Milly
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
VBaricz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Problema mea este ca nu gasesc de ce pe pinii 1 si 5 de la mufa egr-ului am doar 8.5 V ,asta masurat cum a precizat domnul Dan cu contactul pus si fara motor.Am schimbat toate sigurantele ,am pus noi ,si de sub capota si din masina,am curatat mufele cu spray de contacte,precizez ca am curatat trotle si egr cum a precizat domnu Dan intradevar e alta masina,dar cred eu din cauza acestei tensiuni mici se aprinde martorul cu masinuta dupa cateva secunde dupa ce pornesc motorul si ramane aprins pana nu resetez prin metoda scoaterii bateriei ,inainte de curatarea senzorului egr era aprins martorul cu robinetul (asa am cumparat masina din Germania si asa am venit cu ea ) iar codul eroare s-a pastrat acelasi 1405 .Va rog sa-mi dati niste idei ce altceva ar putea fii.
Problema mea este ca nu gasesc de ce pe pinii 1 si 5 de la mufa egr-ului am doar 8.5 V ,asta masurat cum a precizat domnul Dan cu contactul pus si fara motor.Am schimbat toate sigurantele ,am pus noi ,si de sub capota si din masina,am curatat mufele cu spray de contacte,precizez ca am curatat trotle si egr cum a precizat domnu Dan intradevar e alta masina,dar cred eu din cauza acestei tensiuni mici se aprinde martorul cu masinuta dupa cateva secunde dupa ce pornesc motorul si ramane aprins pana nu resetez prin metoda scoaterii bateriei ,inainte de curatarea senzorului egr era aprins martorul cu robinetul (asa am cumparat masina din Germania si asa am venit cu ea ) iar codul eroare s-a pastrat acelasi 1405 .Va rog sa-mi dati niste idei ce altceva ar putea fii.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
EGR-ul nu l-ai curatat cum trebuie. Nu i-ai dat impulsuri in imersie. P1405 este din cauza pistonasului care inca agata dand valori diferite ale potentiometrului incapsulat si implicit catre ECM. Scoate mufa la EGR si cu doua fire (atentie ce faci) de la baterie dai alimentare in impuls pe pinii corespondenti (1-, 5+), poate ai noroc sa se deblocheze si sa lucreze lejer. Poti inseria un bec de vreo 21W de stop pentru siguranta. Daca tot apare cod dupa resetare, desfaci si reiei curatarea corecta a EGR.
PS Lasa aia 8.5 V ca e bine, EGR-ul fiind comandat de un circuit intern al ECM, pe care cade diferenta. Da asta e pentru unii de stiu ceva despre electroni.
ATENTIE: Cu cod P1405 setat motorul merge rau tare iar daca se forteaza nota, pot sa apara si alte coduri derivate care daca nu esti atent la interpretare zici ca trebuie alt motor.
PS Lasa aia 8.5 V ca e bine, EGR-ul fiind comandat de un circuit intern al ECM, pe care cade diferenta. Da asta e pentru unii de stiu ceva despre electroni.
ATENTIE: Cu cod P1405 setat motorul merge rau tare iar daca se forteaza nota, pot sa apara si alte coduri derivate care daca nu esti atent la interpretare zici ca trebuie alt motor.
VBaricz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
Multumesc mult pt raspuns.Foarte la obiect si bine documentat.Ce am facut am scos masina la o plimbare ,ca pana acuma o porneam doar in curte pana am schimbat sabotii spate si arcurile pt saboti,(intre timp am schimbat uleiuri,filtre s.a) ,si a disparut martorul cu masina din bord.Egr l-am curatat temeinic conform descrierii in prima pagina am folosit conectori ,comutator si bec in serie elegant pe masa de lucru ,iar dupa curatare functiona perfect.
eugolan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
eugolan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
eugolan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
- zahariaconst
- **
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
AM UN OPEL CORSA C, 1.2, NJOY, BENZINA, OCT. 2003!
LA O DIAGNOZA S-A CONSTATAT CA NU ARE EGR!
POSIBIL SA FIE DIN FABRICA ASA SAU AUTORUL ESTE VREUN MECANIC MIORITIC?
CE INFLUENTE NEGATIVE ARE ACEST LUCRU?
LIPSA EGR-UL DUCE LA UN CONSUM MARIT DE CARBURANT(ASA MI SE PARE MIE ACUM-7,5%, CU AC, IN AFARA, VITEZA 120-130)?
SE POATE MONTA EGR SI REACTIVA ?
LA O DIAGNOZA S-A CONSTATAT CA NU ARE EGR!
POSIBIL SA FIE DIN FABRICA ASA SAU AUTORUL ESTE VREUN MECANIC MIORITIC?
CE INFLUENTE NEGATIVE ARE ACEST LUCRU?
LIPSA EGR-UL DUCE LA UN CONSUM MARIT DE CARBURANT(ASA MI SE PARE MIE ACUM-7,5%, CU AC, IN AFARA, VITEZA 120-130)?
SE POATE MONTA EGR SI REACTIVA ?
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
smartbogdan- Suspendat
- 19 mesaje
- din 30 Nov 2009
- Agila 2001 z10xe
- Maramures
smartbogdan- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2009
- Mesaj Privat
- zahariaconst
- **
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
smartbogdan- Suspendat
- 19 mesaje
- din 30 Nov 2009
- Agila 2001 z10xe
- Maramures
smartbogdan- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2009
- Mesaj Privat
exe
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
buna seara! in primul rand vreau sa spun ca sunt incepator in ale mecanicii, am un corsa pe benzina, motor de 1.0 din 1999 ecotec ( modelul motorului o sa il atasez intr-un viitor post ). am o problema destul de grava asemanatoare cu cele din primele posturi. in viteza a doua, dupa ce trece de 2500 de turatii (schimb eu mai tarziu) incepe sa piarda putere si mai grav se aprinde martorul cu fulger. am urmat instructiunile de pe forum, am desfacut si curatat carburatorul (in care era multa mizerie neagra) am verificat filtrul de aer este ok, maine dimineata cand probabil voi primi garniturile necesare, voi desface si curata si EGR-ul. as vrea sa va intreb (cei care va pricepeti mai bine) ce ar putea fi in caz ca voi curata totul si va avea aceleasi simtome? precizez ca nu stiu cum sa fac testul agrafa deoarece am mufa OBD2 si nu stiu care contacte trebuiesc conectate... celor care pot sa imi ofere un sfat sau o mana de ajutor, va multumesc mult
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Testul ,,agrafa" sau ,,pseudoagrafa" la masinile cu OBD II este o denumire fortata si tampita, de fapt ar trebui
sa i se spuna testul ,,frana+acceleratie" sau ceva asemenator. Despre coduri si modul cum se efectueaza citirea
acestora fara tester gasesti informatii chiar in primul post de aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347 ,
asta nu insemna ca si restul nu merita citit.
sa i se spuna testul ,,frana+acceleratie" sau ceva asemenator. Despre coduri si modul cum se efectueaza citirea
acestora fara tester gasesti informatii chiar in primul post de aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347 ,
asta nu insemna ca si restul nu merita citit.
exe
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
exe
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
din nou eu ! am curatat absolut totul, carburator camera admisie EGR, garnituri schimbate totul ca nou, dar masina are aceasi problema.
ba mai mult pe liber o turez si la 2200 de ture se impiedica vreo 2 secunde aprox din nou la 3500 si la 4000-4100.
cineva o mana de ajutor nu ar strica deloc ! asta binenteles daca topicul mai este de actualitate si cineva mai verifica pe aici ma gandesc.
aa apropo am curatat si debitmetrul dar nici o schimbare. se poate testa sau curata sonda lambda cumva?
va rog mult o mana de ajutor. nu vreau sa ajunga pe mana celor de la service...
ba mai mult pe liber o turez si la 2200 de ture se impiedica vreo 2 secunde aprox din nou la 3500 si la 4000-4100.
cineva o mana de ajutor nu ar strica deloc ! asta binenteles daca topicul mai este de actualitate si cineva mai verifica pe aici ma gandesc.
aa apropo am curatat si debitmetrul dar nici o schimbare. se poate testa sau curata sonda lambda cumva?
va rog mult o mana de ajutor. nu vreau sa ajunga pe mana celor de la service...
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
exe
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
buna ziua domnul Dan. am urmarit cu atentie acest forum, si in mare parte datorita Dvs. am fost capabil sa desfac si sa curat totul, cu toate ca la inceput mi-se parea ceva dea dreptu imposibil. tin sa precizez ca locuiesc in afara tarii, si nu am posibilitatea sa fac testul cu alt carburator. iar in cea ce priveste service-ul, nu este vorba de bani, dar nu am incredere sa las masina pe mana nimanui. tin sa va spun ca nici aici nu sunt mecanicii mai diferiti decat la noi. daca aveti vreo recomandare in afara de a schimba carburatorul, astept cu mare drag.
astazi in scurt timp ma duc la service sa ma interesez cat ma costa sa o pun pe tester, poate aflu ceva concret.
imediat cum ajung acasa revin cu noi amanunte. multumesc pentru raspuns si astept orice alta idee.
e tare aiurea sa sti ca nu poti pleca la drum cu masina... mai ales ca am de urcat mai mereu locuind in zona de munte.
astazi in scurt timp ma duc la service sa ma interesez cat ma costa sa o pun pe tester, poate aflu ceva concret.
imediat cum ajung acasa revin cu noi amanunte. multumesc pentru raspuns si astept orice alta idee.
e tare aiurea sa sti ca nu poti pleca la drum cu masina... mai ales ca am de urcat mai mereu locuind in zona de munte.