Salut,
Ieri am curatat clapeta cu ajutorul tutorialului Dlui Dan, primul lucru deconectat bateria, ulterior etapele sunt conform sagetilor numerotate pentru cine are motorizarea Z16SE pana se ajunge la clapeta de acceleratie
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
. Furtunul nr 5 este de la antigel, la motorizarea mea vine deasupra vasului deci nu a curs nimic si nici nu este nevoie sa il astupam. Apoi inainte de a desface clapeta din suruburi am scos mufa, destul de greu la mine, poate era intepetina. Apoi am desfacut clapeta in X cu grija ca sa nu scape . La sageata nr 7 este garnitura dintre clapeta si carburator insa aveti grija la ea, mi s-a parut sensibila ( am inteles de la Dl Dan ca mai exista inca o a 2a garnitura dar sincer eu nu am observat-o sau poate la mine nu exista, daca ma poate ajuta cineva ??? ). Asa arata clapeta inainte, mia fost frica sa apas tare pe ea sa se deschida de murdara ce era, cred ca era si intepenita un pic
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
. Am curatat-o cu decarbusolv si carpa, cu bete de urechi in locurile greu accesibile inclusiv racordurile, asa arata dupa
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
, am curatat cu detergent si furtunurile care duc la baia de ulei
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
. Dupa montare am asteptat in pozitia II 1 minut ca Ecu sa memoreze clapeta, ulterior diferenta se observa, imi porneste la sfert de cheie, nu mai imi da in nas in treapta I. Mentionez ca nu aveam probleme cu masina, doar ca imi dadea in nas la treapta I si nu imi pornea la sfert cum este acum, dar se merita 100% sa curatati clapeta. Poate ma ajuta cineva, cum sterg erorile din bord, merge deconectata bateria circa 6 ore se reseteaza? Am P1120/1550/1122. Va multumesc si daca cineva vrea are ceva de adaugat e liber sa o faca.
Cu stima!