ca am multe detalii sa cred ca ar fi. Totusi, la capitolul asta sunt exact ca voi.

Referitor la RAR, odata cu kitul se da si fax-ul de la rar cu toate detaliile referitoare la omologare / certificare.

Intruniri, cel putin eu, nu am mai participat de foarte multi ani. Ultima data era in urma cu 5 ani la o intalnire de motoare. Si cam atat. Ce pot face am spus mai sus. Asadar, cine nu crede este invitat la iasi, se face un test de putere cu masina asa cum este ea, daca pompa de benzina sau motorina nu este in rezervor se face si un test cu 1 litru de carburant pe o sosea libera. Ulterior, cu instalatia montata, se face din nou un test de putere (0-100km/h e suficient) si acelasi test cu 1 litru de carburant. Apoi se vor compara rezultatele. totul se va filma si se va face public.

Asadar, eu cel putin va astept si totodata o sa primiti si raspunsuri la intrebarile pe care le aveti.

Pt cel din bucuresti care pana acum denigra produse pretinzand ca a cumparat, vad ca s-a schimbat in atitudine. Prudusele nu sunt identice ca cele pe care voi ati incercat sa le comercializati fiind intr-un timp pe site-ul vostru. Spun ca nu sunt identice pentru ca sunt produse in romania. Doar plexiglasul ala taiat frumos vine de afara si dealungul timpului s-au facut modificari pana s-a ajuns la cel mai bun randament HHO produs / curent consumat / temperatura de lucru. Acum nu sare de 60 grade nici sa-l bati iar daca functioneaza 90 minute continuu nu inceteaza sa "produca bule" cum fac cele cilindrice. Am eu unul de 3200 cumparat de la furnizorul vostru din portugalia si nu functioneaza in niciun fel. Produce 100ml gaz pe minut si l-am pus orizontal, vertical, etc. Am mai dat si o caruta de bani pe tot sistemul din portugalia (cam 600 eur cu totul). 50km in bucuresti la plin nu sunt suficienti. NU reusesti sa umpli de 2 ori rezervorul la fel ca sa poti face un test obiectiv. Ai nevoie de cel putin 300km in oras pentru un test mai aproape de realitate astfel incat la o eroare de umplere de 1-2 litri in plus sau in minus, la cei 300km inseamna destul de putin. NU sunt de acord cu el ca cineva ar fi platit de x sau y sa spuna prostii. Ma pun in pielea unui utilizator care nu crede si nu este platit si din acele afirmatii nu fac altceva decat sa fiu si mai inversunat pentru ca nu a reusit sa ma convinga cu nimic. ce sa-i faci.. copiii... Wink. Inca astept scuzele de rigoare asa cum ti-am aratat si in e-mail.

daniel, te rog ia legatura cu unul dintre aceste persoane si propune-i sa-i montez. facem testul cu grafice inainte si dupa. Totul pe cheltuiala mea si deasemenea, filmez cap coada. Apoi comparam. e cel mai simplu mod de a vedea. Ca de vorbe si eu ca si voi sunt satul. Asadar, eu sunt dispus sa va arat. Imi pare rau ca nu am un opel disponibil pe care sa va montez. Dar, daca aveti aparate de masura si asa mai departe putem face un test pe un mercedes E 220 CDI pe care nu s-a montat niciodata asa ceva. Il putem monta rapid pentru un test fara sa il prindem definitiv.

Asadar, este cineva dispus sa intre in hora? daca aduceti aparatura de verificare la intrunire, pot veni si face o demonstratie acolo. dar stiu ca puterea se masoara pe stand si la roti. consumul calculat cu computerul legat la obd2 nu este corect. De ce? Din acelasi motiv pentru care masina mea imi arata la computerul de bord consum 12% si cand pun la pompa, la aceeasi pompa cand rezervorul ajunge la rosu reiese un consum de 10%. Si nu cred ca pompa este stricata si ar avantaja cumparatorul ca acea benzinarie si-ar inchide rapid portile.

Invitatia ramane valabila.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Hai pune linku' ala de la Nasa, sa ne cultivam si noi, nestiutorii Laughing Asta ca sa nu zic ca acest document nu exista.
In rest ambele parti in polemica pot gresi... cu singura deosebire ca "necredinciosii" nu vand nimic, deci isi pot permite luxul de a fi obiectivi.
In plus, se pare ca au, in medie, ceva mai multa pregatire decat o scoala profesionala auto...
Dupa opinia mea, 100 de ml/grame de gaz intr-un motor mediu, in regim mediu, are acelasi efect cu unul care se usureaza in Dunare la Turnu Severin si pretinde ca Galatiul ar fi inundat Exclamation
LINKUL Question sau, fara suparare, pas vioi si joc de glezne de aici
  • noxyty

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
noxyty a scris:am sistemul pe opel in valoare de 15000 euro nu de 10000 euro

Am zis ca motorul face 10.000 de euro. Masina face cu mult mai mult.
Dincolo de vorbe in vant daca vrei sa demonstrezi, avem atatia oameni extraordinari in Moldova sau Bucuresti pentru care forumul ar baga mana in foc. Nu ii numesc pentru ca mi-e frica ca uit pe cineva. Ia pe unul si cu aceeasi masina cu/fara bulbuci masoara-i puterea pe stand si ce iese pe teava de esapament. Nimic subiectiv. Numai grafice si numere. Nu plimbareala sau altceva. Din pacate nu cred ca o sa vrea nimeni sa isi piarda timpul pentru draci verzi pe pereti.
Asteptam graficele ca de aiureli cred ca ne-am saturat toti.



invidiosule
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
noxyty a scris:invidiosule

Tu ai baut hidrogenul ala? Very Happy (ia-o ca pe o gluma ca asta e).
Skip ads

  • noxyty

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Fa ce am facult eu si Mai stam de vorba
IVIDiOSULE
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Hai pune linku' ala de la Nasa, sa ne cultivam si noi, nestiutorii Laughing Asta ca sa nu zic ca acest document nu exista.
In rest ambele parti in polemica pot gresi... cu singura deosebire ca "necredinciosii" nu vand nimic, deci isi pot permite luxul de a fi obiectivi.
In plus, se pare ca au, in medie, ceva mai multa pregatire decat o scoala profesionala auto...
Dupa opinia mea, 100 de ml/grame de gaz intr-un motor mediu, in regim mediu, are acelasi efect cu unul care se usureaza in Dunare la Turnu Severin si pretinde ca Galatiul ar fi inundat Exclamation
LINKUL Question sau, fara suparare, pas vioi si joc de glezne de aici


Respectand pe altii te respecti pe tine insuti. Vorbind frumos cu altii iti castigi respectul celorlalti. Nu uita asta. Poti vorbi despre tine, despre altii dar nu despre mine atat timp cat nu ma cunosti, nu stii ce pregatire am.

referitor la 100 aia de ml lucrurile erau foarte simple. Daca citesti cu atentie vezi si observi, dar, se pare ca iti cer prea mult asa ca fac un rezumat. Am cumparat o dracie d-aia din portugalia, producea 100ml gaz pe minut si acum sta aruncat in garaj. Forma generatorului e cilindrica. NU spun unde il gasesti de cumparat in romania ca e evident. Asa ca hai sa nu ne aflam vorbind doar pentru ca ne-a venit o replica veche in cap.

uite linkul pentru ca iti e lene sa folosesti google si sa cauti. remember, google is your best friend. E una din primele lectii la scoala, acolo unde se studiaza informatica.
NASA HHO

Si inca ceva, respectul o sa il castigi vorbind frumos ca nu suntem pe prundu` garlii (asa se spune prin muntenia) si nici de sireturi nu ne luam ca sa facem joc de glezne. Poti sa te incalzesti daca ai chef de footbal dar mie cel putin nu-mi place.

Va mai spun o singura data. NU va mai dau explicatii cum si de ce. Va astept direct la proba daca tot sunteti asa de inversunati. Si nu va costa nimic decat timp si o vizita intr-un oras cultural din Moldova pe care nu multi cred ca l-au vazut. Poate mergeti pe la casa memoriala a lui creanga, sa vedeti palatul culturii, biserica 3 ierarhi facuta din piatra, etc etc...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dragi colegi, sunteti fenomenali. Nu ati invatat nimic din topicul despre filtrul minune Embarassed

Daca nu exista alti cobai, ma inscriu eu la acest test. Insa nu ma voi deplasa pana la Iasi.
Stabilim targetul (cu ce procent sa scada consumul, cu ce procent sa creasca puterea, conditiile de testare, etc) pentru care, daca este atins, sunt nevoit sa cumpar kit-ul.
Si imi transmiteti si pretul pentru acest kit. Colegii de forum pot confirma ca sunt om de cuvant si imi puteti trimite fara grija acel kit in vederea testarii si eventualei cumparari.
Am la dispozitie mai multe motoare, dvs. alegeti pe care sa facem testul: 2.0 turbo diesel, 2.0 Turbo Benzina, 2.5 V6 benzina aspirat, 1.9 common-rail turbo diesel, 1.7 turbo diesel...
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Dragi colegi, sunteti fenomenali. Nu ati invatat nimic din topicul despre filtrul minune Embarassed

Daca nu exista alti cobai, ma inscriu eu la acest test. Insa nu ma voi deplasa pana la Iasi.
Stabilim targetul (cu ce procent sa scada consumul, cu ce procent sa creasca puterea, conditiile de testare, etc) pentru care, daca este atins, sunt nevoit sa cumpar kit-ul.
Si imi transmiteti si pretul pentru acest kit. Colegii de forum pot confirma ca sunt om de cuvant si imi puteti trimite fara grija acel kit in vederea testarii si eventualei cumparari.
Am la dispozitie mai multe motoare, dvs. alegeti pe care sa facem testul: 2.0 turbo diesel, 2.0 Turbo Benzina, 2.5 V6 benzina aspirat, 1.9 common-rail turbo diesel, 1.7 turbo diesel...


din pacate la test trebuie sa fim prezenti pentru a inregistra si pentru a nu exista urme de indoiala ulterioara. cat despre motorizare, putem lua 2.0 turbo diesel sau 2.5 v6 benzina cu conditia sa aibe port de date OBD2.

Testul propus nu prevede scaderea consumului ci doar se arata cresterea de putere. Reglajul pt scaderea consumului dureaza si nu se poate realiza imediat. De aceea nu am spus nimic de acest lucru. Se poate incerca un rezultat rapid dar ma indoiesc de rezultat de vreme ce doar pentru calibrarea chipului e nevoie de 180km parcursi. Oricum, voi nu acceptati conform "legilor fizicii" ca e posibil sa creasca puterea asa ca, daca exista putere mai mare, e de inteles ca se poate apoi reduce si consumul scazand aceasta putere doar prin faptul ca se modifica harta de consum din ecu.

daca nu doresti sa te deplasezi la iasi, spuneati ca sunt persoane in care aveti incredere si acestea sunt din iasi. 0332.40.25.72 e nr meu de la birou. Sa ma sune o astfel de persoana dispusa la test si s-a rezolvat misterul.
Skip ads

  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
sau, mai este o posibilitate. Saptamana urmatoare sau peste 2 saptamani o sa se faca o demonstratie la targu mures. am fost invitati pentru prezentare in fata firmelor ce ofera servicii publice ca si in fata catorva transportatori.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Incet-incet apar contradictiile intre sustinatorii bulbucilor. Daca @noxyty sustinea saptamana trecuta ca a injumatatit consumul doar din montarea sistemului, @hho spune ca nu scade consumul ci doar creste puterea, consumul ramanand acelasi. Cei mai vechi pe forum isi aduc aminte de un test facut cu un y20dth remapat eds (test pe care din nefericire nu-l mai gasesc) in care s-a scos un consum extraordinar de mic tocmai ca urmare a cresterii de putere.
Revenind acum la modificarea hartilor pentru un consum mai mic, luand ca referinta y20dth, se pun intrebarile:
1. cine face acest soft
2. ce garantie se ofera la el
3. cum va functiona motorul daca dintr-un motiv sau altul nu mai functioneaza generatorul de bulbuci?
4. care e costul remaparii?
5. in cat timp (sau km) se amortizeaza investitia totala - genetaor + resoftare + manopera?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am citit cu SERIOZITATE respectivul document si am ajuns la urmatoarele concluzii:
- Experiente privind motorul cu hidrogen sau cu alti combustibili, cat si oprtimizarea solutiilor existente s-au facut de catre mai toate laboratoarele demne de acest nume. Nimeni nu spune ca motorul cu hidrogen nu funtioneaza, e clar ! In documentul respectiv este descris un procedeu de ardere mixta hidrogen DIN BUTELIE si, accesoriu, un amestec realizat in apropierea motorului.
- In urma experientelor la Nasa si peste tot, unele solutii au fost aruncate "la cosul de gunoi", altele s-au generalizat. Experientele au fost incercate si reincercate de atatea laboratoare CONCURENTE incat sunt EXTREM de putine sanse ca o solutie corecta sa se fi pierduta. Scuza ca mafia petroliera ar fi in spatele "martirilor" motoarelor cu apa/bere/lichid seminal de bivol din Antarctica/deseuri menajere, etc, samd nu tine. Constructorii de motoare sunt intr-o CONCURENTA feroce intre ei, li se rupe fix in basca de "rugamintile" petrolistilor, lupta nu se duce cu ei, ba chiar mai mult, petrolistii nu au aproape nici un cuvant de spus, caci sunt FURNIZORI, iar motoristii CLIENTI.
- Din anii '70 cand acest UNIC document a fost emis, consumul specific al TUTUROR motoarelor a scazut cu 40-50% dar, CULMEA, fara aport de apa, gaz, amestec, pipi de fata mare, etc. Oare de ce ?
- Acum, sa luam taurul de coarne. Respectivul document/experiment NU ARE NIMIC DE A FACE cu procedeul vostru. Introducerea a 0.07 de hidrogen (citat din document, adica 7%) mareste EVIDENT puterea motorului intr-un raport dat de puterea calorica a acestuia si (de ce nu) optimizeaza arderile la anumite regimuri. Este si normal, combustia produce apa, care raceste cilindrii din interior. De fapt, nimic nou sub soare, avioanele Messerschmitt aveau injectie de apa inca din anii '40. E normal ca randamentul "vizibil" sa creasca, energia "ascunsa" in producerea hidrogenului din butelie nu este contabilizata.
- Mai exista in document si varianta alimentarii cu un amestec benzina/gaze rezultate din urma disocierii unui amestec APA-METANOL (nu apa simpla) intr-un dispozitiv de talia unei masini de spalat. Deci, in plus ca se foloseste ALTCEVA, debitul acestui "monstru" nu are nimic de a face cu cel al "cutiei de chibrituri" comercializate de voi.
Exact ca la bancul ala cu Radio Erevan...
"E adevarat ca tov. Ivan Ivanovici a castigat o masina Volga la Loto? Partial adevarat, doar ca nu e Ivan Ivanovici ci Stepan Stepanovici, nu e Voga, e Ukraina si nu a castigat ci i s-a furat" Laughing
- Acum, sa revenim... S-AR PUTEA ca efectul celor 3 bulbuci sa se simta la relanti, la un motor mic (asta daca nu "moare" cand este obligat sa anteneze un generator de curent de mare intensitate in permanenta) dar in ansamblu efectul este neglijabil, ca sa nu zic nul... Exclamation
Asta ca sa nu zic ca curentul care produce gaz, tot din benzina vine si asta nu ajuta la scaderea consumului...
- Ca o concluzie strict personala, exista drumuri deschise unui particular dornic de a conduce daca nu mai economic, cel putin mai ieftin, dar "vrajeala" voastra nu cred ca face parte. Si, dealtfel, mai nimeni pe aici, exceptand cei cu ganduri comerciale.
- Personal am mers ani de zile cu motorina+ulei menajer si contul in banca mi-a multumit dar asta e o alta chestie Embarassed
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Gabi.B.HD a scris:Incet-incet apar contradictiile intre sustinatorii bulbucilor. Daca @noxyty sustinea saptamana trecuta ca a injumatatit consumul doar din montarea sistemului, @hho spune ca nu scade consumul ci doar creste puterea, consumul ramanand acelasi. Cei mai vechi pe forum isi aduc aminte de un test facut cu un y20dth remapat eds (test pe care din nefericire nu-l mai gasesc) in care s-a scos un consum extraordinar de mic tocmai ca urmare a cresterii de putere.
Revenind acum la modificarea hartilor pentru un consum mai mic, luand ca referinta y20dth, se pun intrebarile:
1. cine face acest soft
2. ce garantie se ofera la el
3. cum va functiona motorul daca dintr-un motiv sau altul nu mai functioneaza generatorul de bulbuci?
4. care e costul remaparii?
5. in cat timp (sau km) se amortizeaza investitia totala - genetaor + resoftare + manopera?


pentru faptul ca imi place abordarea si mi se pare decenta, o sa vin cu cateva lamuriri si anume:
1. consumul nu scade prin simpla montare a sistemului. cu atat mai mult la jumatate. cazurile in care consumul poate scade, ipotetic, la jumatate fara alte pierderi ar fi la motoarele vechi, alea cu delcou unde ai putea modifica avansul si anume la minim si totodata sa adaugi o cantitate mare de hho, cantitate care se poate calcula tinand cont de turatie si capacitatea cilindrica. dar, eu iti spun de pe acum ca o reducere de 50% e cam.... basmatica (de la basme vine Razz) sau cel putin eu nu o cred. cred doar ceea ce pot proba chimic si fizic. asadar, sa nu ne imbatam cu apa rece.
2. la autoturismele mai noi, unde cantitatea de carbuarnt injectata este dictata de mai multi senzori printre care debitmetru, senzorul de temperatura a aerului aspirat si sonda sau sondele lambda in functie de producatorul autoturismului se intampla astfel. Sa spunem ca pacalim debitmetrul si adaugam HHO, adica oxigen si hidrogen in admisie exat inainte de egr sau supapa de admisie. astfel, debitmetrul nu mai detecteaza si oxigenul introdus de noi si daca a introdus (vorbesc in litri ca sa nu stau sa calculez gramaje) 2 litri de aer, inseamna ca de fapt doar 21% era oxigen restul fiind azot si altele. noi mai bagam inca sa spunem 50ml oxigen pur sau oricum, de puritate mare. se produce arderea si la evacuare, inainte de catalizator avem o sonda lambda care va detecta o cantitate mai mare de oxigen. Acest lucru il va interpreta in felul urmator: cantitatea de carburant inseamna ca a fost prea mica de a ajuns asa de mult oxigen pe evacuare. Inseamna ca trebuie marita.

Din acest motiv o simpla instalare fara un chip efie care sa reseteze valorile de la sonda lambda nu va avea ca efect o scadere a consumului ci doar o crestere sau o stagnare a acestuia in functie de cat de buna sau bune sunt sondele lambda. Mercedesul de ex foloseste 2 sonde lambda, adica cea dinainte si cea dupa catalizator pentru a calcula cantitatea de carburant care trebuie injectata. O varianta economica ar fi sa scoatem sonda lambda din debitul de gaze de evacuare montand un distantier astfel incar sonda sa detecteze mai putin oxigen dar o reducere de 50% nu vei observa. Eu am reusit doar 12% cu un astfel de distantier si inclin sa cred ca de fapt am tras de par ca sa obtin acei 12%.

Acum intrebarile:
1. producatorul chipurilor este volo performance. vezi voloperformance.com pentru detalii.
2. garantia oferita este de 12 luni din momentul achizitiei.
3. daca generatorul cu HHO (hai sa nu mai folosim bulbuci ca doar exista un termen chimic pt amestecul de hidrogen si oxigen) nu mai functioneaza motorul va trage mai putin. vei observa o scadere de putere. in momentul respectiv, tot ce poti face este sa decuplezi chipul efie si atunci masina revine la specificatiile de fabrica. EU montez un intrerupator la efie pe firele de date lasand masa si tensiunea cuplate pentru memoria chipului. pur si simplu il intrerup cand vreau putere sau daca a sarit siguranta si nu am alta sa pun in loc.
4. remaparea se face gratuit. Cel putin eu o fac gratuit inclusiv celor care au cumparat de la concurenta si din pacate sunt destul de multi care vin la mine inclusiv din prahova. Imi pare rau ca se intampla asta. Sad
5. in functie de capacitatea cilindrica a autoturismului se instaleaza un generator. hai sa luam in calcul un autoturism bmx 530xd automat motor de 3000 cmc. consum in oras la mers domol 15%, in afara la mers regulamentar 9%. In urma instalarii sistemului s-a ajuns la un consum de 5.7% in afara si 10% in oras. pretul instalatiei este de 2145 ron, instalatie completa incluzand 2 vase, unul de 3 litri pt electrolit ca sa nu ridici capota sa pui apa odata la 3 zile si unul pt un amestec ce neutralizeaza eventualii vapori de solutie caustica ce vor rezulta daca nivelul de electrolit scade prea tare, filtru decantor, pwm, chip efie, 2 valve arestoare, cabluri, furtune, generator, etc. Adica, mai mult de atat nu poti monta.
Amortizarea se face in 4.6 luni luand exemplul cati km fac eu pe luna in oras si in afara acestuia la o medie de 15.000 pe an. Desigur, scaderea de consum nu este aceeasi la toate autoturismele dar daca este sub 20% eu cel putin dau banutii inapoi omului care a cumparat-o cu scopul de a o folosi pentru economie.

Tin sa fac si precizarea ca harta de mapare din ECU nu este rescrisa ci valorile se modifica dinamic ca si cum le-ai modifica cu ajutorul programului cu care faci diagnoza. din acest motiv efie se monteaza pe 4 fire de la portul obd2.

Montajul il poti face singur. Ai nevoie de un + de pe alternator ca sa porneasca generatorul de hho doar cand ai motorul pornit. acel plus se cupleaza la un releu si apoi lucrurile sunt simple. Daca nu, un montaj in iasi sau in bucuresti la un service partener costa 300 ron.

daca mai ai intrebari cu draga inima te rog sa mi le adresezi
  • hho

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
sorin, uite sa o luam si fiziceste. cat spune faraday ca se consuma ca sa se produca 1 litru de hho intr-un minut? pot sa iti spun eu dar te las sa cauti. apoi, imparte in secunde si vezi cat ai nevoie intr-o secunda si pe urma vezi cat produce masina si compara. o sa ajungi la concluzia ca pierzi cel mult 1 cal putere ca sa produci aproximativ 3 litri de hho. asadar, motorul nu moare. oricum, 10 cai i-ai pierdut dupa 2 ani de folosire a masinii datorita depunerilor si altor factori de uzura. sau poate am fost rau.

mergem mai departe ca am rezolvat-o cu electricitatea necesara producerii hidrogenului. nasa a aratat ca da, exista reducere de consum. noi tot un astfel de amestec facem. cum calul ala putere sa spunem ca nu ne intereseaza, avem celelalte avantaje pe care nasa le-a descris bine. ai cam interpretat intr-o alta directie care sa iti dea dreptate. am mai spus ca nu trebuie sa imi dai dreptate ci doar vina sa probam daca ai sau nu dreptate.

NU E MAI SIMPLU ASA?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
hho a scris:hai sa luam in calcul un autoturism bmx 530xd automat motor de 3000 cmc. consum in oras la mers domol 15%, in afara la mers regulamentar 9%. In urma instalarii sistemului s-a ajuns la un consum de 5.7% in afara si 10% in oras

Aici mai bine nu ma puteai nimeri doar ca nu e automat(530 d 2009). Daca merg regulamentar consumul e pe la 5,2-5,5 iar in oras 9-9,5 % cu clima pornita. Vezi ca ala si-a reparat masina de i-a scazut consumul. Very Happy
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
HHO, hai acum sa-ti spun ce am inteles din postul tau. Pentru a obtine o scadere a consumului, se foloseste, in combinatie cu nick-ul tau, un pawebox. Din ce am vazut pe siteul indicat de tine, exista astfel depaweboxuri care sa asigure scaderea consumului si fara generatorul de nickname. Daca rezultatul este acelasi, ce nevoie mai am de generator? Iar scaderea asta de consum o pot obtine absolut gratuit si cu o intervntie asupra masinii de sub 1 minut prin scoaterea de pe circuitul de vaccum a electovalvei de comanda de la turbo. Dezavantajul este ca turatia motorului va fi limitata la maxim 3000 rot/min altfel intrand in limpmod.
Tot din raspunsul tau reiese ca nu cunosti motorizarile pentru care te oferi sa le aduci ajustari in functionare. Cand am cerut clarificari asupra modului de interventie si a costurilor, am trecut ca referinta codul unuia din motoarele alese de tine pentru teste "relevante" iar tu ai venit cu exemplificare pe un motor de bmw.
In conclizie, deocamdata preferam sa se monteze sistemele pe bmw-uri.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
acuma intreb si eu...
costul unei instalatii de bulbuci/hho/whatever e de ~2000 RON. Se reduce consumul cu, daca am inteles bine, vreo 15%, si creste puterea.

Costul unei instalatii de GPL e de ~2500 RON. Cheltuielile cu combustibilul scad cu vreo 30-40%, puterea ramane aceeasi.

Pai atunci nu mai bine iau un motor mai mare (daca vreau putere) si ii pun gaz?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR