Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Astia la noi la Bacau cu noua reprezentanta cam sunt pe langa. Personal nu m-au convins ca sunt profesionisti.
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:David_Andrei, asta vroiam sa-i spun colegului, ca pentru membrii forumului aveau ceva discounturi. Acum nu mai stiu. Eu din 2015 nu am mai fost pe la ei ca sunt din Bacau si nu bat drumul pana la ei. In aacea perioada am fost des in Bucuresti si am facut programare la ei si au fost ok.
De pe la sfarsitul lui 2009 au fost montate galerii cu clapete imbunatatite. Cineva a postat de pe la ce cod de motor. Eu am galerie cu clapeti imbunatatiti si nu am probleme la cei aproximativ 300 de mii de km. Problema este ca reprezentanta Opel tace malc si nu recomanda schimbarea acestui semering la o perioada de timp, cum faceau cel putin cei de la peugeot Bacau. Ei recomandau schimbarea acestui semering si aveau pe stoc in reprezentanta stiind ca pot aparea probleme. Cand a inceput sa apara la mine mesajul cu presiunea acum 2 ani jumate un prieten bun ce era mecanic la peugeot mi-a spus ca nu pompa este problema ci acest semering pe care ei il schimba frecvent la ale lor; eu spunandu-i ca e pompa de ulei cu problene la Insignia. Intradevar acest tip de pompa cu oring este folosit de opel si la modelele anterioare, dar trebuie sa luam in seama ca multe nu aveau filtru de particole sau era pozitionat in alt loc cu era la Astra H de 1.9. Eu am avut Astra h 1.9 cdti de 120 c.p dar nu avea filtru de particole si nu au fost astfel de probleme. La insignia cred ca e pozitionat prea aproape de zona pompei si cand isi face regenerare temperaturile la care se ridica afecteaza in timp scurt 4-5 ani acest oring si il intaresc.

Fiind fost posesor de astra h 1.9 cdti, 120 Cp-8 valve, da, confirm ca filtrul de particule era pozitionat dupa motor, mai exact sub pedalier. Curios ca nu ai avut filtru de particule la a ta, nu am mai auzit,
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am..dar e 2005 af
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da era an 2005 fara dpf. Cand am adus-o din Germania m-am bucurat ca nu are dpf. Era euro 4 si emisii de 159mg.
Skip ads

  • MariusMMD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. La sfatul mecanicului la care am vrut sã schimb doar buclucașul o-ring, am facut o modoficare la pompa de ulei eliminând practic o-ringul, care are o inchidere pe planeitate, cu o bucșã metalicã ( vezi foto) care asigurã o inchidere" mamã-tatã" prin montarea bãii de ulei ( prin strângera bãii de ulei se asigura si presarea pe o-ring). Tot în foto se poate observa cã materialul din care e confecționatã conducta sorbului pompei de ulei diferã de cel al pompei ( are un coeficient de dilatare mai mare) și la diferite temperaturi - , + reacționeazã diferit fațã de corpul pompei unde e montat o-rigul.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca ai facut o treana extraordinara. Bravo
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Marius...Da, clar ca e o treaba mult mai indicata si fiabila. Eu ma gandeam la teflon. aluminiu, cupru, alama. Prelucrarea nu este o problema. Un desen cu inelul si ceva cote poti sa ne oferi, sigur vei intra in istorie cu adaptarea.
  • NChivu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2017

  • Mesaj Privat
salutare ,,am un opel insignia ,la fel si prietenii mei ,dar nu am avut niciunul probleme ,asa cum vad scris aici ,chiar sunt masini bune ,,
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu toti au avut probleme. Si eu sunt multumit de ea, dar pot aparea unele probleme mai mari sau mai mici si fiecare impartaseste experienta sa si incercam sa prevenim ca sa nu avem neplaceri mari. Eu acum de exemplu sunt iar cu ea iesit din tara si am mers 1500 de km fara probleme si am fost relaxat la drum.
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ambielare si 7000km mai tarziu https://youtube.com/watch?v=QqEGjKzlVjg , nu dati banii pe prostii!
  • alfred70

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Unde ai facut ambielare ?Macar sa ne ferim!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Garantie...?
Skip ads

  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Da, s-a rezolvat pe garantie! Din cate stiu si sper sa nu gresesc doar cei de Gagu fac ambielari iar serviceurile doar trimit motoarele la ei, prin urmare nu serviceurile sunt de ferit ci operatia in sine ... totusi consider ca ar trebui sa fi informat in prealabil de riscurile la care te expui!

P.S 3 mecanici mi-au spus ca ambielarea nu este o lucrare de durata, nu i-am crezut pana nu am "auzit"


Ultima modificare facuta de deleted-102061 la Lun 26 Jun, 2017 9:10 pm, modificat de 5 ori in total
  • alfred70

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ce a fost?Poti sa detaliezi?
  • Cosmin_001

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La un opel Insignia a fost 8100 cu tot cu pompa de ulei
  • Cosmin_001

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2015

  • Mesaj Privat
dorozaur a scris:Cost final reparatie 6700 RON (ambielare/schimbat pompa/uleiuri samd )!
Fara Tva poate
  • Cosmin_001

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2015

  • Mesaj Privat
CDI a scris:Eu am scos-o din service Vinerea trecuta dupa ce am schimbat oringul si sambata am facut cu ea un drum de TM-Buzias apoi Duminica la intors aveam vreo 70 km/h si dintr o data s-a auzit asa un sunet metalic (ca si cum arunci o trusa de scule pe jos si se lovesc una de alta ---nu stiu cum sa explic) din zona motorului...am pierdut puterea in aceleratie si cand incercam sa accelerez ii dadea in nas...am oprit/pornit motoru iar si puterea a revenit dar acel sunet s-a transformat asa ca o bataie acum si se aude de la 2300 ture in sus ...cu cat e mai turata cu atat zgomotu e mai puternic. Se aude ca o elice ce are o paleta rupta sau ceva de genu...

Aveti idee ce ar putea fi ? Sa fi gresit astia ceva cand mi-au pus oringul ? I-am sunat luni si ei imi fac programare dupa 2 saptamani...

De asemenea mi-au zis ca trebuie sa schimb electromotorul ca e cam dus si bateria ca e slaba (m-a lasat de 2 ori cum nu am pornit o aprinzandu-se martorul de la ulei). Electromotorul il schimb dar bateria cand o masor are 12V in loc de 12.5 V cum se recomanda. Voi ce spuneti ?

Ti a cazut motorul acel sunet vine de la vibrochen se invart cuzinetii pe palier ti a cazut si pompa de ulei vechea problema la insignia
  • Cosmin_001

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2015

  • Mesaj Privat
160decai a scris:salutare baieti...vreau sa va intreb pe toti care ati ajuns la rectificat motoru si vibrochenu la insignia...a tinut operatia?/ merge bine masina dupa rectificare? cei care au rectificat de mai mult timp a tinut pana in ziua de azi?

Am peste 10 mii de km si deocamdata nu are nici o problema chiar merge mai bine toata joaca cu rectificarea a costat 120.000 lei cu schimburi ulei montatat tot
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Cosmin_001 a scris:
dorozaur a scris:Cost final reparatie 6700 RON (ambielare/schimbat pompa/uleiuri samd )!
Fara Tva poate


Cu TVA!
Ambielarea costa 3000 RON
manopera montat/demontat motor 1300 RON
pompa ulei, garnituri, antigel si restul pana la 6700 (nu am schimbat distributia)
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cosmin_001 a scris:
160decai a scris:salutare baieti...vreau sa va intreb pe toti care ati ajuns la rectificat motoru si vibrochenu la insignia...a tinut operatia?/ merge bine masina dupa rectificare? cei care au rectificat de mai mult timp a tinut pana in ziua de azi?

Am peste 10 mii de km si deocamdata nu are nici o problema chiar merge mai bine toata joaca cu rectificarea a costat 120.000 lei cu schimburi ulei montatat tot


Poate 12.000 lei Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR