nicu_opel- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2011
- Mesaj Privat
- katabxp
- **
- 117 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cam asa a inceput si a mea sa faca, nu mai trage cand e cald motorul. Pana in 3000de ture urca greu, dupa care merge ok. Acum ca o chestie: am avut aceeasi problema la un VW polo mai demult si a fost sorbul prin care trecea uleiul din baie in motor. Mi-a curatat-o cineva la service si pe urma a mers. Ma gandesc ca poate e aceeasi problema si acum. Diferenta fata de Polo e ca la Vactra (1.8l, 16V, Z18XE) asta de la 3000 de ture se infige, merge ok, la polo nu mai urca mai mult de 3000 ture motorul nici cu piciorul in podea. Cu polo ala am avut o gramada de probleme din cauza asta: am schimbat pe el senzori, sonda lambda, bani aruncati aiurea pana si-au dat unii seama care era problema. Poate are si vectra aceeasi belea. Aveti idee cat ar costa sa verifice un service chestia asta?
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- katabxp
- **
- 117 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am fost ieri la un service si mi-au pus-o pe tester. Au resetat ce au resetat pe acolo si vad ca e ok acum. Am mers aseara vreo 80Km si a fost ok. Mi-au zis sa pun si niste aditiv pt curatarea injectoarelor in benzina. Poate si de la ala e ok acum. A mai folosit cineva aditiv din asta? Da rezultate?
cristof
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- brandas_style
- *
- 40 mesaje
- din 21 Apr 2009
- Vectra 1997 ecotec x16xel
- Iasi
brandas_style
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 ecotec x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare la cineva de site care se pricepe ..senzorul de temperatura motor am inteles ca da imformati la ecu,,si ecu mai departe ,,daca senzorul este decalibrat probabil sa aiba vreo 10 cred,, masina este adusa din germania vectra b 97 motor 16, posibil sa imfluenteze consumul ridicat de benzina ? va multumesc
RUFF
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2011
- Mesaj Privat
- andreicato
- *
- 45 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 1997 x16xel
- Timis
andreicato
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
brandas_style a scris:salut am si eu o intrebare la cineva de site care se pricepe ..senzorul de temperatura motor am inteles ca da imformati la ecu,,si ecu mai departe ,,daca senzorul este decalibrat probabil sa aiba vreo 10 cred,, masina este adusa din germania vectra b 97 motor 16, posibil sa imfluenteze consumul ridicat de benzina ? va multumesc
Senzorul de temperatura a lichidului de racire poate fi responsabil de multe nastrusnicii, inclusiv de cresterea consumului.
Sfatul meu este sa il schimbi si cu el si cablul (are doua fire) care face legatura intre el si conectorul de pe chiulasa. Nu e scump si poti sa elimini usor o problema.
Bafta!
Radumdb
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut...Am un vectra b 1.6 16v X16XEL din 96...Am avut un accident acum o luna si miam facut masina doar ca acuma nu mai porneste..Problema sta in felul urmator...in 4 buji nu porneste deloc masina, daca scot prima fisa de la bujie (prima din partea stanga cum te uiti la motor) imi porneste, daca bag inapoi fisa ramane pornita, daca incerc sa pornesc de pe loc imi moare motor dar in 3 buji merge masina...Ma poate ajuta careva cu ceva pareri pls ca nush ce sa mai fac, ca imi vine sa-i dau foc....Am apelat la un mecanic-electrician si mia zis ca so dus ECU, toate probleme cica sunt de la ecu, da mi suspicios faptu ca in 3 merge iar in 4 nu. masina a fost lovita in partea soferului deasupra rotii fata. va rog ajutati`ma sisami dati ceva pareri...
soldatu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2011
- Mesaj Privat
Va salut am si eu o problema cu motorul este vb de o vectra 97 1.6 16V cand e rece functioneaza perfect,dar cum trece de 70 C incep din ce in ce mai rau treptat problemele pana la temperatura normala de functionare (90 C) probleme cum ar fi : oscileaza relantiul, mergand la o turatie in treptele 1-2-3 dela treapta 1 pana in a 3 a merge intrerupt/socuri , aceeasi problema se int si in timptul accelerarii dupa mersul constant,consumul este marit iar cu cateva zile in urma incepe sa mi se opreasca motorul in mers la calcarea ambreajului dar nu de fiecare data Ex: o data la 3 semafoare .O fi coincidenta sau nu eu i-am scos mufa de ABS si de atunci a inceput oprirea motorului .... dar nu cred ca ar avea infuenta asupra motorului scoaterea mufei ....
Check engin-ul se aprinde foarte rar si cand se aprinde sta 3-4 secunde dupacare se stinge ....
Testerul mi-a zis un singur lucru acela fiind motorul functioneaza perfect .....
Ce este de facut spuneti-mi si mie va rog ca mi-a mancat sufletu ......
Check engin-ul se aprinde foarte rar si cand se aprinde sta 3-4 secunde dupacare se stinge ....
Testerul mi-a zis un singur lucru acela fiind motorul functioneaza perfect .....
Ce este de facut spuneti-mi si mie va rog ca mi-a mancat sufletu ......
soldatu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2011
- Mesaj Privat
Va salut am si eu o problema cu motorul este vb de o vectra 97 1.6 16V cand e rece functioneaza perfect,dar cum trece de 70 C incep din ce in ce mai rau treptat problemele pana la temperatura normala de functionare (90 C) probleme cum ar fi : oscileaza relantiul, mergand la o turatie in treptele 1-2-3 dela treapta 1 pana in a 3 a merge intrerupt/socuri , aceeasi problema se int si in timptul accelerarii dupa mersul constant,consumul este marit iar cu cateva zile in urma incepe sa mi se opreasca motorul in mers la calcarea ambreajului dar nu de fiecare data Ex: o data la 3 semafoare .O fi coincidenta sau nu eu i-am scos mufa de ABS si de atunci a inceput oprirea motorului .... dar nu cred ca ar avea infuenta asupra motorului scoaterea mufei ....
Check engin-ul se aprinde foarte rar si cand se aprinde sta 3-4 secunde dupacare se stinge ....
Testerul mi-a zis un singur lucru acela fiind motorul functioneaza perfect .....
Ce este de facut spuneti-mi si mie va rog ca mi-a mancat sufletu ......
Check engin-ul se aprinde foarte rar si cand se aprinde sta 3-4 secunde dupacare se stinge ....
Testerul mi-a zis un singur lucru acela fiind motorul functioneaza perfect .....
Ce este de facut spuneti-mi si mie va rog ca mi-a mancat sufletu ......
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
problema ta de cele mai multe ori apare din cauza egr-ului. Ar trebui curatat sau anulat . App schimbta testeru ca iti spune prostii. Odata ce se aprinde check engine in bord se stocheaza o eroare in ecu ce nu dispare din senin, merge stearsa cu testeru. Chiar daca s-a stins becul eroarea este stocata si poate fi citita cu testerul .
@radumb, bobina de inductie a scapat neatinsa in urma accidentului ? Verfica bobina de posibile crapaturi/fisuri , pune de proba o alta bobina care stii ca este functionala .
@radumb, bobina de inductie a scapat neatinsa in urma accidentului ? Verfica bobina de posibile crapaturi/fisuri , pune de proba o alta bobina care stii ca este functionala .
- andras212
- **
- 235 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Iasi
andras212
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
@soldatul- cred ca nu-ti functioneaza bine senzorul de temperatura lichid ,se afla in stanga putin mai jos de cutia termostatului.
Daca ai scos mufa de la abs este normal sa se opreasca motorul cum spui pentru ca ecu primeste prin intermediul calc. abs informatia despre viteza cu care ruleaza masina.altfel spus, senzorul abs de la roata stanga fata da si informatia pentru viteza de rulare.logic,nu ar trebui sa indice nici viteza pe bord daca ai deconectat calculatorul abs.
Daca ai scos mufa de la abs este normal sa se opreasca motorul cum spui pentru ca ecu primeste prin intermediul calc. abs informatia despre viteza cu care ruleaza masina.altfel spus, senzorul abs de la roata stanga fata da si informatia pentru viteza de rulare.logic,nu ar trebui sa indice nici viteza pe bord daca ai deconectat calculatorul abs.
Giulyano
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 x16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2009
- Mesaj Privat
Va salut.Am tot urmarit acest topic cu mare interes.Problema la mine este asa:am un vectra din 1999 1.6 16 valve x16xel.La rece motorul trage foarte bine chiar se simt acei 100 de cai..daca sa incalzit devine lenesa,urca greu in turatii..deci nu mai treage la fel ca la rece...Am fost la tester..absolut normal tot...singura eroare e la egr dar l-am astupat.Acum cand se incalzeste se aprinde si check engine si nu mai am putere in motor...nu oscileaza relantiul deloc nici la cald nici la rece..nu merge in trei nu tremura nu merge in suturi...merge curat motorul.Am schimbat si bobina totul este la fel..motorul merge rotund...nu pot intelege de ce pierde putere...oare sa fie acel senzor de temperatura?....e singurul care nu l-am schimbat.....pe tester nu apare eroare.....si inca ceva.....se aprinde abs..apoi se stinge..iar se aprinde..face ce vrea el....iar check engine se mai stinge din cand in cand.....in iarna acesti doi martori nu se aprind....sau cand e mai rece afara..dar persista lipsa de putere a motorului dupa ce se incalzeste....stie cineva concret ce se intampla pana la urma?Multumesc anticipat.
Giulyano
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 x16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Geo_G
- **
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare
Si eu am sesizat aceste probleme si pe GPL si pe benzina.
Am un Z16 XEP pe un astra H din 2006 si cand e rece motorul merge impecabil, ca o adevarata bestie. Dupa ce parcurg autostrada Pit-Buc (nu merg mai sus de 120) imi dau seama ca nu mai accelereaza la fel de bine. Iar cand folosesc frana de motor are o decelerare neuniforma.
Ce credeti ca pot face?
Si eu am sesizat aceste probleme si pe GPL si pe benzina.
Am un Z16 XEP pe un astra H din 2006 si cand e rece motorul merge impecabil, ca o adevarata bestie. Dupa ce parcurg autostrada Pit-Buc (nu merg mai sus de 120) imi dau seama ca nu mai accelereaza la fel de bine. Iar cand folosesc frana de motor are o decelerare neuniforma.
Ce credeti ca pot face?
Giulyano
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 x16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2009
- Mesaj Privat
AstraF
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
AstraF
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut, poate sa-mi spuna cineva care este ordinea corecta a fiselor de la bujii pentru un x16xel? Nu stiu daca fisele sunt in ordinea corecta acum, mai multi "mesteri" si-au pus amprenta pe masina.
Intr-un manual am gasit ca ar fi 1-3-4-2 dar nu scrie daca de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga.
Multumesc anticipat.
Intr-un manual am gasit ca ar fi 1-3-4-2 dar nu scrie daca de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga.
Multumesc anticipat.
AstraF
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat