- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
bujia se rupe daca nu lucrezi adecvat. nu daca e motor tip x sau y.
chiuloasa e la fel, bujiile de asemenea( doar lungimea difera:)) ).
motor rece, bujia se desface usor. ideea e dai inainte si inapoi de cheie cand o desfaci. multa rabdare. si cand o bagati pe cea noua la fel. nu fortati cu cheia. bujia trebuie sa se infileteze la mana.
spor la desfacut!
chiuloasa e la fel, bujiile de asemenea( doar lungimea difera:)) ).
motor rece, bujia se desface usor. ideea e dai inainte si inapoi de cheie cand o desfaci. multa rabdare. si cand o bagati pe cea noua la fel. nu fortati cu cheia. bujia trebuie sa se infileteze la mana.
spor la desfacut!
Zafira
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
gabrield a scris:In nici un caz nu dai cu vaselina sau alte unguente...
La cit de tare se incinge, aproape sigur vei rupe bujia data viitoare datorita cimentarii...
Important este sa ai scule potrivite.
Anunt :
Ma ofer sa desfac bujii de orice fel, contra 1 bere per bucata, in Bucuresti.
La cit de tare se incinge, aproape sigur vei rupe bujia data viitoare datorita cimentarii...
Important este sa ai scule potrivite.
Anunt :
Ma ofer sa desfac bujii de orice fel, contra 1 bere per bucata, in Bucuresti.
Acum 2 saptamani s-a schimbat o bujie la masina mea (Y20DTH), a iesit un pic greu, intre fileturile bujiei era vreo 4mm de filet de aluminiu
La insurubarea bujiei noi mecanicul l-a uns cu vaselina normala si a mers numai cu cheia, cu mana nu ....
S-o las asa cum este, sau sa ma duc inapoi s-o scoata (poate in 2 saptamani nu s-a gripat inca asa de tare)
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
tiberiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
O platesc.
Lucrez numai cu banii inainte.
Eu consider ca daca cineva nu vrea nici macar sa incerce sa schimbe o bujie, acel cineva are nevoie de scolarizare, care se plateste, desigur.
Inca n-am vazut bujie bagata fara vasilina sau alte unguente care sa se rupa, decit atunci cind n-ai scule potrivite.
Lucrez numai cu banii inainte.
Eu consider ca daca cineva nu vrea nici macar sa incerce sa schimbe o bujie, acel cineva are nevoie de scolarizare, care se plateste, desigur.
Inca n-am vazut bujie bagata fara vasilina sau alte unguente care sa se rupa, decit atunci cind n-ai scule potrivite.
qwertyus1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
am fost ieri cu un prieten la gtt sa vada o masina si ca sa fac zile fripte celei de acolo am stresat-o cu niste intrebari despre diverse... gen de ce nu se mai da insonorizantul in pachetul de baza sau covoarele si bineinteles.... de ce trebuie semnat acel act cu renuntarea la orice pretentie la schimbarea bujiilor incandescente! raspunsul a fost nu! nu avem asa ceva! am insistat, tipa s-a enervat si a dat telefon la cei cu atelierul si raspunsul a fost ceva de genul :"nu se face decit la cei cu motor y20dth pentru ca nu se mai fabrica!" am lasat-o balta si am plecat bombanind! inseamna ca cei cu masini mai vechi nu mai au ce cauta in ateliere specializate? nu inteleg... explicati-mi si mie!
- Silex
- **
- 152 mesaje
- din 22 Mar 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj Napoca
Silex
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
Eu am fost la un service aici in cluj si mi le-au schimbat fara probleme, dar tot asa m-au pus sa semnez pe propria raspundere. Mie mi-au zis ca au avut un caz cand li s-a intamplat si nu mai risca. I-am intrebat "in caz ca se intampla cat ma costa", raspuns aprox 5 mil. Au dat flacaii un tub de degripant si a fost OK. Ca pret am iesit 4 bujii (800mii buc)+manopera sub 4 mil. La reprezentanta in Cluj, mi-au zis 3mil bujia (wooow) + 1 mil manopera. Marca de bujie a fost SWAG (ceva nemtesti).
tiberiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2007
- Mesaj Privat
Va multumesc mult. Am schimbat bujia, am schimbat si uleiul cu manuta mea, am iesit cu vreo 10 milioane mai ieftin ca la service si e ok. M-a costat 95 bujia Beru plus un 160 ROn ulei Opel + Filtru. Manopera? 10 minute de munca la nea Grigore in curte. Va sfatuiesc sa faceti la fel si sa ocoliti service-ul. Nu numai pentru bani ci si pentru calitatea lucrarii.
Mai am o intrebare. Stiti cumva cat costa placutele de frana fata/spate?
Mai am o intrebare. Stiti cumva cat costa placutele de frana fata/spate?
- flavius1611
- ****
- 1,040 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,040
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- robertt_rct
- **
- 324 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
tiberiu a scris:Va multumesc mult. Am schimbat bujia, am schimbat si uleiul cu manuta mea, am iesit cu vreo 10 milioane mai ieftin ca la service si e ok. M-a costat 95 bujia Beru plus un 160 ROn ulei Opel + Filtru. Manopera? 10 minute de munca la nea Grigore in curte. Va sfatuiesc sa faceti la fel si sa ocoliti service-ul. Nu numai pentru bani ci si pentru calitatea lucrarii.
Mai am o intrebare. Stiti cumva cat costa placutele de frana fata/spate?
Mai am o intrebare. Stiti cumva cat costa placutele de frana fata/spate?
se pare ca am vazut cam tarziu posturile tale dar asta e. am fost curios si mi-am sunat "dealerul"(a se citi "prieten care lucreaza la un magazin care aduce piese pentru Opel") 80 bujia. www.pieseopel.ro
felicitari oricum! vad ca ai rezolvat singur problema!
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:Revin cu recomandarea de ungere cu vaselina pe baza de cupru sau grafit. Recomandat pentru ca sunt rezistente la temperaturi mari si fac usoara demontarea ulterioara fara sa ajute la fenomenul de oxidare corodare implict gripare a filetelor otel - aluminiu.
Oare vaselina siliconica o fi buna? nu stiu cu temperatura cum rezista
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
flavius1611 a scris:eu am patit-o cand le-am dat jos sa-mi iasa aproape toate cu un pic de filet din chiuloasa,mentionez la motorul y2.0,apoi mi le-a uns cu ulei si le-a infiletet relativ usor,dar tot cu cheia
Pai de-aia se rup bujiile oameni buni, pentru ca unii "specialisti" le ung cu tot felul de substante.
Apoi se incrusteaza unguentul, si se rupe la desfacere.
Bravo tiberiu, ma bucur ca am contribuit decisiv la hotarirea ta de a nu mai da bani la escrocii de la service-uri.
Poate avem ocazia sa dau berea aia.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9845
Cred ca am spus ceva acolo..
Vaselina pe baza de cupru se foloseste la etrieri si placute ! Si la ghidaje etrieri evident...
Care nu schimba o bujie singur....
Cred ca am spus ceva acolo..
Vaselina pe baza de cupru se foloseste la etrieri si placute ! Si la ghidaje etrieri evident...
Care nu schimba o bujie singur....
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Daca cineva vrea sa se distreze pa seama cuiva, sa-i dea sa unga angrenaje mecanice cu silicon!
Despre problema cu vaselina de cupru, personal am folosit-o la imbinari mecanice in care se folosea presiune mare si abur la peste 6 bar. Efectul era de durata si facilita o usoara ulterioara dezasamblare a partilor. Mai ales la combinatii de gen aluminiu otel.
Despre problema cu vaselina de cupru, personal am folosit-o la imbinari mecanice in care se folosea presiune mare si abur la peste 6 bar. Efectul era de durata si facilita o usoara ulterioara dezasamblare a partilor. Mai ales la combinatii de gen aluminiu otel.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Parerea mea este : chiar daca pui vaselina pe baza de cupru ele tot greu o sa iasa si asta datorita depunerilor care se fac pe filetul care este in camera de ardere. Deci ele se "sudeaza" inauntru nu in filet.
Cit despre vaselina siliconica alta greseala. Ajunge pina la urma la sonda de oxigen si o face varza. Parca am scris :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
Cit despre vaselina siliconica alta greseala. Ajunge pina la urma la sonda de oxigen si o face varza. Parca am scris :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
gabrield a scris:In nici un caz nu dai cu vaselina sau alte unguente...
La cit de tare se incinge, aproape sigur vei rupe bujia data viitoare datorita cimentarii...
Important este sa ai scule potrivite.
Anunt :
Ma ofer sa desfac bujii de orice fel, contra 1 bere per bucata, in Bucuresti.
La cit de tare se incinge, aproape sigur vei rupe bujia data viitoare datorita cimentarii...
Important este sa ai scule potrivite.
Anunt :
Ma ofer sa desfac bujii de orice fel, contra 1 bere per bucata, in Bucuresti.
Te oferi sa le schimbi si pe ale mele... te anunt ca e Diesel Y20DTH... Ai si cheie manometrica... Daca nu te bagi ma poate ajuta altcineva sa-mi spuna cum se desface fisa de la ea ca m-am invartit in jurui, iar prin tragere nu am reusit nimic... Masina in cauza e o Astra G Y20DTH
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat