- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
vladutztm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
- blue ray
- **
- 147 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
De câteva zile am observat cã am apã sub preºul din faþã dreapta. Da multã... Iniþial am crezut cã s-a vãrsat ceva, apoi am vãzut cã nu se mai usucã. Am verificat chederul, pare în regulã, nu cred cã apa vine de-afarã. Mã gândesc dacã nu cumva e de la AC, pt cã în ultimele zile am mers mereu cu AC pornit. E posibil sã se fi înfundat evacuarea condensului ºi apa sã îmi intre în maºinã. Unde gãsesc furtunaºul (sau ce-o fi) de evacuare? Maºina e Corsa C din 2005.
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- laur_cristim
- *
- 2 mesaje
- din 19 Aug 2010
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
laur_cristim
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Daca cineva ma poate ajuta cu cateva pareri in legatura cu functionarea defectuoasa a aerului conditionat pe Corsa C model 2001 cu motor de 1.0 l (Z10XE) v-as ramane profund recunoscator. Iata cum se manifesta:
La prima cuplare din zi aerul functioneaza normal. Odata cu incalzirea motorului insa, incepe sa se auda o bataie infundata ritmica nu prea puternica, fara a prejudicia functionarea, deci aerul rece este impins in continuare in interioar. La primele manifestari asemenea celei descrise am fost nevoit sa fac legatura cu apasarea pedalei de frana deoarece in momentul cand franam incepeau acele batai ritmice, fapt ce m-a facut sa cred ca are legatura cu abs-ul. Cu timpul insa, bataile incepeau imediat ce se incalzea motorul. Mai opream aerul, il mai porneam, bataile mai incetau, ba incepeau iarasi si tot asa...
Binenteles, am fost la service, aici un mecanic - care nu avea timp sa asculte motorul in mers (pentru ca nu batea tot timpul) - a decretat ca este rulmentul compresorului de vina si m-a programat a doua zi pentru demontare. A doua zi m-a trimis la plimbare si m-a rechemat mai tarziu cand, a zis el, are timp sa-l desfaca. M-am prezentat la solicitarea lui si masina era deja parcata afara spunandu-mi ca a demontat rulmentul care e ca nou si ca imi trebuie compresor. Acum, ce ma framanta pe mine, nevazand cu ochii mei cele spuse de mecanic si datorita faptului ca in multele mele probe pornind si oprind A/C am constatat la un moment dat ca bataile au reaparut odata (o singura data) si cand aerul nu era pornint. Si atunci ma intreb, ce e defect, pentru ca daca ambreiajul electric n-a cuplat, compresorul nu putea sa se invarta si sa bata.
Astept cu nerabdare parerile voastre.
Multumesc pentru atentie
Daca cineva ma poate ajuta cu cateva pareri in legatura cu functionarea defectuoasa a aerului conditionat pe Corsa C model 2001 cu motor de 1.0 l (Z10XE) v-as ramane profund recunoscator. Iata cum se manifesta:
La prima cuplare din zi aerul functioneaza normal. Odata cu incalzirea motorului insa, incepe sa se auda o bataie infundata ritmica nu prea puternica, fara a prejudicia functionarea, deci aerul rece este impins in continuare in interioar. La primele manifestari asemenea celei descrise am fost nevoit sa fac legatura cu apasarea pedalei de frana deoarece in momentul cand franam incepeau acele batai ritmice, fapt ce m-a facut sa cred ca are legatura cu abs-ul. Cu timpul insa, bataile incepeau imediat ce se incalzea motorul. Mai opream aerul, il mai porneam, bataile mai incetau, ba incepeau iarasi si tot asa...
Binenteles, am fost la service, aici un mecanic - care nu avea timp sa asculte motorul in mers (pentru ca nu batea tot timpul) - a decretat ca este rulmentul compresorului de vina si m-a programat a doua zi pentru demontare. A doua zi m-a trimis la plimbare si m-a rechemat mai tarziu cand, a zis el, are timp sa-l desfaca. M-am prezentat la solicitarea lui si masina era deja parcata afara spunandu-mi ca a demontat rulmentul care e ca nou si ca imi trebuie compresor. Acum, ce ma framanta pe mine, nevazand cu ochii mei cele spuse de mecanic si datorita faptului ca in multele mele probe pornind si oprind A/C am constatat la un moment dat ca bataile au reaparut odata (o singura data) si cand aerul nu era pornint. Si atunci ma intreb, ce e defect, pentru ca daca ambreiajul electric n-a cuplat, compresorul nu putea sa se invarta si sa bata.
Astept cu nerabdare parerile voastre.
Multumesc pentru atentie
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- laur_cristim
- *
- 2 mesaje
- din 19 Aug 2010
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
laur_cristim
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
Este adevarat, ieri dupa masa am gasit un mecanic mai adevarat care mi-a desfacut masca fata si a gasit radiatorul mic al A/C-ului desprins, care se plimba nestingherit prin fata radiatorului mare.
Bravo Suleacosti !
Si cand te gandesti ca eu am umblat cateva zile gandindu-ma cum sa gasesc 19 milioane sa-mi cumpar un compresor ...
Bravo Suleacosti !
Si cand te gandesti ca eu am umblat cateva zile gandindu-ma cum sa gasesc 19 milioane sa-mi cumpar un compresor ...
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
val252
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut! As dori sa ma ajutati daca se poate cu un diagnostic. Pare sa fie aceiasi problema ca mai sus. Iata simptomele: aerul conditionat merge ok, raceste, nici o problema; motorul este si el in stare buna (masina tocmai a iesit din service cu revizie pluse sonde lambda schimbate, debitmetru de aer - deci merge cel mai ok de cand am luat-o). In momentul cand temperatura sare de 90 de grade (adica acul trece de mijloc) si electroventilatorul intra pe treapta a 2-a de viteza (in conditiile in care aerul este pornit) incepe sa se auda un zgomot sacadat iar motorul incepe sa se zgaltaie destul de violent....problema apare doar daca aerul este pornit. Cineva mi-a spus ca este de la compresor...voi ce ziceti?
unde este acest radiator mic al de la a/c? aerul si radiatorul impartasesc acelasi ventilator? Spre deosebire de ce se intampla la colegul de mai sus la mine in afara de bataie se si zgaltaie destul de tare motorul.
Multumesc anticipat.
unde este acest radiator mic al de la a/c? aerul si radiatorul impartasesc acelasi ventilator? Spre deosebire de ce se intampla la colegul de mai sus la mine in afara de bataie se si zgaltaie destul de tare motorul.
Multumesc anticipat.
val252
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
val252
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
gcom61 a scris:Vibratia apare cand porneste electroventilatorul? Daca ,da,atunci vibratiile,este posibil,sa fie produse de cuplul pe care il opune alternatorul pt. echilibrarea consumului.
Din cate am observat eu (dar poate gresesc), electroventilatorul are 2 trepte de viteza, pe prima treapta se aude ca se invarte dar este silentios nu vibreaza si nu deranjeaza, iar pe treapta a doua (care intra doar cand trece de 90 temperatura) se intampla ceea ce am descris mai sus. cu siguranta nu este un comportament normal chiar daca este motorul mic si solicitat (in timpul problemei prezentate motorul nu da semne ca nu ar putea face fata...turatia ramane constanta etc...)
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Verifica sa nu fie vreo pala de la elice crapata.La turatie mica ventilatorul consuma foarte putin curent si este normal sa nu fie sesizat rapid.Atunci cand incepe sa vibreze incearca sa accelerezi f.putin si asculta/observa cu atentie daca persista acea vibratie.La mine s-a comportat la fel pana cand m-a lasat bateria(dupa 9 ani);dupa schimbarea bateriei se mai comporta asa numai daca las motorul la relanti cu faza scurta aprinsa +AC mai mult de 5-10 min.
val252
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- thundermtx
- *
- 4 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Bucuresti
thundermtx
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu clima automata in sensul ca nu mai funcioneaza deloc ,nu afiseaza nimic pe display.Precizez ca am verificat sigurantele de la motor si sunt ok.Exista cumva vreun releu legat de clima ?S-a mai confruntat cineva cu astfel de problema astept ajutor,multumesc anticipat!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
23.03.2011 21:38:40
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
23.03.2011 21:38:40
- thundermtx
- *
- 4 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Bucuresti
thundermtx
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- thundermtx
- *
- 4 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Bucuresti
thundermtx
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- danny_daniel
- *
- 43 mesaje
- din 30 Jun 2010
- Corsa 2001 z10xe
- Braila
danny_daniel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danny_daniel
- *
- 43 mesaje
- din 30 Jun 2010
- Corsa 2001 z10xe
- Braila
danny_daniel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat