midaniel
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
Mi-a sosit sprayul asa ca m-am apucat de operatiune. Am scos mufa de la debitmetru, am deconectat bateria si am scos debitmetru( a iesit relativ usor). Am turnat intro cutiuta alcool izopropilic doar cat sa acopere partea aceea de plastic cu sageata si l-am lasat cam o ora jumate dupa care l-am scos si am dat de vreo 4 - 5 ori cu spray din abundenta. l-am lasat sa se usuce si l-am montat la loc. Am conectat bateria si apoi mufa. am pus contact 30 de secunde dupa care am pornit motorul si l-am lasat la relantiu aproximativ 15 minute. Mentionez ca la pornirea motorului mi s-a stins martorul de abgas / exhaust. Rezultatul s-a simtit desi poate ca nu chiar cum m-as fi asteptat si asta pentru ca poate mai trebuie sa curat si egr-ul unde recunosc ca inca nu mi-am facut curaj sa umblu si asta din cauza operatiunii mai dificile (cel putin asa am eu impresia). De cand am curatat debitmetrul am facut vreo 50 de kilometri prin oras si inca nu s-a reaprins martorul si sper sa nu se aprinda. Vineri o sa fac un drum de vreo 100 de km si o sa vad daca ramane asa. Oricum diferenta se simte.
Tin sa multumesc acestui site, in special d-lor Cuciureanu, Szilard, Petricila si tuturor celor care ne ajuta sa ocolim asa zisii mecanicii si service-uri care urmaresc doar sa ne stoarca de bani.
Tin sa multumesc acestui site, in special d-lor Cuciureanu, Szilard, Petricila si tuturor celor care ne ajuta sa ocolim asa zisii mecanicii si service-uri care urmaresc doar sa ne stoarca de bani.
- John D.
- **
- 151 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutari,
Am vazut in niste posturi mai vechi imagini cu masuratori.
Am curatat si eu debitmetrul in urma erorilor 0170 si 0135, dar la masuratori, si inainte de a curata si dupa ce l-am curatat, debitul de aer la relanti este 0. la aprox 1500RPM se duce la 9,ceva si ramane acolo. poate fi stricata partea electronica a debitmetrului?
Am vazut in niste posturi mai vechi imagini cu masuratori.
Am curatat si eu debitmetrul in urma erorilor 0170 si 0135, dar la masuratori, si inainte de a curata si dupa ce l-am curatat, debitul de aer la relanti este 0. la aprox 1500RPM se duce la 9,ceva si ramane acolo. poate fi stricata partea electronica a debitmetrului?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- John D.
- **
- 151 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
OPCOM, conteaza?
O sa caut pe cineva cu corsa sa punem si la el tester-ul sa vad ce zice.
As face proba cu unul de pe alta masina, dar am mai facut probe cu alte piese si am ajuns la concluzia ca daca un senzor nu da eroare nu inseamna ca e gata bun de luat exemplu la masuratori..
Daca esti amabil te uiti un pic la postul meu de aici : https://www.clubopel.com/vie...=vss&start=60
Multumesc! Numai bine!
O sa caut pe cineva cu corsa sa punem si la el tester-ul sa vad ce zice.
As face proba cu unul de pe alta masina, dar am mai facut probe cu alte piese si am ajuns la concluzia ca daca un senzor nu da eroare nu inseamna ca e gata bun de luat exemplu la masuratori..
Daca esti amabil te uiti un pic la postul meu de aici : https://www.clubopel.com/vie...=vss&start=60
Multumesc! Numai bine!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
midaniel
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Da se sterge numai cu tester sau deconectarea bateriei. Metoda din urma numai daca nu ai tester, dar in general trebuie evitata deoarece ECU trebuie sa reinvete parametri si sa reia toate monitoarele OBDII. Totusi este metoda cea mai la indemana
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
Vezi ca dupa conectare trebuie setat din nou radioul si TID. La radio iti trebuie codul, il ai in Car Pass.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
Vezi ca dupa conectare trebuie setat din nou radioul si TID. La radio iti trebuie codul, il ai in Car Pass.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca debitmetrul nu se poate curata in nici un fel si cu nici o solutie, fie ea de curatat debitmetre (personal am stricat 2 debitmetre pana acum incercand sale curat cu diferite solutii minune), el trebuie lasat asa cum este, doar termistorul debitmetrului se poate curata de praf cu o pensula uscata sau de depuneri de oxid cu o surubelnita fina si cu foarte mare atentie.
cand debitmetrul da semne evidente de oboseala sau se defecteaza complet, solutia este doar sa cumparati altul nou. Atat.
nicu.
cand debitmetrul da semne evidente de oboseala sau se defecteaza complet, solutia este doar sa cumparati altul nou. Atat.
nicu.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
nicu.costinesti - parerea mea este un pic alta si din experienta vorbesc. Eu am reusit sa curat debitmetre care si in acest moment merg fara nici o problema, cum de altfel si Dan Cuciureanu a reusit sa curete nu unu-doua ci mult mai multe ....
Normal ca exista sansa sa nu dea drumul si asta este in pachet, aici intervin multi factori de unde s-a ajuns sa nu mai mearga in parametrii (apa, praf,.....)
Normal ca exista sansa sa nu dea drumul si asta este in pachet, aici intervin multi factori de unde s-a ajuns sa nu mai mearga in parametrii (apa, praf,.....)
- rares.niciu
- *
- 9 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2001 z16xe
- Timis
rares.niciu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
geogrin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare
Posesor de OPEL CORSA 1,7 DI 16V,motor Y17DTL,an 2001.
Am schimbat toate filtrele si totusi martorul cu cheita se aprinde.Ma duc la control si aflu ca debitmetrul e gata,trebuie schimbat.Scurt si la obiect.Vin si caut pe forum despre necazul meu.Gasesc postul d-lui Dan Cuciureanu si constat ca meseriasul nu facut nici 5% din lucrare si a rezultat ca debitmetrul e gata!
L-a desfacut ,l-a dat cu spray,la montat si la testat in 5 minute!
A trecut o saptamina si se mai aprinde becul cind se face cald afara...."cade in nas".
Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi sau sa-mi recomande pe cineva care sa ma ajute cu o verificare mai atenta?
Multumesc
Posesor de OPEL CORSA 1,7 DI 16V,motor Y17DTL,an 2001.
Am schimbat toate filtrele si totusi martorul cu cheita se aprinde.Ma duc la control si aflu ca debitmetrul e gata,trebuie schimbat.Scurt si la obiect.Vin si caut pe forum despre necazul meu.Gasesc postul d-lui Dan Cuciureanu si constat ca meseriasul nu facut nici 5% din lucrare si a rezultat ca debitmetrul e gata!
L-a desfacut ,l-a dat cu spray,la montat si la testat in 5 minute!
A trecut o saptamina si se mai aprinde becul cind se face cald afara...."cade in nas".
Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi sau sa-mi recomande pe cineva care sa ma ajute cu o verificare mai atenta?
Multumesc
- berci eugen
- **
- 52 mesaje
- din 24 Apr 2009
- Astra 2002 12.7 DTI
- Bistrita-Nasaud
berci eugen
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 12.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Sorin Deac
- **
- 57 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Agila 2001 Z10XE
- Cluj
Sorin Deac
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
berci eugen:
Cum te uiti la mufa, ai doua suruburi pe care le desfaci cu cheir torx T20 cu gaura, iar mufa propriu - zisa, se extrage prin tragere spre exterior concomitent cu apasarea clichetului de deblocare aflat sub conectorul debitmetrului (nu trage de conector aiurea, ci delocheaza-l mai intii).
Restul operatiunilor de curatare le aflii din topicul corespunzator...
Iti uram succes!
Cum te uiti la mufa, ai doua suruburi pe care le desfaci cu cheir torx T20 cu gaura, iar mufa propriu - zisa, se extrage prin tragere spre exterior concomitent cu apasarea clichetului de deblocare aflat sub conectorul debitmetrului (nu trage de conector aiurea, ci delocheaza-l mai intii).
Restul operatiunilor de curatare le aflii din topicul corespunzator...
Iti uram succes!
- ririnel
- ****
- 2,083 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,083
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu am gasit in bazar acum un an trusa numai torx securizat cu cinci colturi. Sunt in total 6 sau 8 piese. O tin ferita ca e cam rara avis. Pana sa o cumpar m-am contrazis cu vanzatorul care sustinea ca nu exista torx securizat in cinci. Pretul ei nu e mare> 24 lei si l-am lasat tot pe el sa o caute. Cand m-am dus sa o ridic ma astepta si a recunoscut ca nu stia ca se fac si in cinci. Parerea mea e ca trebuie sa aveti si aceste torxuri cine doreste pastrarea suruburilor originale. Daca nu, le inlocuiti cu cap cruce si gata.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- berci eugen
- **
- 52 mesaje
- din 24 Apr 2009
- Astra 2002 12.7 DTI
- Bistrita-Nasaud
berci eugen
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 12.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am demontat debitmetrul de pe galeria de aer si l-am suflt(curatat) cu un spray de contate bun nemtesc dar dupa ce l-am pus inapoi tot la fel functiona masina lent asa ca am facut un test cu mufa scoasa afara si este alta masina .Puteti sa-mi da-ti mai multe detalii la felul in care se curata debitmetrul deoarece la cei cu piese import mi-au cerut 270 ron numai pe partea electronica de provenienta nemteasca ,al meu e bosch si poate daca imi da cineva mai multe detalii poate isi revine si al meu