Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
verifica si fisele daca nu e bobina
eventual si senzorii pe un tester, in special cel de temp al motorului
Skip ads

  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cam asa a inceput si a mea sa faca, nu mai trage cand e cald motorul. Pana in 3000de ture urca greu, dupa care merge ok. Acum ca o chestie: am avut aceeasi problema la un VW polo mai demult si a fost sorbul prin care trecea uleiul din baie in motor. Mi-a curatat-o cineva la service si pe urma a mers. Ma gandesc ca poate e aceeasi problema si acum. Diferenta fata de Polo e ca la Vactra (1.8l, 16V, Z18XE) asta de la 3000 de ture se infige, merge ok, la polo nu mai urca mai mult de 3000 ture motorul nici cu piciorul in podea. Cu polo ala am avut o gramada de probleme din cauza asta: am schimbat pe el senzori, sonda lambda, bani aruncati aiurea pana si-au dat unii seama care era problema. Poate are si vectra aceeasi belea. Aveti idee cat ar costa sa verifice un service chestia asta?
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
incearca sa mergi la dibass motors pe fundeni .. au si tester pt astea mai vechi si sincer eu cand am fost s-au purtat f ok ...

L.E. - sry acu am vazut ca nu esti din buc Sad dar daca ai drum pe aici poate iti faci programare
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am fost ieri la un service si mi-au pus-o pe tester. Au resetat ce au resetat pe acolo si vad ca e ok acum. Am mers aseara vreo 80Km si a fost ok. Mi-au zis sa pun si niste aditiv pt curatarea injectoarelor in benzina. Poate si de la ala e ok acum. A mai folosit cineva aditiv din asta? Da rezultate?
Skip ads

  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut ..si eu sunt posesorul unui x16xel si problema cu datul in nas la plecarea de pe loc am rezolvat-o schimbandu-i fisele si bujiile... la mine chiar a mers ...
  • brandas_style

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 ecotec x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare la cineva de site care se pricepe ..senzorul de temperatura motor am inteles ca da imformati la ecu,,si ecu mai departe ,,daca senzorul este decalibrat probabil sa aiba vreo 10 cred,, masina este adusa din germania vectra b 97 motor 16, posibil sa imfluenteze consumul ridicat de benzina ? va multumesc
  • RUFF

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salut, am patit-o si eu. Nu mai tragea motorul cand ajungea temperatura pe la 95 de grade ( ziceai ca merge in 2 pistoane), si am anulat valva EGR, am dat-o frumos jos am taiat un mulaj dintr-o cutie de bere si l-am pus intre EGR si galerie.
  • andreicato

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
brandas_style a scris:salut am si eu o intrebare la cineva de site care se pricepe ..senzorul de temperatura motor am inteles ca da imformati la ecu,,si ecu mai departe ,,daca senzorul este decalibrat probabil sa aiba vreo 10 cred,, masina este adusa din germania vectra b 97 motor 16, posibil sa imfluenteze consumul ridicat de benzina ? va multumesc


Senzorul de temperatura a lichidului de racire poate fi responsabil de multe nastrusnicii, inclusiv de cresterea consumului.
Sfatul meu este sa il schimbi si cu el si cablul (are doua fire) care face legatura intre el si conectorul de pe chiulasa. Nu e scump si poti sa elimini usor o problema.

Bafta!
Skip ads

  • Radumdb

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut...Am un vectra b 1.6 16v X16XEL din 96...Am avut un accident acum o luna si miam facut masina doar ca acuma nu mai porneste..Problema sta in felul urmator...in 4 buji nu porneste deloc masina, daca scot prima fisa de la bujie (prima din partea stanga cum te uiti la motor) imi porneste, daca bag inapoi fisa ramane pornita, daca incerc sa pornesc de pe loc imi moare motor dar in 3 buji merge masina...Ma poate ajuta careva cu ceva pareri pls ca nush ce sa mai fac, ca imi vine sa-i dau foc....Am apelat la un mecanic-electrician si mia zis ca so dus ECU, toate probleme cica sunt de la ecu, da mi suspicios faptu ca in 3 merge iar in 4 nu. masina a fost lovita in partea soferului deasupra rotii fata. va rog ajutati`ma sisami dati ceva pareri...
  • soldatu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Va salut am si eu o problema cu motorul este vb de o vectra 97 1.6 16V cand e rece functioneaza perfect,dar cum trece de 70 C incep din ce in ce mai rau treptat problemele pana la temperatura normala de functionare (90 C) probleme cum ar fi : oscileaza relantiul, mergand la o turatie in treptele 1-2-3 dela treapta 1 pana in a 3 a merge intrerupt/socuri , aceeasi problema se int si in timptul accelerarii dupa mersul constant,consumul este marit iar cu cateva zile in urma incepe sa mi se opreasca motorul in mers la calcarea ambreajului dar nu de fiecare data Ex: o data la 3 semafoare .O fi coincidenta sau nu eu i-am scos mufa de ABS si de atunci a inceput oprirea motorului .... dar nu cred ca ar avea infuenta asupra motorului scoaterea mufei ....
Check engin-ul se aprinde foarte rar si cand se aprinde sta 3-4 secunde dupacare se stinge ....
Testerul mi-a zis un singur lucru acela fiind motorul functioneaza perfect .....
Ce este de facut spuneti-mi si mie va rog ca mi-a mancat sufletu ......
  • soldatu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Va salut am si eu o problema cu motorul este vb de o vectra 97 1.6 16V cand e rece functioneaza perfect,dar cum trece de 70 C incep din ce in ce mai rau treptat problemele pana la temperatura normala de functionare (90 C) probleme cum ar fi : oscileaza relantiul, mergand la o turatie in treptele 1-2-3 dela treapta 1 pana in a 3 a merge intrerupt/socuri , aceeasi problema se int si in timptul accelerarii dupa mersul constant,consumul este marit iar cu cateva zile in urma incepe sa mi se opreasca motorul in mers la calcarea ambreajului dar nu de fiecare data Ex: o data la 3 semafoare .O fi coincidenta sau nu eu i-am scos mufa de ABS si de atunci a inceput oprirea motorului .... dar nu cred ca ar avea infuenta asupra motorului scoaterea mufei ....
Check engin-ul se aprinde foarte rar si cand se aprinde sta 3-4 secunde dupacare se stinge ....
Testerul mi-a zis un singur lucru acela fiind motorul functioneaza perfect .....
Ce este de facut spuneti-mi si mie va rog ca mi-a mancat sufletu ......
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
problema ta de cele mai multe ori apare din cauza egr-ului. Ar trebui curatat sau anulat . App schimbta testeru ca iti spune prostii. Odata ce se aprinde check engine in bord se stocheaza o eroare in ecu ce nu dispare din senin, merge stearsa cu testeru. Chiar daca s-a stins becul eroarea este stocata si poate fi citita cu testerul .
@radumb, bobina de inductie a scapat neatinsa in urma accidentului ? Verfica bobina de posibile crapaturi/fisuri , pune de proba o alta bobina care stii ca este functionala .
Skip ads

  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@soldatul- cred ca nu-ti functioneaza bine senzorul de temperatura lichid ,se afla in stanga putin mai jos de cutia termostatului.
Daca ai scos mufa de la abs este normal sa se opreasca motorul cum spui pentru ca ecu primeste prin intermediul calc. abs informatia despre viteza cu care ruleaza masina.altfel spus, senzorul abs de la roata stanga fata da si informatia pentru viteza de rulare.logic,nu ar trebui sa indice nici viteza pe bord daca ai deconectat calculatorul abs.
  • Giulyano

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 x16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Va salut.Am tot urmarit acest topic cu mare interes.Problema la mine este asa:am un vectra din 1999 1.6 16 valve x16xel.La rece motorul trage foarte bine chiar se simt acei 100 de cai..daca sa incalzit devine lenesa,urca greu in turatii..deci nu mai treage la fel ca la rece...Am fost la tester..absolut normal tot...singura eroare e la egr dar l-am astupat.Acum cand se incalzeste se aprinde si check engine si nu mai am putere in motor...nu oscileaza relantiul deloc nici la cald nici la rece..nu merge in trei nu tremura nu merge in suturi...merge curat motorul.Am schimbat si bobina totul este la fel..motorul merge rotund...nu pot intelege de ce pierde putere...oare sa fie acel senzor de temperatura?....e singurul care nu l-am schimbat.....pe tester nu apare eroare.....si inca ceva.....se aprinde abs..apoi se stinge..iar se aprinde..face ce vrea el....iar check engine se mai stinge din cand in cand.....in iarna acesti doi martori nu se aprind....sau cand e mai rece afara..dar persista lipsa de putere a motorului dupa ce se incalzeste....stie cineva concret ce se intampla pana la urma?Multumesc anticipat.
  • Giulyano

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 x16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Inca o mentionare.....scuze de al doilea post...masina face asa de 2 ani.....in toate iernile sau cand a fost sub 14 grade afara nu se aprind acei martori deloc...numai cand e cald afara...
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare
Si eu am sesizat aceste probleme si pe GPL si pe benzina.
Am un Z16 XEP pe un astra H din 2006 si cand e rece motorul merge impecabil, ca o adevarata bestie. Dupa ce parcurg autostrada Pit-Buc (nu merg mai sus de 120) imi dau seama ca nu mai accelereaza la fel de bine. Iar cand folosesc frana de motor are o decelerare neuniforma.
Ce credeti ca pot face?
  • Giulyano

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 x16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2009

  • Mesaj Privat
A mea cat scrie pe bord atata si merge dar urca lent...daca vreau sa depasesc trebuie sa dau inferioara si sa accelerez maxim sa pot depasi,nu mai are zvacul acela ca si cand e rece...
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@Giulyano la tine clar e de la EGR-ul anulat. Incearca agrafa, sigur o sa-ti dea un 47.
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut, poate sa-mi spuna cineva care este ordinea corecta a fiselor de la bujii pentru un x16xel? Nu stiu daca fisele sunt in ordinea corecta acum, mai multi "mesteri" si-au pus amprenta pe masina.
Intr-un manual am gasit ca ar fi 1-3-4-2 dar nu scrie daca de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga.
Multumesc anticipat.
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Scria pe bobina: 1,4,2,3
Erau in ordine fisele, 2 din ele aratau ca mancate de soareci dar se pare ca erau bune deoarece le-am schimbat si masina se comporta la fel: tremurat la relanti si lipsa de putere cand se incalzeste motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR